Husk meg
Brukernavn
Passord

Tippekonk neste sesong ?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 02 jun 04, 22:06
Noen som syns det hadde vært moro med en tippekonk til neste sesong tilsvarende fb-tolveren,men med tippeliga og 1.div? Om de som blir med spøttær i en 50 lapp eller noe slikt kunne vi hatt litt premie til vinneren også,eller en premie for den og en for andurils siffertips som forøvrig er en sjefskonkurranse..Ka dere trur ?

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til: 02 jun 04, 22:27
Endret: 02 jun 04, 22:28
Helt greit for meg, melder meg på med en gang jeg !

Vi var inne på tanken om å lage en betalingsdel av tippekonkurransen denne sesongen også, men jeg kom i gang for sent og det ble ikke noe av. Vi får sette i gang litt tidligere neste år så går nok det bra.

Da bør det nok være noen som lager et lite program slik at vi legger resultatene rett inn i en database eller lignende, omtrent som med tabellkonkurransen til Marle. Med 12 kamper vil det ta laaang tid å legge inn alt på min særdeles gamledagse XL-metode i alle fall.

Klar som et egg jeg i alle fall :ffk:

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04

Lagt til: 02 jun 04, 22:39
god ide!!!!

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 02 jun 04, 23:15
Ja jøss, høres ut som en plan egentlig, men dropp antall mål og fokuser på resultatet, ellers blir det jo bare tull...

men jeg er klar som et egg jeg :D

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914