Tippekonk neste sesong ?
Noen som syns det hadde vært moro med en tippekonk til neste sesong tilsvarende fb-tolveren,men med tippeliga og 1.div? Om de som blir med spøttær i en 50 lapp eller noe slikt kunne vi hatt litt premie til vinneren også,eller en premie for den og en for andurils siffertips som forøvrig er en sjefskonkurranse..Ka dere trur ?
---------------------------
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Helt greit for meg, melder meg på med en gang jeg !
Vi var inne på tanken om å lage en betalingsdel av tippekonkurransen denne sesongen også, men jeg kom i gang for sent og det ble ikke noe av. Vi får sette i gang litt tidligere neste år så går nok det bra.
Da bør det nok være noen som lager et lite program slik at vi legger resultatene rett inn i en database eller lignende, omtrent som med tabellkonkurransen til Marle. Med 12 kamper vil det ta laaang tid å legge inn alt på min særdeles gamledagse XL-metode i alle fall.
Klar som et egg jeg i alle fall :ffk:
Vi var inne på tanken om å lage en betalingsdel av tippekonkurransen denne sesongen også, men jeg kom i gang for sent og det ble ikke noe av. Vi får sette i gang litt tidligere neste år så går nok det bra.
Da bør det nok være noen som lager et lite program slik at vi legger resultatene rett inn i en database eller lignende, omtrent som med tabellkonkurransen til Marle. Med 12 kamper vil det ta laaang tid å legge inn alt på min særdeles gamledagse XL-metode i alle fall.
Klar som et egg jeg i alle fall :ffk:
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
god ide!!!!
drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg
Ja jøss, høres ut som en plan egentlig, men dropp antall mål og fokuser på resultatet, ellers blir det jo bare tull...
men jeg er klar som et egg jeg :D
men jeg er klar som et egg jeg :D
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914