West- we love you Brian West
---------------------------
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Eksil i Trondheim, et svarthvitt helvete, med kun øyn for den Røde og Hvite himmel sørover.
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
:ffk:
Markus Ringberg holder tippeliganivå. Han har scoret flere mål en måljegere som Brattbakk og Nevland.
Eksil i Trondheim, et svarthvitt helvete, med kun øyn for den Røde og Hvite himmel sørover.
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
samspillet til det første målet var glimrende!!!!
ikke tvil om hvem som skal være førstevalg som spisspar. også etter 1. juli!
med ffk til champions league!
Håper at han kan holde seg skadefri fremover nå, vi trenger virkelig en slik spiller som kan skape kaos i motstanderens forsvar. Han skapte masse rabalder og moro i dag, håper at det fortsetter mot Lyn.
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
AJG - blir stum i en sådan stund!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Får bare håpe han ikke blir skadet igjen.:ffk:
FFK på toppen i 2005
Wild West i Bodø
Godt å se at det blir skrevet noe positivt om FFK. Og morsomt at det lykkes for enkelt spillere.
Godt at West har kommet seg etter skader. For som nettavisen skriver: West løper nemlig fra de aller fleste –
Opprinnelig postet av pss
.....Nå er jeg sikker på at vi klarer oss :)
DET var vel litt å ta i...se på lagene som vi kjemper mot i bunnen:
(pr dags dato vel å merke)
Lillestrøm, Brann, Molde, Bodø/Glimt, Viking...
Selvfølgelig håper jeg vi klarer oss, men om jeg er sikker???
på langt nær...
Men det er utrolig hva en slik seier som sist gjør for selvtilliten :D
Måtte den godeste West ta med seg resten av laget på scoringslista mot Lyn
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
:ffk: får første hjemmeseier på søndag!!!!
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Lag som jeg tippet i bånn før sesongen, eksempelvis Odd, Tromsø er i andre enden av tabellen...
Alle vet at fotballen er rund, men er den rød/hvit ?
Selv med forsterkninger til sommeren, så må man ikke tro at det vil gjøre alfa og omega for laget. Det ville være å drite i eget reir.
Ingen automatikk i at 2-3 spillere vil gjøre at FFK, eller hvilket som helst annet lag, plutselig vil begynne plukke poeng BARE pga av dette...
Men, evig supporter som jeg er, jeg er nødt til å TRO på det...og tro kan som kjent flytte fjell!
La oss håpe det første lasset komme mot FC Lyn *knegg*
:D:D:D:D:D:D:D:D :ffk:
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Det er heller ikke bare tre spillere som drar lasset, alle spillerene bidrar, bare de får lov til å spille på riktig posisjon for dem.
Ære være plankebyen!
og RødOgHvit har et veldig godt poeng når han sier:
sitat:
Det er heller ikke bare tre spillere som drar lasset, alle spillerene bidrar, bare de får lov til å spille på riktig posisjon for dem.
sitat slutt
Ja men da er vi jo enige da.
Alle må dra lasset...men måtte man ikke tro at ting MÅ bli bedre selv om man får 2-3 klassespillere.
De som er bra med nye spillere er at de skaper økt konkurranse om plassene på laget og derfor vil det bli økt ytelse fra hver enkelt både på trening og kamp. Vi må ikke vente magi fra noen, men nye spillere kan føre til det.
Og kan er et viktig ord. Hvis vi bruker det i positiv forstand. FFK kan gjøre det bra i årets tippeliga hvis den positive trenden fortsetter.
Og dessuten, så pleier alle lag å ha minst en formsvikt i løpet av sesongen, så jeg tror at vi er ferdig med vår ene. Og satser på det var den eneste.
Forøvrig så viste Bodøkampen godt hvor viktig det er ikke bruke spillere på posisjoner som ikke egner seg for deres ferdigheter. I den kampen virket det som alle fant sin riktige plass, og det ble seier.
Jeg har trua på at gutta klarer det her :ffk:
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914