Husk meg
Brukernavn
Passord

"Flest Vil Til Holmen"

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04

Lagt til: 03 jun 04, 18:53
Endret: 03 jun 04, 19:57
Olavesen: Ja det er mulig, men kostnadene vil da bli høye.

Jeg skal "le" om klubben kommer så langt som (Europacup, spiller semifinale i cupen osv) de sier. Å at det står på forsiden av bladet: Vi trenger ny stadio (Holmen forlite)

Jeg tror iallefall: Stadio`n kommer før eller siden til FMV, kanskje ikke denne gang, men... Den kommer når Holmen er for liten.

Ang. Fr.Blad i dag: Er helt enig med flere her på forumet, det blir en feil vinkling på saken.
Hvem bygger de stadion for? Fr.Stad`s fremtid eller gamle fotballsparkere m/rullator. MÅ bare spøre. :p

---------------------------

..::FFK::..

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 03 jun 04, 19:56
Greit nok, Olavesen (selv om de også burde presisert det i artikkelen)

Men dersom det ikke er noen empirisk undersøkelse, må jeg spørre om hva som er poenget med å lage en så stor sak ut av det. Forsiden i dag var grusom. Siden det ikke finnes noe grunnlag for å generalisere her, hva er hele Fredrikstads interesse av hva 50 tilfeldige (?) personer mener om hvor stadion skal ligge? Det er totalt uinteressant, spør du meg.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 03 jun 04, 20:59
Du sier det meste der Costanza. Er det streik i FB ennå? Merker ikke den store forskjellen. Det som tok tid var vel å ta alle bildene. Morsomt for de som fikk bilde i blad. Det var forside å være stolt av det der. Skjer det virkelig ikke mer i byen her? Det var dette som var viktigst for FB. Det er seriøst det. Kanskje de også burde vurdere å gå ned til tre utgivelser pr uke?

ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 03 jun 04, 21:22
Utrolig at en avis kan dekke en forside med slikt.

KAKTUS.:mad:

(Noen har vel ikke tålt feberen som herjer)

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 03 jun 04, 22:31
Beliggenheten til den nye stadion spiller igrunn liten rolle, det blir kaos og uenigheter okke som....tåpelig ting å krangle og sutre over!

Legg den hit til Jæren så blir ihertfall EN fornøyd...

Jeg!! :D

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til: 03 jun 04, 22:59
Er enig i at det ikke er tidenes mest holdbare undersøkelse FB har gjennomført, men de får likevel frem et viktig poeng, nemlig at det også er mange som vil ha Stadion på Holmen. Det er ingen som har gjennomført en solid og holdbar undersøkelse om hva folk mener. Hva 40-50 brukere av et debattforum på nettet mener, er heller ikke særlig holdbar statistikk.

Men, FB har ressurser til å gjennomføre langt større og bedre undersøkelser enn dette, derfor er det litt merkelig at de ikke benytter seg av muligheten til å fremstå som hakket mer seriøse. Innimellom, ja faktisk litt for ofte, gjør de mye merkelig...

Lars Thoresen, stolt aristokrat

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 03 jun 04, 23:10
Hilsen fra en som sitter i Barcelona i oyeblikket, og dermed gikk glipp av Glimt-kampen.

Hvor vil FFK?????
Mulighetene for utvidelse....dersom nodvendig, er formidable p[ FMV omrodet! Dette er et omrode uten begrensninger. Vi kan no hvor langt vi vil , uten at fasiliteter setter en stopper for utviklingen.
Vi har ikke rod til o takke nei, dersom tilbudet til Vaerste ikke skjuler noe med smo skrift for oss uinvidde..
At F-b kaster ut en latterlig undersokelse (som bare er en avis som F-b verdig) bor ikke skremme noen fra o fortsatt stotte FMV alternativet. Hoilis trusler mo vi klare o overse, det var en skrape i lakken for vor kjore sponsor.

FFK mot toppen po gode gamle orverdige FMV!!!!!!!!

FMV..... Du har din tradisjon.....

Elskaer tanken po 10 000 mennesker farget i rodhvitt po tur over gangbrua...

Macka fra start!

En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 03 jun 04, 23:42
Den "undersøkelsen" er statistisk sett helt på jordet, men gir et bilde av at folk flest, eller "mannen i gata" som de kalles, ønsker stadion på holmen. Det er det vel ingen tvil om.

Jeg, derimot, håper inderlig stadion kommer på fmv. Folk flest har ikke peil.

Opprinnelig postet av trigz

Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 03 jun 04, 23:47
Hørte intervjuet med FBs redaktør Erling Omvik på radioen (hør her) hvor han forsvarer alt som står i artikkelen, men antyder i det minste at plasseringen på forsiden kan ha vært diskutabel...

Ellers synes jeg ikke argumentasjonen hans holder mål overhodet. Det er greit at FFK skal være folkelig og at man ønsker å høre hva folket i gata mener, men presentasjonen av materialet er jo helt håpløst uansett.

Som Lars Thoresen er inne på, og som også ble nevnt i radio-intervjuet, så hadde det vært bedre om FB tok dette på alvor når de først skulle lage en sak ut av det og gjennomførte en holdbar undersøkelse. DA kunne man snakke om en nyhet av interesse som de kunne publisere på forsiden. Men hvem er interessert i å vite hva 50 tilfeldige, med navn, bilde og bosted klint utover forsiden, mener om hvor Stadion skal ligge? Ikke jeg hvert fall.

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 03 jun 04, 23:50
Endret: 03 jun 04, 23:51
Opprinnelig postet av En Annen Planke
Den "undersøkelsen" er statistisk sett helt på jordet, men gir et bilde av at folk flest, eller "mannen i gata" som de kalles, ønsker stadion på holmen. Det er det vel ingen tvil om.

Det der er egentlig en selvmotsigelse. Undersøkelsen kan ikke være helt på jordet statistisk sett og samtidig gi et bilde av hva folk flest tenker. Saken er at den umulig kan trekke noen som helst konklusjoner om hva "folk flest" mener ut ifra et så snevert utvalg av mennesker. Når man plukker ut 50 personer vet man ikke mer enn hva den gruppen mennesker mener. Man kan overhodet ikke generalisere det til å gjelde "folk flest". Man vet bare noe om fordelingen innad i den 50-gruppat. Så kan man spørre seg hvor interessant det er for FBs abonnenter.

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 04 jun 04, 00:34
Artikkelen var helt på jordet..så enkelt er det. Og til sist vil jeg bare si at jeg gir opp, jeg gir blaffen i hvor stadion kommer. Jeg skifter mening fra dag til dag. Så nå skal jeg bare sitte pent og vente på avgjørelsen i FFK-systemet. Deretter skal jeg gå 100% inn for det alternativet som vinner. Selv om det blir Trondalen :)

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 04 jun 04, 00:50
Trondalen hadde vært genialt, der hadde vi i allefall sluppet trafikkproblemer :p

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 04 jun 04, 02:43
Opprinnelig postet av bjorn
Trondalen hadde vært genialt, der hadde vi i allefall sluppet trafikkproblemer :p

Ja, eller folk generelt :)

Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04

Lagt til: 04 jun 04, 04:33
Endret: 04 jun 04, 04:33
Vi skal ikke samle inn underskrifter???? Å sende dem inn til FFK og Fredrikstad Blad, dette burde virke oppsikt. Kunne ligget en bok hos Aristokraten som vi kunne skrevet i. :)

..::FFK::..

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 04 jun 04, 10:49
nei...øsj..ikke gressvik
likte forslaget til Dj Charlie jeg...Underskriftskampanje:D

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 04 jun 04, 11:43
...Eller starte en bevegelse som heter "Supporterne for FMV" og samle underskrifter for så å overrekke den med hele landets presse (inkl. FB) på plass. Hvis vi da klarer å skaffe over 5.000 underskrifter... blir det veldig usikkert hva som skjer... ;)

Stadion på FMV!

Jon

Juniorspiller

Ble medlem: 26 jun 03

Lagt til: 04 jun 04, 14:30
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Da må jeg virkelig spørre hvofor det ikke har vært helt fullt de 3 første kampene i år. Hvis taket er på 10500 nå, så burde det kommet 10500 på disse kampene.

Når man er to/tre stykk som har lyst til å dra på kamp, men er sent ute med å kjøpe billetter er det ikke så kult at man må sitte på forskjellige tribunedeler. Derfor kan det aldri bli helt fullt...

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 04 jun 04, 16:52
Regner med at de fleste her inne hadde reagert annerledes dersom de var ivrige tilhengere av holmen-forslaget. Litt ihvertfall

Kan være enig i at det ikke er en seriøs eller t.o.m. anvendelig undersøkelse, så jeg velger å ta det som en litt utvidet "5 på gata" jeg.... 50 på gata :)

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 04 jun 04, 17:33
Endret: 04 jun 04, 17:34
Opprinnelig postet av Jon
Når man er to/tre stykk som har lyst til å dra på kamp, men er sent ute med å kjøpe billetter er det ikke så kult at man må sitte på forskjellige tribunedeler. Derfor kan det aldri bli helt fullt...

En annen ting er at man ikke har vært flinke nok til å fylle opp klokkesvingen, det er der hovedproblemet ligger i de kampene det er nesten fullt...folk er ikke flinke nok til å trekke sammen og gi plass til fler.

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 05 jun 04, 12:22
Den var virkelig teit.Hvis det er noen som ikke kommer så er det bare å døtte inn fler.
Opprinnelig postet av Jon
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Da må jeg virkelig spørre hvofor det ikke har vært helt fullt de 3 første kampene i år. Hvis taket er på 10500 nå, så burde det kommet 10500 på disse kampene.

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914