Emil Baron - skal han få høre det????
Jeg vet jeg beveger meg i tørt gress, pga rasisme eksluderingen i Plankehaugen.
Var det ikke han som skadet Tor Trondsen, slik at han har vært ute i en halv sesong?
Han skadet vår lagkaptein.....
Han fikk hverken gult eller rødt kort av dommeren!
Skal Plankehaugen gi Baron gult kort i form av ett flagg / banner 4. Juli mot LSK?
PS: GI RASISMEN RØDT KORT!!!!!!
Hva synes dere?
Var det ikke han som skadet Tor Trondsen, slik at han har vært ute i en halv sesong?
Han skadet vår lagkaptein.....
Han fikk hverken gult eller rødt kort av dommeren!
Skal Plankehaugen gi Baron gult kort i form av ett flagg / banner 4. Juli mot LSK?
PS: GI RASISMEN RØDT KORT!!!!!!
Hva synes dere?
Det var vel den første duellen i LSK-kampen hvor Tor ble liggende som var verst. Det har han jo også sagt selv. Var vel i duell med Powell om jeg ikke husker feil, og det var Tor sin egen feil.
Synes ikke det er noe poeng i å gjøre noe ovenfor Baron. Hadde det vært med klar hensikt, så kanskje, men det blir for dumt nå. Tror ikke mange vil bli med på det heller.
Bruk heller energien på å gi Tor Trondsen en varm velkomst på Stadion på søndag!
Synes ikke det er noe poeng i å gjøre noe ovenfor Baron. Hadde det vært med klar hensikt, så kanskje, men det blir for dumt nå. Tror ikke mange vil bli med på det heller.
Bruk heller energien på å gi Tor Trondsen en varm velkomst på Stadion på søndag!
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ok, Costanza.
jeg endrer mening etter vinden. Nå blåser det imot mitt lille forslag. Da stemmer jeg ned mitt eget forslag med engang.
Takk for oppmerksomheten!!!!
jeg endrer mening etter vinden. Nå blåser det imot mitt lille forslag. Da stemmer jeg ned mitt eget forslag med engang.
Takk for oppmerksomheten!!!!
Uheld skjer lett på en fotballbane.
Hverken Powell eller Baron gikk vel inn for å skade Tor Trondsen.
Fryktelig dumt forslag Jonek!!!:confused:
Hverken Powell eller Baron gikk vel inn for å skade Tor Trondsen.
Fryktelig dumt forslag Jonek!!!:confused:
FFK på toppen i 2005
Baron skulle vel bare bokse ut ballen etter det jeg husker... Man skal vel ikke bli hengt ut fordi man er litt uheldig? Nei, her gir vi alt for FFK... :ffk:
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Huff. Håper ikke dette blir en realitet. Baron gjorde selvsagt ikke dette med vilje og skal heller ikke bli hengt ut for det. Men gi han gjerne en het velkomst. Det skal vi alle motstanderspillere......
Rød og hvit makt
Nei,for all del la det ligge...Hva er vitsen,sånn skjer i fotball...det må man regne med...bli v:ffk:oksene
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Støtt guttane,og ikke driv med slikt tullball:mad:
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914