Husk meg
Brukernavn
Passord

Mini "ekspertkommentator"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 01 jun 04, 13:13
Har irritert meg jævl.. over Ivar Hoff, men nå har den storkjefta gnomem fra Bodø tatt over. Sier jo så utrolig mye dumt. Bra til å tippe er han og, sikker hjemmeseier til Bodø. Røk du bra, gnomen.

---------------------------

mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 01 jun 04, 13:29
Hehe, kan være enig med deg i at endel av kommentarene til Mini fremstår som latterlige, og jeg er ingen stor fan av han. Når det gjelder tippingen så har jeg riktignok full forstålse for at han hadde Bodø i den kampen. Er jo ikke til å legge skjul på at Bodø var soleklare favoritter foran den kampen. Hadde Bodø selv jeg, men glad for at jeg ikke fikk den inn :)

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 01 jun 04, 15:26
Har sans for både Mini og i særdeles Hoff jeg. Helt ok å høre ting fra en annen vinkel enn det man selv ser. Kommentarene til Hoff er jo helt konge, og han er jo tross alt betalt for å snakke negativt. Litt synd for han da, at han liker FFK litt for godt.
Vi som tror på et vendepunkt for FFK nå i sommer kan jo glede oss over at den ene etter den andre eksperten nå må moderer sitt syn på FFK etterhvert. Er jo litt gøy det og da, liksom se at de må bite i seg det de tidligere har sagt.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 01 jun 04, 22:02
JEg må si meg enig med "stenhard" her ja, Mini er en oppblåst avdanka fotball spiller som i dag ikke duger til annet enn caddie på en golf bane! Folket fikk TV2 til å kaste Ernst A Leersven ut av komentator stolen, håper på en ny folkeaksjon, denne gang på å få mini ut av hele TV2 Studio!!!

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 02 jun 04, 00:11
Er enig med seal_dm, selv om jeg noen ganger har vært veldig irritert på begge to.
Synes spesielt Ivar ekspertise noen ganger går over til det helt latterlige. Hans meninger skifter noen ganger fort, så man skal ikke se bort fra at han i løpet av sesongen klarer å snu helt om på sitt negative ekspert tips når det gjelder FFK.
Det skal ihvertfall bli artig å høre hva både ham og Mini sier når FFK virkelig begynner å klatre oppover på tabellen.:ffk:

FFK på toppen i 2005

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914