Snuopperasjon!!!
Etter å ha sett gårsdagens match er jeg ikke lenger i tvil, om hva som må gjøres.
1. Forsvarstrening
2. Kontringstrening
3. Nye Spillere.
1. Forsvarstrening.
eggen må prioritere dette fremover. Offensivt har vi bra kvaliteter. Men uten en trygg plattform ser vi at det raser fullstendig for laget. Stikkord er duelltrening, dødball mot, sideforskjyvning og GUTS.
2. Kontringstrening.
Det bør drilles inn faste mønster for kontring, spiller som skal løpe i bestemte mønster og få ballen deretter. dette så vi både sogndal, vif, stabæk, rbk og lyn har hatt.
3. Nye spillere.
jeg var en stor beundrer av både Stian, Bjørnar og Jørgen før sesongen, men dessverre trenger de mer erfaring på toppnivå.
I tillegg er ikke Håkan iform og Helland og Zwartek trenger noen til å styre forsvaret.
Jeg mener følgende spillere holder Eliteserie nivå. Marcus, West, Risholt, Trondsen og Koskela.
I tillegg tror jeg Brenne vil blomstre med bedre spillere rundt seg.
Zwartek og Helland tror og håper jeg vil bli bedre med Tor tilbake og en ny god venstreback.
Søderstjerna må komme iform, og Stian, Jørgen, Bjørnar og Hornseth må lære.
Dette gir oss følgende lag forhåpentligvis til 1 juli:
1.Sørlie
2.Zwartek
3.Bergdølmo
4.Trondsen
5.Johsen
6.Risholt
7.Enerly
8.Koskela
11.Ludvigsen
9.West
10.Ringberg
Benken:
Søderstjerna, Bjørnar, Brenne Hornseth, Jørgen, Helland og Rotevatn.
1. Forsvarstrening
2. Kontringstrening
3. Nye Spillere.
1. Forsvarstrening.
eggen må prioritere dette fremover. Offensivt har vi bra kvaliteter. Men uten en trygg plattform ser vi at det raser fullstendig for laget. Stikkord er duelltrening, dødball mot, sideforskjyvning og GUTS.
2. Kontringstrening.
Det bør drilles inn faste mønster for kontring, spiller som skal løpe i bestemte mønster og få ballen deretter. dette så vi både sogndal, vif, stabæk, rbk og lyn har hatt.
3. Nye spillere.
jeg var en stor beundrer av både Stian, Bjørnar og Jørgen før sesongen, men dessverre trenger de mer erfaring på toppnivå.
I tillegg er ikke Håkan iform og Helland og Zwartek trenger noen til å styre forsvaret.
Jeg mener følgende spillere holder Eliteserie nivå. Marcus, West, Risholt, Trondsen og Koskela.
I tillegg tror jeg Brenne vil blomstre med bedre spillere rundt seg.
Zwartek og Helland tror og håper jeg vil bli bedre med Tor tilbake og en ny god venstreback.
Søderstjerna må komme iform, og Stian, Jørgen, Bjørnar og Hornseth må lære.
1.Sørlie
2.Zwartek
3.Bergdølmo
4.Trondsen
5.Johsen
6.Risholt
7.Enerly
8.Koskela
11.Ludvigsen
9.West
10.Ringberg
Benken:
Søderstjerna, Bjørnar, Brenne Hornseth, Jørgen, Helland og Rotevatn.
Det er vel ikke så lurt å sette inn navn på spillere vi ikke har, sett heller opp blankt felt, og ytre din mening om hva slags spillere vi helst vil ha på disse plassene..
Jeg synes Eggen burde rett og slett nekte spillerne foreksempel å gå på byen i ferien og trippele treningsøkter vis ikke det kommer noen hjemme seiere snart..
Jeg synes Eggen burde rett og slett nekte spillerne foreksempel å gå på byen i ferien og trippele treningsøkter vis ikke det kommer noen hjemme seiere snart..
Snuopperasjon er vel ikke så enkelt.
Kanskje spesielt ikke nåt KTE har blitt "forbainna" på alle de som klaga over "innkjøpan" i vår.:cool Eller når "harrien" hee tiden blir "forundra ".
Det jeg prøveher å si, er vel at de har vel prøvd så god de kan, både med innkjøp, taktikk og spill. Men det er vel dette som ikke holder mål.
Ønsker å være optimist, men ser dessverre at det kan også være skyer på spillermarkedet.
Mange klubber jakter spillere, og spillere vet seg sikkert å ta betalt også i sommer.
M.a.o er det spillernes marked?
kanskje dersom man velger nasjonale løsninger.
Ellers synd med Enerly, hvor lenge blir han ute.
Uansett
:ffk: i Tl 2006.
Kanskje spesielt ikke nåt KTE har blitt "forbainna" på alle de som klaga over "innkjøpan" i vår.:cool Eller når "harrien" hee tiden blir "forundra ".
Det jeg prøveher å si, er vel at de har vel prøvd så god de kan, både med innkjøp, taktikk og spill. Men det er vel dette som ikke holder mål.
Ønsker å være optimist, men ser dessverre at det kan også være skyer på spillermarkedet.
Mange klubber jakter spillere, og spillere vet seg sikkert å ta betalt også i sommer.
M.a.o er det spillernes marked?
kanskje dersom man velger nasjonale løsninger.
Ellers synd med Enerly, hvor lenge blir han ute.
Uansett
:ffk: i Tl 2006.
---------------------------
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av oleberg
1.Sørlie
2.Zwartek
3.Bergdølmo
4.Trondsen
5.Johsen
6.Risholt
7.Enerly
8.Koskela
11.Ludvigsen
9.West
10.Ringberg
Hvor i alle dager har du Bergdølmo fra, og hvorfor ser jeg stian på backplass??? :confused:
---------------------------
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Stian på backplass?? Han mener nok
Ronny Johnsen. Det hadde nok vært en høydare.:D
Ronny Johnsen. Det hadde nok vært en høydare.:D
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914