Kjøp av "bil"
skal man kjøpe "bil" "billig" så er det om å gjøre å si til selger at man må ha bilen så fort som mulig og så får man legge hva man vil i det.
Hva faen har dette med ffk å gjøre???
---------------------------
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
DU får lese litt mellom linjene så skjønner du det nok
Kunne ikke bare du skrevet noe linjer til? He he, tror jeg skjønt`en, men er ikke helt sikker ;)
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Det var klar melding det, tomroar.:D:D
Skal man kjøpe brukt katt må man sjekke potene nøye og ta en ekstra titt bak ørene. Der kan det feste seg all verdens rare innsekter.
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Joda...
Skal man kjøpe fint hus, må man ta opp lån, og da trenger man fast jobb :)
Skal man kjøpe fint hus, må man ta opp lån, og da trenger man fast jobb :)
Det begynner å bli nok av dikterspirer her nå.:cool:
Hva i alle dager er det som skjer her nå da ? Har vår faste dikter nattevakta tatt over alle nickene her inne :confused:
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Skjønner at det er snakk om kjøp av spiller, men må si jeg fortsatt ikke helt skjønner meningen med posten din :)
At FFK må få fram at de må ha Enerly så fort som mulig, så får Rosenborg legge hva de vil i det? Blir vel ikke billigere av den grunn? :D
At FFK må få fram at de må ha Enerly så fort som mulig, så får Rosenborg legge hva de vil i det? Blir vel ikke billigere av den grunn? :D
"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004
FFK burde gjort med motsatte i sitt utspill, ikke så fort som mulig
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914