Hva i h.... skjer i den bakre rekka?
Hva er det for pokker som gjør at våre forsvarsspillere ikke har guts nok til å spille fotball? Andre omgang idag mot Lyn var jo helt j....!
For det andre, når greide FFK å ri på en ledelse sist? Mot Ull/Kisa for 2 sesonger siden kanskje? Det jeg setter spørsmålstegn ved er disp. til Eggen. Han flytter laget så langt bak at vi kantrer. Ringberg som den tredje stopper, hva er det for noe da? :mad:
West så jo ut som en førskoleelev mot Lyns stoppere, han med sine 30 kg. Hjelper ikke å være "lynvinge" da.
En annen ting, se på Jørgen sin selvtillit, eller mangel på. Han legger jo seg ned bare det kommer en duell. Det andre målet til Lyn burde / skulle Jørgen ha avklart. Var det skummelt når Hagen spilte venstrebekk, ble det ikke akkurat bedre når Stian kom inn. Makan til "kdsfngbnbglsjgnbwrgbjln" spill.
Nå er jeg f.... i meg fortvila, gutta burde prestere bedre foran 8400 mennesker som møter opp på hver kamp. Tror forresten at ikke det blir seks tusen en gang mot Viking. Så guttane dere bør skamme dere!
En annen ting som blir en parodi idag er spillet til midtbanen, Terro, Brenne, *, hva drev dem med? Vant ikke en duell, bare løp imellom. Det er jammen ikke lett å spille bak når ikke midtbanen tar unna noe. Skjønner godt at Eggen var forbanna, og det finnes flere som burde få en ekstra løpetur imorra. Eller lavere lønn hvis de er profesjonelle.
Når jeg nå har fått spydd ut alt dette her, håper og tror jeg at vi vil komme noe j.... tilbake på onsdag. MFK bør passe seg!! Lykke til til Onsdagen!
:ffk::ffk::ffk:
For det andre, når greide FFK å ri på en ledelse sist? Mot Ull/Kisa for 2 sesonger siden kanskje? Det jeg setter spørsmålstegn ved er disp. til Eggen. Han flytter laget så langt bak at vi kantrer. Ringberg som den tredje stopper, hva er det for noe da? :mad:
West så jo ut som en førskoleelev mot Lyns stoppere, han med sine 30 kg. Hjelper ikke å være "lynvinge" da.
En annen ting, se på Jørgen sin selvtillit, eller mangel på. Han legger jo seg ned bare det kommer en duell. Det andre målet til Lyn burde / skulle Jørgen ha avklart. Var det skummelt når Hagen spilte venstrebekk, ble det ikke akkurat bedre når Stian kom inn. Makan til "kdsfngbnbglsjgnbwrgbjln" spill.
Nå er jeg f.... i meg fortvila, gutta burde prestere bedre foran 8400 mennesker som møter opp på hver kamp. Tror forresten at ikke det blir seks tusen en gang mot Viking. Så guttane dere bør skamme dere!
En annen ting som blir en parodi idag er spillet til midtbanen, Terro, Brenne, *, hva drev dem med? Vant ikke en duell, bare løp imellom. Det er jammen ikke lett å spille bak når ikke midtbanen tar unna noe. Skjønner godt at Eggen var forbanna, og det finnes flere som burde få en ekstra løpetur imorra. Eller lavere lønn hvis de er profesjonelle.
Når jeg nå har fått spydd ut alt dette her, håper og tror jeg at vi vil komme noe j.... tilbake på onsdag. MFK bør passe seg!! Lykke til til Onsdagen!
---------------------------
Elleve røe og vite kællær
Opprinnelig postet av thomkat
Han legger jo seg ned bare det kommer en duell. Det andre målet til Lyn burde / skulle Jørgen ha avklart.
Var det ikke Czwartek som "la seg ned" i stedet for å holde mannen sin på 2-2 målet da?"
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Kan være det ajg, men ref Hamkam kampen så kan det ha vært Jørgen idag også. Mine øyne så det ihverfall.
Var det ikke Helland som lå og svømte og Jørgen dukka på Lyns annet mål?
Tredje målet står jo Leo omtrent alene i 16 meteren. Ikke en FFK`er i nærheten.
Straffa er jo grei nok.
Tredje målet står jo Leo omtrent alene i 16 meteren. Ikke en FFK`er i nærheten.
Straffa er jo grei nok.
Det var Helland.. Jeg er enig med thomkat, når midtbanen ikke jobber godt nok defansivt, da blir detvanskelig å spille forsvar, midtbanen vant ikke en andreball i hele kampen.Skuffende at ikke bjørnar grep sjansen. Hvis ikke dette med hjemmeseier snur snart så er det nok mange penger som forsvinner ut av vinduet, Vel, nå må vi forvente seier både mot Måss og Brann, nå må gutta vise at dem vil..
Men fy faen det kan ikke ha vært moro å ha vært Terje Hauge på stadion i går, han mista al selvtilit før EM han nå stakkars..
Men fy faen det kan ikke ha vært moro å ha vært Terje Hauge på stadion i går, han mista al selvtilit før EM han nå stakkars..
Opprinnelig postet av thomkat
Det jeg setter spørsmålstegn ved er disp. til Eggen. Han flytter laget så langt bak at vi kantrer.
Er ikke helt enig der. Hvis du observerte Eggen i andre omgang så fektet han og skrek til gutta at de måtte komme seg oppover på banen. Så dette var nok heller en kollektiv kollaps.
"Er ikke helt enig der. Hvis du observerte Eggen i andre omgang så fektet han og skrek til gutta at de måtte komme seg oppover på banen. Så dette var nok heller en kollektiv kollaps."
Der tror jeg du tar feil Jon. Midt i andre omgang når vi hadde 2 - 1 var Ringberg borte hos Eggen og fikk instrukser. Det var først etter 2 - 2 målet at han ville ha folk frem igjen. Så det så!
Der tror jeg du tar feil Jon. Midt i andre omgang når vi hadde 2 - 1 var Ringberg borte hos Eggen og fikk instrukser. Det var først etter 2 - 2 målet at han ville ha folk frem igjen. Så det så!
Kanskje det var Helland som la seg.. Men det var Jørgen som dukka...... Jeg synes det er synd å si det, men Jørgen holder ikke på dette nivået. Christian Petersen er et klart bedre valg. Heldigvis er han tilbake neste helg...
Jeg er enig i at midtbanen må ta sin del av skylda her. Jeg lurer på om jeg har sett noen andre enn Risholt takle på midtbanen i år.....? Har noen andre sett det?
I Bergen mener jeg vi må spille med Tor og Christina Petersen bak. Og så flytte Helland opp som defensiv midtbane. Vi trenger flere defensive spillere sentralt!!!!!. Så kan Roger ha en sentral midtbanerolle foran Helland.
:ffk:
Jeg er enig i at midtbanen må ta sin del av skylda her. Jeg lurer på om jeg har sett noen andre enn Risholt takle på midtbanen i år.....? Har noen andre sett det?
I Bergen mener jeg vi må spille med Tor og Christina Petersen bak. Og så flytte Helland opp som defensiv midtbane. Vi trenger flere defensive spillere sentralt!!!!!. Så kan Roger ha en sentral midtbanerolle foran Helland.
:ffk:
Skulle vi ri på 2-1? Var det derfor Målberg ble flyttet ned på midten? Vi mistet oppspillpunktet på topp og gjorde det veldig enkelt for Lyn.
Mener det var en gigantisk taktisk bommert av Eggen. Blir for enkelt å skylde på de fire bak.
Mener det var en gigantisk taktisk bommert av Eggen. Blir for enkelt å skylde på de fire bak.
Hvis vi skulle tette igjen bak,og ri på ledelsen,så hadde det vært mye bedre å plassert Markus bak som ekstra midtstopper.Markus har jo vært borti den posisjon før.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914