Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til: 29 mai 04, 21:00
FFK ønsker fire spillere i sommer. I følge Harry Hansen ønsker man seg en venstre back, midtstopper, høyre kant og en spiss når overgangsvinduet åpner 4. juli i sommer.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 29 mai 04, 21:05
Vi har jo snakket i det vide og det brede om hvilke forsterkninger vi ønsker oss.....

Er det noen som vet hvilke forsterkninger FFK ønsker seg?

Venstreback - Antar de prøver Kallio
Høyre kant - Tydeligvis Enerly
Midtsopper - Leste at snæbbus#1 mente FFK ønsket seg Ronny Johnsen
Spiss - Noen som vet hvilken spiss FFK har i kikkerten?

Lurer her på om noen vet hvilke spillere FFK ønsker seg, ikke hvilke spillere vi håper at de ønsker seg...

Bamsefar

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 mai 04

Lagt til: 29 mai 04, 21:08
jeg har lest at enerly er ferdig i RBK og je ger sikker på at han er en av dem nye som kommer til FFK. leser at noen ikke mener det, men dem er ikke helt med på nyheter. Jeg satser og tror på at enerly er en av fler som kommer. så for vi se hvem andre som kommer.. Kailo nevnes og vi for håpe at han kommer.. Heia FFK :ffk: :ffk: :ffk:

---------------------------

Roy

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 30 mai 04, 00:21
Godt å se at klubben ser de samme behovene som oss hvertfall. Har vel vært snakket om de 4 posisjonene der mange ganger i dette forumet også..

Enerly, Kallio og Johnsen er jeg rimelig sikker på at kommer, etter det jeg har hørt. Hvem blir den siste??

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 30 mai 04, 00:24
Kan vi håpe på at Daniel Braathen er en het kandidat.

Får vi ham + de tre som ajg nevner, så vinner vi jo tippeligan til neste år.:ffk:

FFK på toppen i 2005

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 30 mai 04, 00:31
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Får vi ham + de tre som ajg nevner, så vinner vi jo tippeligan til neste år.:ffk:

He he, dagens. :D

Blir litt forundret over at ajg er så sikker på at Johnsen kommer. Får vi han vil det være en liten sensasjon etter min mening. Hadde vært helt max.
Daniel Bråten skal nok til Vif. Klansfolka er ihvertfall helt sikre på at han skal dit.
Håper de tar feil.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 30 mai 04, 00:35
Tror FFK har større muligheter til å finne penger til Braathen enn det Vålerenga har.
Men vi må nok ha litt ekstra hjelp av Terje Høili.
Får bare håpe han ikke allerede har tapet igjen pungen pga. stadion saken.:ffk:

FFK på toppen i 2005

seal_dm

A-lagspiller

Lagt til: 30 mai 04, 00:41
Spørs da, om Høili eller andre legger penger på bordet, eller om innkjøp må gjøres gjennon driften. Klubben har vel neppe råd til flere enn Enerly og Kallio uten hjelp.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 30 mai 04, 00:55

Det forundrer meg ikke om Braathen havner i Enga... desverre.......
Har noen hørt noe om FFK vurderer noen konkrete navn på spisser?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 30 mai 04, 01:08
Overgangen for Braaten skal jo allerede være i orden og han blir spilleklar for sin nye klubb 1. juli. Alle er derimot veldig hemmlighetsfulle angående hvilken klubb han går til, noe som er et sterkt tegn på at klubben heter Vålerenga. Det vil selvsagt være svært uheldig om det kommer ut nå at han skal spille for Enga - mtp hans tidligere utsagn om Enga og at Skeid-publikummet neppe ville satt pris på det. Ser også at Rekdal og Siem forsøker litt for hardt å bortforklare at de har en avtale i orden med Skeid allerede. Flere som har gode kontakter innad i Vålerenga hevder også at det er Vålerenga som har sikret seg Braaten.

Hadde det vært snakk om noen andre klubber som hadde fått til en avtale, så ville det jo ikke vært så stor grunn til å holde det hemmelig.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 30 mai 04, 01:08
Klubben har budjettert med 6500 tilskuere i snitt på hjemmekampene.
Pr. dags dato har vi et snitt på 9800.
Klarer vi f.eks et snitt på 8500 og det gjør vi helt sikkert, så betyr det ca. kr 5 mill. i ekstra inntekter for hele året 2004.
Det burde vel nesten holde til Ronny Johnsen og Daniel Braathen.
Ronny Johnsen skal jo ikke kjøpes fri og da kommer det ann på hvor mye Skeid skal ha for å slippe Braathen 4 måneder før hans kontrakt går ut.:D:ffk:

FFK på toppen i 2005

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 30 mai 04, 12:09
Så har da endelig klubbledelsen bekreftet hvilke posisjoner de mener som bør styrkes i laget. Det har tatt lang tid før de har sagt det offentlig, men hvis jeg ikke husker helt feil så var det nettopp disseposisjonene de snakket om i hele vinter.
Til begge avisene har ledelsen sagt at de spillerne som ble kjøpt ikke er feilkjøp. Men jeg ikke tolke det på noe annen måte enn nettopp det. At vi nå skal ha en høyreving og spiss, må være at nærmest gul-rødt kort West og Hornseth som ble kjøpt inn nettopp på disse plassene.
At en midtstopper ikke ble klar, selv om Tore P sa "her er jeg", er skuffende. Det samme gjelder venstreback.

Men for å finne NOE positivt: godt at de selv har fått øynene opp for det vi har skreket etter i lang tid. Men virkelig synd at ledelsen ikke gjorde jobben godt nok og hadde de rette spillerne på plass da serien begynte.

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til: 30 mai 04, 13:12
brann har også lyst på braaten. se her

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen

mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 30 mai 04, 14:43
Klubben har budjettert med 6500 tilskuere i snitt på hjemmekampene.
Pr. dags dato har vi et snitt på 9800.
Klarer vi f.eks et snitt på 8500 og det gjør vi helt sikkert, så betyr det ca. kr 5 mill. i ekstra inntekter for hele året 2004.

Jeg blir veldig overrasket om gj.snittet etter sesongen blir så høyt som 8500, men håper selvfølgelig at jeg tar feil der.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 30 mai 04, 17:41
Endret: 30 mai 04, 17:42
Av de 4 hjemmekampene vi har hatt, så har 3 av dem vært kamper som trekker flere tilskuere enn hva vi kan regne med. Da tenker jeg på RBK, Enga og Sogndal(16 Mai). Stabæk kampen viser derimot at vi ikke kan regne med det samme trøkket som i de tre første kampene. Jeg tror publikumsoppmøtet avhenger av motstander, kamptidspunkt og hvordan vi har gjort det i forkant av kampen. Hvis vi f.eks. vinner mot Glimt i morra så tror jeg det er fullsatt mot Lyn, taper vi så er ikke Lyn et godt nok trekkplaster til å fylle stadion, så da blir det mest sannsynlig mellom 7-9 tusen. Hadde vi derimot møtt Brann så hadde det vært fullsatt uavhengig av Glimt kampen, tror jeg. Det blir spennende å se hvordan oppmøtet blir nå som den største opprykksentusiasmen har gitt seg.

Når det gjelder de forsterkningene som Harry varsler, så passer det jo perfekt inn i mitt drømmelag-ønske. Da tenker jeg på Dan Eggen(Johnsen eller Kvarme), venstreback(mest sannsynlig Kallio), Enerly og Braaten! Men om det ikke skulle bli akkurat de spillerne jeg ønsker til klubben, så er det uansett veldig positivt at det er de plassene på banen de ønsker å forsterke! Får bare håpe at de handler inn skikkelig forsterkninger og ikke bare potensielle forsterkninger dersom de blomstrer i FFK-drakta.

Lenge leve "hjørnet"!

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til: 30 mai 04, 20:57
Endret: 30 mai 04, 23:01

Eller kanskje mer sannsynlig,
...1.divisjon !

Radoslaw, som vel hjemkommen etter en 3 ukers tilnærmet off-line tilværelse i utenlandseksil, er særdeles harm og full av nevrotisk etterpåklokskap hva vårt kjære forsvar angår.

Velger å tie til jeg får summet meg noe... ;)

FFK and Wisla Krakow forever...

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 31 mai 04, 00:08
Endret: 31 mai 04, 00:09
Velkommen hjem Radoslav.
Lurte nesten på om PC`en din hadde crashet.

Du bør nok summe deg noe før du går ut å sier "var det ikke det jeg sa".
Fordi den dårlige trenden kan snu fort, tror den allerede gjør det imorgen i Bodø.:D:ffk:

FFK på toppen i 2005

Radoslaw

Landslagsspiller

Lagt til: 31 mai 04, 00:52
Endret: 31 mai 04, 00:58
...den dårlige trenden kan snu fort, tror den allerede gjør det imorgen i Bodø.
Insinuerer du at dommeren er kjøpt...?

Beklager,
...måtte bare få ut litt av frustrasjonen. ;)

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 31 mai 04, 01:06
Endret: 31 mai 04, 01:07
Hvordan kan du få en slik insinuasjon ut av den settningen?

Hva er det egentlig som er grunnen til din frustasjon?
:cool:

FFK på toppen i 2005

seal_dm

A-lagspiller

Lagt til: 31 mai 04, 01:10
Er så gira på den kampen i morgen at jeg nesten er sikker på seier. Kan til nød strekke meg til uavgjort. Hadde det ikke vært så langt, skulle jeg jaggu tatt en tur.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 31 mai 04, 01:10
Jeg hadde også vært frustrert, hadde jeg kommet hjem og måttet ta inn inntrykkene av så mye dårlig forsvarsspill på en gang, de fleste av oss har jo fått det fordelt over litt tid...

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Radoslaw

Landslagsspiller

Lagt til: 31 mai 04, 01:26
Endret: 31 mai 04, 01:37
Hvordan kan du få en slik insinuasjon ut av den settningen?
Man må da få lov til å være litt sarkastisk i blant... ;)

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 31 mai 04, 13:16
Opprinnelig postet av ffk-thomas
At en midtstopper ikke ble klar, selv om Tore P sa "her er jeg", er skuffende. Det samme gjelder venstreback.

Når sa Tore P "her er jeg"? Er det noe jeg ikke har fått med meg nå?

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914