Kepper som ser seg etter klubb..
Spørsmålet er om vi trenger ny keeper? ;):ffk:
---------------------------
From 1/2D1
Dette er U21 keppern som danka ut PM Kristiansen. Han var vel fast i mål under Høgmo, kan nesten tenke meg at Tromsø plukker han opp til sommern vis han forlater Brann.
keeper har vi, vi må HA forsvarsspillere vi.
Opprinnelig postet av jonny28
keeper har vi, vi må HA forsvarsspillere vi.
Helt personlig hadde jeg helst sett at det dukket opp en ny sisteskanse før neste sesong...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Rønningen i Brann, kanskje??
Hadde ikke hatt noe i mot det, for å si det sånn :rolleyes:
Men det kommer helt an på om vi holder oss i TL eller ikke, Opdal har ambisjoner.. Dessuten er Steinar og Rotevatn greie nok, det er vel først og fremst forsvaret som spiller for dårlig.
Men det kommer helt an på om vi holder oss i TL eller ikke, Opdal har ambisjoner.. Dessuten er Steinar og Rotevatn greie nok, det er vel først og fremst forsvaret som spiller for dårlig.
"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004
Sørlie reddet oss fra ett stortap idag kan du si, pengene må brukes på forsvaret, ingen vits og bruke det på keeper.
Blir feil fokus å se etter keepere.
Det er viktig at klubben er tydelige og konsekvente i forhold til hva de er ute etter og ikke bruke ressurser på noe annet før man har sikret seg det viktigste. Jeg mener det er der de har gjort feil før seriestart.
Sørlie spilte for øvrig bra i dag. Har gjort store fremskritt i feltarbeidet og igangsettinger (spesielt utkast). Er også god på streken.
Det er viktig at klubben er tydelige og konsekvente i forhold til hva de er ute etter og ikke bruke ressurser på noe annet før man har sikret seg det viktigste. Jeg mener det er der de har gjort feil før seriestart.
Sørlie spilte for øvrig bra i dag. Har gjort store fremskritt i feltarbeidet og igangsettinger (spesielt utkast). Er også god på streken.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Hmm det er forsvaret som er problemet
Om vi skal ha keeper, så mener jeg fortsatt FFK burde ta en titt på Lars Ivar Moldskred :rolleyes:
MEN som Costanza sier (og som jeg har kommenter i "Cwartek og Trondsen eneste som holder tippeliganivå ?"-tråden; Det er ikke der vi bør begynne å forsterke...
MEN som Costanza sier (og som jeg har kommenter i "Cwartek og Trondsen eneste som holder tippeliganivå ?"-tråden; Det er ikke der vi bør begynne å forsterke...
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914