Rett og slett for dårlig.
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Er så enig. Det var flere med meg som ventet på de store kjøpene i vinter uten at noe skjedde. At HH og KTE anså dagens spillestall som gode nok for TL tidligere i år er ubegripelig. Se bare på resultatene fra treningskampene. Tror heller ikke kjøp av Enerly på 34 år er noe å satse på.
From 1/2D1
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Opprinnelig postet av Holters
Enerly er vel strengt talt 31 år?
OK da 32 i desember, men skadet ble han igjen,. Denne gangen spilte han i 16 minutter.....
From 1/2D1
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 07 jun 04, 12:16
Endret: 07 jun 04, 12:18
Hvorfor vinner vi vanskelige bortekamper mot Bodø/Glimt og Molde, enda uten å slippe inn et eneste mål?
Er det tilfeldigheter og flaks?
Personlig har jeg vanskelig for å tro at det er det.
Tror nok det har noe med at laget har vanskelig for å takle det store forventningspresset det er å spille på hjemmebane, hvor alle forventer at vi skal være det førende laget og at vi "skal" ta 3 poeng.
Mot Brann og Tromsø i de to neste bortekampene tror jeg sjansene til både 1 og 3 poeng er gode.
Da kan laget igjen spille uten de store forventningene, la motstanderne styre kampene og vi kan gå på kontringer, slik vi gjorde i Bodø.
Så kan igjen Mini og Ivar Hoff snakke om rundens store bombe nok engang.
FFK på toppen i 2005
Hvorfor ikke kjøre på mot dørlinja??
Bedre å miste ballen lenger oppe på banen eller at ballen går til inkast en at man mister den til kontringsvillige angripere.. Rett og slett urutinert..
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Hvorfor vinner vi vanskelige bortekamper mot Bodø/Glimt og Molde, enda uten å slippe inn et eneste mål?
Er det tilfeldigheter og flaks?
Ikke tilfeldigheter nei, men FLAKS. Statistikken forteller i kampen mot Bodø G. 4-3 i målsjanser til hjemmelaget. I Moldekampen var det faktisk 13-4!!!
From 1/2D1
Opprinnelig postet av ajg
Vebjørn er et bedre alternativ enn Stian på backen
Jeg vil heller si det slik: Til tider, faktisk veldig ofte, virker det som om FFK starter kampen med 9 spillere på banen
Hagen prøver sikkert så godt han kan, men han er dessverre ikke god nok for TL - syns nå jeg.
Gutten hadde jo problemer i førstedivisjon. Med litt bedre utteling fra Lyn`s side, så kunne det ha blitt 2-3 mål flere imot oss!
En annen ting:
Når man slipper inn 23 mål på 10 kamper....ja da vil det si at laget må score 3-4 mål for å greie vinne en kamp!!!
Det å score 2 mål på hjemmebane burde så absolutt være nok til å vinne kampen...eller i det minste uavgjort!!! :(
For meg er det fortsatt en gåte hvorfor ikke FFK skaffet seg 3-4 `stjernespillere` når det faktisk var penger nok til det!
Det er, ifølge meg, den største feilvurderingen som har blitt gjort siden G.Bush ble president i USA.
Det å score 15 mål, som forøvrig er 4de mest i TL, burde holde til en plass høyere opp på tabellen...
Med Brann, Tromsø og Viking som neste motstandere, spår jeg, på grunnlag av den siste tidens forsvars-spill, at FFK står med 9 poeng etter halvspilt serie...
Jeg verken trenger eller orker si mer enn det!
:mad:
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Opprinnelig postet av ajg
Det å score 15 mål, som forøvrig er 4de mest i TYl, burde holde til en plass høyere opp på tabellen...
jeg synes det er veldig bra å vite at FFK ikke har problemer med å score. tenk hvor godt laget blir hvis vi får noen forsterkninger bak og forsvaret begynner å tette igjen bak. da blir vi jo nesten et topplag. nå får vi bare håpe at HH og KTE finner 3-4 gode forsterkninger. da er jeg sikker på at vi havner MINST på midten av tabellen!
:ffk::ffk:
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Opprinnelig postet av A9
Ikke tro at FFK blir et `topplag` med et par spillere,for det er andre lag som kommer til å forhente forsterkninger også...Men ffk klarer å holde seg i TP,det må dem:ffk:
La nå andre lag gjøre som døm vil - vi tetter igjen bak og ender på 6. plass !!!!
Røde og hvite kællær ut på banen tællær
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914