Husk meg
Brukernavn
Passord

Ville dette unngått at folk drar tidlig?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 08 jun 04, 11:01
Så med skrekk og gru at mange fra hovedtribunen gikk før kampslutt på Lynkampen. Hvis noen dro i gang "Medgangssupportere" eller noe når man så antydning til at noen dro før tiden, ville det da gjøre at de som hadde tenkt til å dra ikke gjøre det?

Ingen er vel interessert i å reise seg opp og dra når de har resten av stadion mot seg? Eller skal vi bare drite i medgangssupporterne og la de seile sin egen sjø?

De siste ti minuttene av kampen hørte jeg kun Lynsupporterne synge, og det vel ikke helt "bra"? Kanskje de som dro rett og slett trenger litt oppdragelse?

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 08 jun 04, 11:11
Vi kan vel kanskje prøve å hjelpe dem litt? Jeg sier fra hvis noen går jeg. Det er rett og slett for gæernt. Vi lager et rop dere, det hadde vært kult!

:ffk::ffk::ffk:

Elleve røe og vite kællær

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 08 jun 04, 11:15
Av grunner tidligere nevnt (mange ganger!):

Jeg blir så flau når folk går fem minutter før slutt!

Og til dere som satt bak meg... Riktignok var det flere som ikke hadde en god dag, men kommentarer som "Vebjørn, du er det værste som har skjedd klubben!!", etter 2 spillte minutter... ja hva skal jeg si... Det er pga. dere og ikke pga. manglende resultater at jeg mister lysta på å gå på stadion!! Tvi...

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 08 jun 04, 11:15
Endret: 08 jun 04, 11:18
Det eneste som kan være litt negativt er jo at det blir dårligere stemning blant hjemmefansen, at det blir fiendtlighet mellom de som drar og de som blir igjen...

Kanskje en bedre idé å få med hele stadion, de som blir igjen, til å synge "For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én". Og synge så det runger. Da får spillerne på banen god støtte, samtidig som de som stikker med halen mellom beina fra stadion kan få dårlig samvittighet...

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 08 jun 04, 11:37
Bare for å si det med en gang. Jeg drar aldri fra stadion før dommeren har blåst.
Kan skjønne hvorfor folk gjør det. De gutta utpå der er godt betalte spillere som får drive med hobbyen sin. Det er jo bedre å reise seg opp å gå enn å rope diverse dumme ting i protest. Det bør få konsekvenser når man ikke legger sjela si i det. Hadde vi utført jobben vår så dårlig, hadde vi blitt sparka.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 08 jun 04, 13:02
Hvis du har sett etter litt så løfter vi opp skjerfa etter at vi får mål i mot, og synger For Fredrikstad, for Fredrikstad.

Frode

A-lagspiller

Lagt til: 08 jun 04, 13:10
Synes også det er flaut med folk som går, jeg gævla da også "Medganssupportere" etter de idiotene som gikk med halen mellom beina. De skulle vel rekke bilen!

Uansett hvor laber vi føler innsatsen er så er jeg sikker på at de vil MINST like mye som oss, men rett og slett ikke får det til. Hadde det vært en enkel løsning på dette så hadde det jo ikke skjedd!

Vedder hue mitt på at 80% av de som gikk synes FRP har en grunndig og gjennomtenkt politikk basert på en komplisert sosial, miljø og økonomisk plattform.

Det er ikke så enkelt som guts og innsats når man får en kollektiv kollaps, da hadde det f__n ikke vært nødvendig med psykologer og andre eksperserter. Da kunne vi bare pisket dem litt! Nei, det er hard arbeid på treningsfeltet og i kamp som er veien fremover, godt ispedd noen gode forsterkninger.

Støtter gutta i tykt og tynnt! Jeg har fortsatt trua! Vi rykker IKKE ned!!!

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05

super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04

Lagt til: 08 jun 04, 15:24
forstår folk som går tidligere jeg. greit at man er supportere, men man betaler for en vare, og når den ikke står til forventningene så gidder man ikke bruke tid på den... er vel ingen her som gidder å sitte å se på en på en svart tv-skjerm heller

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 08 jun 04, 16:40
Jeg fortstår at folk går, men er enig at det er en uting. Greit å "demonstrere" mot spillerne, men finn på noe annet istedet.

Det mest irriterende med de som går tidlig at vi andre på hovedtribunen ikke ser en dritt pga at alle må reise seg.

Sitt rolig til dommeren blåser av kampen!

En Annen Planke

Juniorspiller

Lagt til: 08 jun 04, 16:49
Synes man bør passe seg litt for å stemple alle andre enn seg selv for medgangsupportere. Det hender jeg stikker fem minutter før kampslutt, som mot lyn. SLaget var alt tapt, og jeg var skuffa og sint. Da er det en naturlig reaksjon å gå. Dessutten slapp jeg unna køen. Kall meg gjerne kynisk.
Men medgangssupporter?
Det er ikke noe galt i medgangssupportere, klubben trenger slike. Men jeg er ikke en av dem.

Opprinnelig postet av trigz

Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 08 jun 04, 19:59
Endret: 08 jun 04, 20:00
Opprinnelig postet av Frode

Vedder hue mitt på at 80% av de som gikk synes FRP har en grunndig og gjennomtenkt politikk basert på en komplisert sosial, miljø og økonomisk plattform.

Frode !! skjønte ikke helt denne ? Sitter Sv sympatisører til Kampslutt mer enn andre.?.Enig i endel du skriver men denne var vel generell syns jeg..:ffk:

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 08 jun 04, 20:26
Hmm... må nesten si jeg holder med Frode på denne, hvis jeg skal la fordommene herje villt...

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 08 jun 04, 21:12
He he olavesen det er lov det..åkke som sitter jeg til dommern blåser samma hvor fortvila og forbanna eller glad jeg er

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 08 jun 04, 21:20
Det var ikke MANGE av de 8500 på stadion som gikk hjem tidligere, selv om spillet var elendig og Lyn ledet 4-2. Overraskende få egentlig. I plankehaugen var det INGEN som gikk tidligere!!
Skjønner ikke hvorfor det mases om dette. Fredrikstad har for tiden kanskje norges beste supportere...

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.

erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 08 jun 04, 21:39
Det var en god del av de på plankehaug-feltet som gikk jo...

A struggling player, then sing his name....

Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 08 jun 04, 22:06
Opprinnelig postet av Møklegård
Det var ikke MANGE av de 8500 på stadion som gikk hjem tidligere, selv om spillet var elendig og Lyn ledet 4-2. Overraskende få egentlig. I plankehaugen var det INGEN som gikk tidligere!!
Skjønner ikke hvorfor det mases om dette. Fredrikstad har for tiden kanskje norges beste supportere...

EHH??"SÅ FÅ I PLANKEHAUGEN FELTET SOM DRO" hvilken kamp var du på a?syntes det var overraskende mange som dro:mad:

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

En Annen Planke

Juniorspiller

Lagt til: 08 jun 04, 23:51

Tåpelig utsagn, men hvis du først skal holde på sånn: Rent statistisk sett er det nok heller stikk motsatt.

Opprinnelig postet av trigz

Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 09 jun 04, 00:01
Helt enig med En Annen Planke. Det er nok heller motsatt. Jeg stemmer Frp men går ALDRI før kampen er ferdig!!

På Plankehaugenfeltet var det svært få som dro. Det var ikke flere enn 4-5 personer som gikk før kampen var slutt... Og jeg sto midt på feltet.

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 09 jun 04, 00:08

Ikke for å blande for mye politikk inn i denne diskusjonen, men ikke dra alle over en kam her! JEg sitter til fløyta går, og jeg stemmer FRP ved neste valg!

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 09 jun 04, 00:23
Frp? Javel. De stemte mot kommunehjelpen på Merkur, som FFK nyter godt av, og kommunalt vedlikeholt ved fotballbanene i kommunen vår.

Hvis dere vil ha det så vær så god :p

Men seriøst folkens; la folk gå når de selv vil. Her er det ikke tvang eller plikt. For meg er det obligatorisk å være tidlig ute, alltid kjøpe pølse, være igjen minst et par minutter etter hver kamp, men jeg kan ikke tvinge andre til å gjøre det samme

:ffk:

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914