Azar Karadas er lei av å sitte på benken.
Hadde dette vært noe for FFK?
Url: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=228933
Url: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=228933
---------------------------
..::FFK::..
Blir trolig noe dyr, men man kan jo drømme??
..::FFK::..
FFK trenger ikke han som spiss, v trenger spillere med finesse og teknikk ala Ødegaard i sogndal..
hadde vært fint å ha en som han,rinberg taper jo 90% av alle duellene på topp..jaja,er lov å drømme om å få han,men tror rbk skal ha en meget høy pris
Og en ting til jeg glemte å nevne er at Han har en klausul med RBK,det er at han kan gå gratis hvis han ikke får spillt nok kamper...Men tror alt dette er en taktisk ting fra karadaz sin side om å få spille..RBK vil neppe gi slipp på han
Og en ting til jeg glemte å nevne er at Han har en klausul med RBK,det er at han kan gå gratis hvis han ikke får spillt nok kamper...Men tror alt dette er en taktisk ting fra karadaz sin side om å få spille..RBK vil neppe gi slipp på han
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Vi kunne trengt en som han. Spiller med hjertet utenpå drakta. Ikke enig i at Ringberg taper 90% av duellene. Det er bare tull.
Snæbbuss-aristokrat #78
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 02 jun 04, 17:17
Endret: 02 jun 04, 17:18
Jeg er heller ikke enig i det med Ringberg! Han tapte vel rundt 95% mot LSK, 90% mot RBK, 85% mot Molde....... Han blir bedre og bedre, trengte litt tid til å bli vant til tempo og tøffere forsvarere, men nå syns jeg han har klart det.
Karadas hadde vært noe det, men RBK slepper aldri i verden han til en annen norsk klubb, tror jeg.
Karadas hadde vært noe det, men RBK slepper aldri i verden han til en annen norsk klubb, tror jeg.
Lenge leve "hjørnet"!
Den oppblåste bøsen trenger vi ikke i FFK. Dessuten sier Kværneng at vi skal ha spiller som ligger på det samme lønnsnivå som de andre.
RBK kan beholde ham.
:ffk::ffk::ffk:
RBK kan beholde ham.
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914