Husk meg
Brukernavn
Passord

West- we love you Brian West

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 31 mai 04, 19:33
Nå ser det ut til at det endelig har løsnet for Brian. Noe som kan være svært viktig for FFK resten av sesongen. Han beviser nå at han er en spiller som absolutt styrker laget vårt når han er form. Får vi på plass noen forsterkninger nå, så kan dette bli morro. Utrolig hva noen mål, og forhåpentligvis 3 poeng kan føre til. Nå er jeg sikker på at vi klarer oss :)

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


RødOgHvit

Knøttespiller
Ble medlem: 16 mai 04
Innlegg: 38

Lagt til: 31 mai 04, 20:41
Det må det være en grunn til at han er amerikansk landslagsspiller? Sug på den karamellen alle tvilere!

---------------------------

Eksil i Trondheim, et svarthvitt helvete, med kun øyn for den Røde og Hvite himmel sørover.


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 31 mai 04, 20:49
All honnør også til Markus, først for en flott assist, og så for at han tør å skyte også fra distanse!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


RødOgHvit

Knøttespiller
Ble medlem: 16 mai 04
Innlegg: 38

Lagt til: 31 mai 04, 20:54
Ja nettopp. Man skårer ikke hvis man ikke tør, og når man tør så betyr ingenting noe, bortsett fra at ballen går i mål. Og det gjorde den :D

:ffk:

Markus Ringberg holder tippeliganivå. Han har scoret flere mål en måljegere som Brattbakk og Nevland.

---------------------------

Eksil i Trondheim, et svarthvitt helvete, med kun øyn for den Røde og Hvite himmel sørover.


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 31 mai 04, 21:00
Må henge meg på å gratulere west, får håpe han fortsetter å holde seg skadefri og lager flere i de kommende kamper

erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 31 mai 04, 21:16
Herlig West !!! Dama har snakka varmt om han fra første dag hun så han løpe... jammen fikk hun rett også ! Nå tar vi vår første hjemmeseier på søndag !

---------------------------

A struggling player, then sing his name....

Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 31 mai 04, 21:22
Nydelig...bare til å ta av seg hatten..(eller capsen da) for dette:D

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 31 mai 04, 22:14
enig med deg planken

samspillet til det første målet var glimrende!!!!

ikke tvil om hvem som skal være førstevalg som spisspar. også etter 1. juli!

---------------------------

med ffk til champions league!


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 31 mai 04, 22:36
Sinnsykt å se på når West setter opp farten og parkerer motspillere :D

Håper at han kan holde seg skadefri fremover nå, vi trenger virkelig en slik spiller som kan skape kaos i motstanderens forsvar. Han skapte masse rabalder og moro i dag, håper at det fortsetter mot Lyn.

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 31 mai 04, 22:42
Thank you Brian! Thank you so much!

AJG - blir stum i en sådan stund!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 31 mai 04, 22:42
Har sagt det hele tiden. Brian West blir en "hit" i årets tippelig.
Får bare håpe han ikke blir skadet igjen.:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04
Innlegg: 244

Lagt til: 01 jun 04, 12:19
Fant denne på nettavisen.
Wild West i Bodø

Godt å se at det blir skrevet noe positivt om FFK. Og morsomt at det lykkes for enkelt spillere.

Godt at West har kommet seg etter skader. For som nettavisen skriver: West løper nemlig fra de aller fleste –


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 01 jun 04, 12:39
Endret: 01 jun 04, 12:42
Opprinnelig postet av pss
.....Nå er jeg sikker på at vi klarer oss :)


DET var vel litt å ta i...se på lagene som vi kjemper mot i bunnen:
(pr dags dato vel å merke)
Lillestrøm, Brann, Molde, Bodø/Glimt, Viking...

Selvfølgelig håper jeg vi klarer oss, men om jeg er sikker???
på langt nær...

Men det er utrolig hva en slik seier som sist gjør for selvtilliten :D
Måtte den godeste West ta med seg resten av laget på scoringslista mot Lyn

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 01 jun 04, 14:08
Her er Mustang inne på noe vesentlig. Det er ikke avskrekkende langt opp til lagene over men det er "feil lag" som er rett over oss. Greit at Sogndal er bunnlaget nå, men Lsk, Brann og ihvertfall Viking har for mye ressurser og for gode staller til å ligge i nedrykkningsstriden gjennom en hel sesong. Ser vi bort fra disse så har vi igjen Molde (under tvil) Stabæk og Bodø/glimt innenfor naturlig rekkevidde. Jeg hadde føt det mye bedre om Ham-kam og Tromsø var blandt lagene der nede. Det vil bli utrolig viktig med seier hjemme mot Lyn på søndag. Da puster vi også Lyn i ryggen og med intern uro og dårlig kultur er Lyn et lag som til tross for kjempesterk stall kan bli blandt de nederste laga.

:ffk: får første hjemmeseier på søndag!!!!

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 01 jun 04, 14:53
Endret: 01 jun 04, 14:54
Nettopp det som er problemet ja
Lag som jeg tippet i bånn før sesongen, eksempelvis Odd, Tromsø er i andre enden av tabellen...

Alle vet at fotballen er rund, men er den rød/hvit ?
Selv med forsterkninger til sommeren, så må man ikke tro at det vil gjøre alfa og omega for laget. Det ville være å drite i eget reir.

Ingen automatikk i at 2-3 spillere vil gjøre at FFK, eller hvilket som helst annet lag, plutselig vil begynne plukke poeng BARE pga av dette...

Men, evig supporter som jeg er, jeg er nødt til å TRO på det...og tro kan som kjent flytte fjell!
La oss håpe det første lasset komme mot FC Lyn *knegg*
:D:D:D:D:D:D:D:D :ffk:

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 01 jun 04, 15:03
Endret: 01 jun 04, 15:03
Første tredel av sesongen er tilbakelagt. Vi står med 8 poeng, i de to neste tredelene må vi dermed ha 24 poeng (12 poeng i hver av tredelene) Det høres ikke avskrekkende mye ut, men det er tross alt 50% mere uttelling. Men vi kan og vi skal klare det. Det er på hjemme bane vi må ta den økningen.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


RødOgHvit

Knøttespiller
Ble medlem: 16 mai 04
Innlegg: 38

Lagt til: 01 jun 04, 16:26
For å være helt kynisk, så er det altfor tidlig å snakke om, ihvertfall, nedrykk. Sånn som det ser ut nå så kan alle laga untatt i teorien rykke ned. Og jeg mener at gutta klarer dette.

Det er heller ikke bare tre spillere som drar lasset, alle spillerene bidrar, bare de får lov til å spille på riktig posisjon for dem.

---------------------------

Eksil i Trondheim, et svarthvitt helvete, med kun øyn for den Røde og Hvite himmel sørover.


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 01 jun 04, 16:42
Nå har vi tilpasset oss nivået litt. Lært masse. Nye spillere kommer. Vi plukker enda mer poeng framover, det er jeg sikker på!

---------------------------

Ære være plankebyen!


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 01 jun 04, 17:03
Endret: 01 jun 04, 17:05
problemet er bare at de andre lagene også vil plukke poeng fremover...

og RødOgHvit har et veldig godt poeng når han sier:

sitat:
Det er heller ikke bare tre spillere som drar lasset, alle spillerene bidrar, bare de får lov til å spille på riktig posisjon for dem.
sitat slutt

Ja men da er vi jo enige da.
Alle må dra lasset...men måtte man ikke tro at ting MÅ bli bedre selv om man får 2-3 klassespillere.

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


RødOgHvit

Knøttespiller
Ble medlem: 16 mai 04
Innlegg: 38

Lagt til: 01 jun 04, 18:26
Sånn som jeg tenker, og slik jeg synes det virker at du tenker, så synes jeg vi er skjønt enige.

De som er bra med nye spillere er at de skaper økt konkurranse om plassene på laget og derfor vil det bli økt ytelse fra hver enkelt både på trening og kamp. Vi må ikke vente magi fra noen, men nye spillere kan føre til det.

Og kan er et viktig ord. Hvis vi bruker det i positiv forstand. FFK kan gjøre det bra i årets tippeliga hvis den positive trenden fortsetter.

Og dessuten, så pleier alle lag å ha minst en formsvikt i løpet av sesongen, så jeg tror at vi er ferdig med vår ene. Og satser på det var den eneste.

Forøvrig så viste Bodøkampen godt hvor viktig det er ikke bruke spillere på posisjoner som ikke egner seg for deres ferdigheter. I den kampen virket det som alle fant sin riktige plass, og det ble seier.

Jeg har trua på at gutta klarer det her :ffk:

---------------------------

Eksil i Trondheim, et svarthvitt helvete, med kun øyn for den Røde og Hvite himmel sørover.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340