DÅRLIG FFK-STRATEGI PÅ SPILLERMARKEDET
MEN - jeg mener det er uklokt å navngi hvilke spillere vi nå er interessert i. Det vil vekke andres interesse. Og det er uklokt å si at vi har millioner til spillerkjøp. Det vil drive prisene i været.
---------------------------
Tippy
1 plass. 2005
drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Opererer man i stillhet vil man sikker få langt færre henvendelser fra agenter og spillere, spesielt om "de utenfor" tror at man ikke har penger nok
----------------------------------------------------------
Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen, t
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av A9
enig...bortsett fra en ting..det er at jeg ikke syntes de ha vært flinke nok på spillermarkedet i forhold til det de sa...før TP sa de vi skal ha den og den og den spilleren...Kom ingen som hever stallen betraktelig
Her hersker det nok litt uenighet. Jeg mener både West og Koskela hever stallen betraktelig. Brenne er med på å heve nivået, selv om han har mer å gå på. Hornseth har vel fortsatt litt å bevise, men det kan komme.
Men de tok seg nok litt vann over hodet når de sa de kun skulle hente inn spillere fra den beste tredjedelen av skandinavia...
Når det gjelder de nye spillerne må jeg si at jeg har blitt positivt overrasket i forhold til det jeg forventet meg av disse navnene. Eller for å si det på en annen måte: I utgangspunktet er jeg ikke fornøyd fordi klubben lovet ennå bedre spillere enn det som kom, men når vi ser på hva vi fikk og forventningene jeg hadde til de, så er jeg veldig godt fornøyd. Tydelig at klubben har gjort et godt researcharbeid med de nye spillerne, for navnene var jo totalt ukjente..
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Gidder ikke engang å begynne å argumentere om dette emne lenger.
Nå bør vi glede oss over at klubben har penger nok til at KTE kan få de forsterkningene han ønsker.
Tror fortsatt både Eggen og Harry vet hva de gjør også når et par navn allerede har blitt offentliggjort.
Alle eksperter sier jo også at det er nok av gode spillere på markedet.
Velger derfor å tro at de spillerne vi får, alle vil heve laget, slik at høst sesongen blir kjempe artig for oss FFK supportere.:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914