Forsterkninger
Er det noen som vet hvilke forsterkninger FFK ønsker seg?
Venstreback - Antar de prøver Kallio
Høyre kant - Tydeligvis Enerly
Midtsopper - Leste at snæbbus#1 mente FFK ønsket seg Ronny Johnsen
Spiss - Noen som vet hvilken spiss FFK har i kikkerten?
Lurer her på om noen vet hvilke spillere FFK ønsker seg, ikke hvilke spillere vi håper at de ønsker seg...
---------------------------
Roy
Enerly, Kallio og Johnsen er jeg rimelig sikker på at kommer, etter det jeg har hørt. Hvem blir den siste??
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Får vi ham + de tre som ajg nevner, så vinner vi jo tippeligan til neste år.:ffk:
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Kan vi håpe på at Daniel Braathen er en het kandidat.
Får vi ham + de tre som ajg nevner, så vinner vi jo tippeligan til neste år.:ffk:
He he, dagens. :D
Blir litt forundret over at ajg er så sikker på at Johnsen kommer. Får vi han vil det være en liten sensasjon etter min mening. Hadde vært helt max.
Daniel Bråten skal nok til Vif. Klansfolka er ihvertfall helt sikre på at han skal dit.
Håper de tar feil.
Men vi må nok ha litt ekstra hjelp av Terje Høili.
Får bare håpe han ikke allerede har tapet igjen pungen pga. stadion saken.:ffk:
FFK på toppen i 2005
Kan vi håpe på at Daniel Braathen er en het kandidat.
Det forundrer meg ikke om Braathen havner i Enga... desverre.......
Har noen hørt noe om FFK vurderer noen konkrete navn på spisser?
Hadde det vært snakk om noen andre klubber som hadde fått til en avtale, så ville det jo ikke vært så stor grunn til å holde det hemmelig.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Pr. dags dato har vi et snitt på 9800.
Klarer vi f.eks et snitt på 8500 og det gjør vi helt sikkert, så betyr det ca. kr 5 mill. i ekstra inntekter for hele året 2004.
Det burde vel nesten holde til Ronny Johnsen og Daniel Braathen.
Ronny Johnsen skal jo ikke kjøpes fri og da kommer det ann på hvor mye Skeid skal ha for å slippe Braathen 4 måneder før hans kontrakt går ut.:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Til begge avisene har ledelsen sagt at de spillerne som ble kjøpt ikke er feilkjøp. Men jeg ikke tolke det på noe annen måte enn nettopp det. At vi nå skal ha en høyreving og spiss, må være at nærmest gul-rødt kort West og Hornseth som ble kjøpt inn nettopp på disse plassene.
At en midtstopper ikke ble klar, selv om Tore P sa "her er jeg", er skuffende. Det samme gjelder venstreback.
Men for å finne NOE positivt: godt at de selv har fått øynene opp for det vi har skreket etter i lang tid. Men virkelig synd at ledelsen ikke gjorde jobben godt nok og hadde de rette spillerne på plass da serien begynte.
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Klubben har budjettert med 6500 tilskuere i snitt på hjemmekampene.
Pr. dags dato har vi et snitt på 9800.
Klarer vi f.eks et snitt på 8500 og det gjør vi helt sikkert, så betyr det ca. kr 5 mill. i ekstra inntekter for hele året 2004.
Jeg blir veldig overrasket om gj.snittet etter sesongen blir så høyt som 8500, men håper selvfølgelig at jeg tar feil der.
Snæbbuss-aristokrat #78
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 30 mai 04, 17:41
Endret: 30 mai 04, 17:42
Når det gjelder de forsterkningene som Harry varsler, så passer det jo perfekt inn i mitt drømmelag-ønske. Da tenker jeg på Dan Eggen(Johnsen eller Kvarme), venstreback(mest sannsynlig Kallio), Enerly og Braaten! Men om det ikke skulle bli akkurat de spillerne jeg ønsker til klubben, så er det uansett veldig positivt at det er de plassene på banen de ønsker å forsterke! Får bare håpe at de handler inn skikkelig forsterkninger og ikke bare potensielle forsterkninger dersom de blomstrer i FFK-drakta.
Lenge leve "hjørnet"!
Eller kanskje mer sannsynlig,
...1.divisjon !
Radoslaw, som vel hjemkommen etter en 3 ukers tilnærmet off-line tilværelse i utenlandseksil, er særdeles harm og full av nevrotisk etterpåklokskap hva vårt kjære forsvar angår.
Velger å tie til jeg får summet meg noe... ;)
FFK and Wisla Krakow forever...
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 31 mai 04, 00:08
Endret: 31 mai 04, 00:09
Lurte nesten på om PC`en din hadde crashet.
Du bør nok summe deg noe før du går ut å sier "var det ikke det jeg sa".
Fordi den dårlige trenden kan snu fort, tror den allerede gjør det imorgen i Bodø.:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
...den dårlige trenden kan snu fort, tror den allerede gjør det imorgen i Bodø.Insinuerer du at dommeren er kjøpt...?
Beklager,
...måtte bare få ut litt av frustrasjonen. ;)
FFK and Wisla Krakow forever...
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 31 mai 04, 01:06
Endret: 31 mai 04, 01:07
Hva er det egentlig som er grunnen til din frustasjon?
:cool:
FFK på toppen i 2005
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914