Husk meg
Brukernavn
Passord

Lyn kampen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 31 mai 04, 20:33
Kampen mot Lyn til neste uke blir kjempe viktig.
Vinner vi mot Lyn havner vi på 11 poeng. Det vil si at vi kan komme ajour med viking som idag ligger på 8 plass. Ser vi bort i fra kampen FFK-Lyn skal alle lagene fra 8 plass og nedover møte hverandre i neste runde.( tar da med Molde som har hengekamp mot Odd)
Viking - Bodø
LSK-Stabæk
Molde-Sogndal.
Dvs at med seier klarer vi mest sannsynlig å legge minimum 2 andre lag bak oss på tabellen. Dvs da har vi 11 og sikker plass.
Det gjør vel ikke noe for selvtillitten?

(Ham kam skal til Lerkendal så den kamen taper de sikkert. Da er det kun 5 poeng opp til at vi kan legge de bak oss også - de har 16 poeng i dag og 2 plass).
Det er håp i hengende snøret! Med et par forsterkninger nå kan det bli bra!

RødOgHvit

Knøttespiller
Ble medlem: 16 mai 04
Innlegg: 38

Lagt til: 31 mai 04, 20:52
Jess, det her går bra. Guttæne har trua på seg selv nå tror jeg, og det trenger de. Vi skal ihvertfall ha trua på dem!
:ffk:

Forøvrig så er Lyn ikke akkurat i toppform, og vi satse på at den psykiske motgangen deres fortsetter. Vi har gode sjanser i den kampen.

---------------------------

Eksil i Trondheim, et svarthvitt helvete, med kun øyn for den Røde og Hvite himmel sørover.


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 31 mai 04, 21:24
jepp,Lyn har ikke imponert meg...Trodde de skulle bli mye bedre med de nyinnkjøpte spillerne...Tror også det er endel raballder i klubben som går inn på spillerne....dette kan ffk ha nytte av:ffk:

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04
Innlegg: 244

Lagt til: 31 mai 04, 21:47
Til og med en FFK motstander som Mini mente at FFK kommer til å vinne kampen mot Lyn.
Er egentlig aldri enig med Mini (av prinsipp), men må si meg enig der.

RødOgHvit

Knøttespiller
Ble medlem: 16 mai 04
Innlegg: 38

Lagt til: 31 mai 04, 22:06
Yess, nå ligger FFK på trettende plass. Sogndal presterte godt mot Rosenborg, og klarte uavgjort.

Men nå tar vi Lyn og heislaget SIL kan bare gjøre seg klar til nok en sesong 1. div. Tror ikke de blir der særlig lenge. FFK blir ihvertfall mye lenger i TL!

---------------------------

Eksil i Trondheim, et svarthvitt helvete, med kun øyn for den Røde og Hvite himmel sørover.


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 31 mai 04, 22:20
utrolig deilig med optimisme igjen!!

sola skinner, tor trondsen og brian west er tilbake og guttæne senker skuldra og tør å skyte igjen.

at det i hvert fall blir poeng mot lyn tør jeg banne på. høyt.

---------------------------

med ffk til champions league!


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 31 mai 04, 22:31
Vi satser på at vi nå har hatt samling i bunn og har startet klatringen, for å ikke se oss tilbake !

Blir en veldig viktig ( igjen ) kamp mot Lyn, nå har vi sjansen til å koble grepet om en plass midt på tabellen ..... men da kreves det årets første hjemmeseier. Og der BØR være innen rekkevidde ! Lyn er ikke forferdelig gode for tiden og skal slås hjemme på stadion.

Leit at Risholt ikke skal spille denne kampen her .....

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 31 mai 04, 22:38
Eneste skår i gleden er at Risholt må stå over pga. 3 gule kort.
Men det måtte jo komme uansett, så det er nok alikevel den beste kampen å mangle ham i.

Da går sikkert Søderstjerna inn sentralt og Stian på venstreving.

Og så får vi Tor Trondsen tilbake for fullt fra start.
Vi går lysere tider i møte folkens.:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 31 mai 04, 22:48
Det er ikke nødvendigvis så farlig at Risholt må stå over en kamp. Vi har nå flere gode erstattere, og han har heller ikke vært så outstanding i de siste kampene.

Nå er det bare å løpe og kjøpe billett til Lyn-kampen, for her blir det fullt hus!!! Optimismen råder igjen, og Lyn er et lag vi helt klart kan slå!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 31 mai 04, 23:45
Der er jeg helt enig Hubro, selvtilliten ved å inneha en sikker plass er viktig. Når det gjelder Risholt, så er jeg ikke så bekymra for at han må stå over. Vi har flere som kan spille sentralt på midtbanen. Tipper kanskje at Bjørnar starter til søndag. Tror det er verre hvis Trondsen eller West blir skada igjen.

MEN UANSETT BØR FOLK MØTE OPP PÅ STADION TIL SØNDAG!

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 01 jun 04, 00:32
Opprinnelig postet av theodora
Til og med en FFK motstander som Mini mente at FFK kommer til å vinne kampen mot Lyn.
Er egentlig aldri enig med Mini (av prinsipp), men må si meg enig der.


Hehe...enig med deg der ja...mini (og resten av TV2-sporten) er en tulling, men der sa han jaggu noe klokt for en gang skyld...

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 01 jun 04, 00:39
Jeg elsker fotball og da spesielt FFK. Etter Stabæk-kampen var verden et helvete. Nå skinner solen og jeg er bare glad. Lyn skal knuses. Gudbedre hvor kjedelig livet må være for de som ikke liker fotball :)

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340