Bjørn Tore Kvarme
En solid og rask 31 år gammel midtstopper, har spilt for Rosenborg, Liverpool, St. Etienne og Real Sociedad..
RBK vil ha Kvarme (Dagbladet)
RBK var interessert i Kvarme i fjor vår da kontrakten gikk ut, men han valgte å forlenge kontrakten med 1 år. Nå har han muligheten til å forlenge igjen, men er i tvil. Dette sa han i fjor:
"- I utgangspunktet har jeg ikke sett for meg at jeg spiller for en norsk klubb igjen. Samtidig har jeg lært meg at du skal aldri si aldri i fotball. Hvis motivasjonen er der, kan jeg spille minst et par år til, og jeg kommer til å høre hva Rosenborg har å si dersom de tar kontakt. Samtidig har jeg sagt til alle som henvender seg, at jeg gjerne hører hva de har å si, sier Kvarme."
Jeg sier bare: Eggen og Hansen, ta kontakt med Kvarme! Dette er et kupp for FFK. En erfaren og rask midtstopper, ikke mye skadet, uten kontrakt.
---------------------------
"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004
Kvarme konge!
Kvarme temmet Real og Ronaldo
Noen som også husker da Rosenborg vant mot AC Milan i Champions League? Kvarme spilte midtstopper.. Dette er en god spiller! Han har også takket nei til landslaget, trenger tid med familien.
"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004
Nå har vel snart alle de "gamle" norske stjernene vært nevnt ? Tror sannsynligheten for at vi får noen av de er sånn ca 0,000000001%...
Grunnen til at jeg posta om Kvarme var fordi jeg ble lei av å høre om Ronny Johnsen og Henning Berg og vil bringe et nytt navn inn i diskusjonen. Vil også si at Kvarme er et mer gunstig og sannsynlig kjøp. Han er heller ikke så alt for gammel, 31 år med kanskje 3-5 år igjen å spille.
Lenge leve "hjørnet"!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
FFK jobber med Ronny Johnsen.
FFK jobber ikke med Bjørn Tore Kvarme.(kanskje blir han aktuell, hvis det ikke ordner seg med Ronny):D
FFK på toppen i 2005
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Er enig i at Johnsen ville være en perfekt stopper for FFK med sin rutine og hurtighet. Det eneste som bekymrer meg er at han normalt er mye skadet! Men før folk begynte å snakke om at vi har en dialog gående med Johnsen, så må jeg innrømme at jeg så på han som en umulig signing med tanke på interessen fra utlandet! Men nå klynger jeg meg til håpet!
Lenge leve "hjørnet"!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914