dårlige på dødballer
Sita Eggen : "Blant annet har vi et problem på dødball. De scorer jo tre mål på det."
stiller meg undrende til dette utsagnet, det har jo vært gjennomgangsmelodien både i fjor og i år de med at vi slipper inn mye mål på dødballer
stiller meg undrende til dette utsagnet, det har jo vært gjennomgangsmelodien både i fjor og i år de med at vi slipper inn mye mål på dødballer
FFK trenger noen spillere med mere muskler.
Duellspillere søkes:
Gammel ærverdig storhet i Norsk fotball søker spillere som ikke er redde for lere og fysisk nærhet med menn i shorts.
Har du en forkjælighet for å takle motstandere nede ved cornerflagget, eller ved midtstreken, kan du holde rundt en mann i en annen drakt enn din egen på corner, kan du følge en mann som prøver å løpe fra deg på egen halvdel, kan du reise deg opp etter å ha blitt takla av en motstander og gi ham noen saftige gloser...
Da er du mannen vi søker
Vennligst ta kontakt på:
BM: Ingen defensive fibre.
T.I.P.P.E.L.I.G.A.E.N. 2.0.0.5
Gammel ærverdig storhet i Norsk fotball søker spillere som ikke er redde for lere og fysisk nærhet med menn i shorts.
Har du en forkjælighet for å takle motstandere nede ved cornerflagget, eller ved midtstreken, kan du holde rundt en mann i en annen drakt enn din egen på corner, kan du følge en mann som prøver å løpe fra deg på egen halvdel, kan du reise deg opp etter å ha blitt takla av en motstander og gi ham noen saftige gloser...
Da er du mannen vi søker
Vennligst ta kontakt på:
BM: Ingen defensive fibre.
T.I.P.P.E.L.I.G.A.E.N. 2.0.0.5
For ordens skyld....
Jeg tror vi klarer dette.
Marginen er små, det er tett i bunnen og jeg har stor tro på Eggen/Ahlsen/Harry Hansen..
men nå sliter vi litt..... og vi trenger å få orden på det defensive. Men det ordner vi.... ..
Tippeligaen 2005!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg tror vi klarer dette.
Marginen er små, det er tett i bunnen og jeg har stor tro på Eggen/Ahlsen/Harry Hansen..
men nå sliter vi litt..... og vi trenger å få orden på det defensive. Men det ordner vi.... ..
Tippeligaen 2005!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stiller deg undrende til utsagnet skjønner jeg ikke, når du da etterpå skriver at det har vært en gjennomgangsmelodi i år og ifjor. Det er vel et faktum som Eggen vet.
Det skulle vel egentlig ikke være vanskelig, det med dødballer. Følge på som en glegg, og dytte hvis det trengs. Det ser vi jo hele veien, man må blø litt i duellene. Vi scorer jo også mål på døballer, det blir jo bare omvendt. Eller?
:ffk::ffk::ffk:
---------------------------
Elleve røe og vite kællær
Det siste er jeg enig i,bare man ikke drar i trøya.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Stiller deg undrende til utsagnet skjønner jeg ikke, når du da etterpå skriver at det har vært en gjennomgangsmelodi i år og ifjor. Det er vel et faktum som Eggen vet.
mente at for nesten alle uten om eggen har de vært klart at vi har problemer med dødball, mens det for han ser ut som om det det er nytt , da han ikek har gjort de endringene som måtte til i forsvaret
Enig med tomroar. Det hele blir til en tilsynelatende parodi med bismak når Eggen jr. for ente gang har vanskeligheter med å forstå at noen av spillerne i vår backrekke faktisk ikke innehar de nødvendige ferdighetene.
De fleste her på forumet har vel sett dette problemet i snart halvannen sesong... :(
De fleste her på forumet har vel sett dette problemet i snart halvannen sesong... :(
FFK and Wisla Krakow forever...
til Rune Haugen : vist f... skal dem dra i trøya, de skal bruke alle midler for å hindre motstanderen i å score mål. Men selvfølgelig uten at dommeren ser det. Tjuvtriksa har blitt mer sofistikerte i år, vi må heve oss på dette området også.
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Helt riktig varheim. Det er et faktum at toppfotballen i dag også inneholder tjuvtriks. Et lag som kanskje er eksperter på det er RBK. Se litt ekstra godt etter neste gang dere ser RBK på TV, de er helt råe!!
Elleve røe og vite kællær
Eggen jr. er nok mer enn klar over disse problema, men han må jo bruke de spillerne han har. Han kan vel ikke gjøre spillerne tøffere enn det de er.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914