Husk meg
Brukernavn
Passord

Bjørn Tore Kvarme

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 29 mai 04, 15:27
Kvarme usikker på framtiden (VG)

En solid og rask 31 år gammel midtstopper, har spilt for Rosenborg, Liverpool, St. Etienne og Real Sociedad..

RBK vil ha Kvarme (Dagbladet)

RBK var interessert i Kvarme i fjor vår da kontrakten gikk ut, men han valgte å forlenge kontrakten med 1 år. Nå har han muligheten til å forlenge igjen, men er i tvil. Dette sa han i fjor:
"- I utgangspunktet har jeg ikke sett for meg at jeg spiller for en norsk klubb igjen. Samtidig har jeg lært meg at du skal aldri si aldri i fotball. Hvis motivasjonen er der, kan jeg spille minst et par år til, og jeg kommer til å høre hva Rosenborg har å si dersom de tar kontakt. Samtidig har jeg sagt til alle som henvender seg, at jeg gjerne hører hva de har å si, sier Kvarme."

Jeg sier bare: Eggen og Hansen, ta kontakt med Kvarme! Dette er et kupp for FFK. En erfaren og rask midtstopper, ikke mye skadet, uten kontrakt.

---------------------------

"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004

ximo

Juniorspiller

Lagt til: 29 mai 04, 15:46
Noen nyhetsklipp:
Kvarme konge!
Kvarme temmet Real og Ronaldo

Noen som også husker da Rosenborg vant mot AC Milan i Champions League? Kvarme spilte midtstopper.. Dette er en god spiller! Han har også takket nei til landslaget, trenger tid med familien.

"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 29 mai 04, 16:00
Endret: 29 mai 04, 16:03
Kvarme hadde uten tvil gått rett inn på laget :p

Nå har vel snart alle de "gamle" norske stjernene vært nevnt ? Tror sannsynligheten for at vi får noen av de er sånn ca 0,000000001%...

ximo

Juniorspiller

Lagt til: 29 mai 04, 16:16
Aldri si aldri, mulig Kvarme har lyst til å avslutte karrieren for en Eggen? :p

Grunnen til at jeg posta om Kvarme var fordi jeg ble lei av å høre om Ronny Johnsen og Henning Berg og vil bringe et nytt navn inn i diskusjonen. Vil også si at Kvarme er et mer gunstig og sannsynlig kjøp. Han er heller ikke så alt for gammel, 31 år med kanskje 3-5 år igjen å spille.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 29 mai 04, 17:11
Han ville hvert fall passet perfekt i spann med Trondsen, men spørs om ikke vi stiller et stykke bak i leksa når det gjelder å få han.

Lenge leve "hjørnet"!

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 30 mai 04, 00:15
Jeg er Liverpool-supporter, og jeg husker med gru den tiden han var der hvertfall.. har vel aldri hatt så utrygg forsvarsspiller i Liverpool noengang... Tabbe etter tabbe...

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 30 mai 04, 09:54
Helt klart en forsterkning, heller han enn Ronny Johnsen

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 30 mai 04, 10:09
Eneste forskjellen på Ronny Johnsen og Bjørn Tore Kvarme akkurat nå er:
FFK jobber med Ronny Johnsen.
FFK jobber ikke med Bjørn Tore Kvarme.(kanskje blir han aktuell, hvis det ikke ordner seg med Ronny):D

FFK på toppen i 2005

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 30 mai 04, 12:05
heller Ronny enn Kvarme...kvarme har jo gjort sinnsykt mange tabber i gjennom tidene...og ronny er like hurtig hvis ikke hurtigere...:ffk:

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 30 mai 04, 18:01
Er det et faktum at vi jobber med Johnsen? Er flere som har nevnt det, men hvor har dere fått det fra? Og dersom det er et faktum at vi jobber med han, hvor nærme er vi en avtale? Noen som vet noe?

Er enig i at Johnsen ville være en perfekt stopper for FFK med sin rutine og hurtighet. Det eneste som bekymrer meg er at han normalt er mye skadet! Men før folk begynte å snakke om at vi har en dialog gående med Johnsen, så må jeg innrømme at jeg så på han som en umulig signing med tanke på interessen fra utlandet! Men nå klynger jeg meg til håpet!

Lenge leve "hjørnet"!

ximo

Juniorspiller

Lagt til: 30 mai 04, 18:45
Mulig han er en litt opp-og-ned-spiller, fant også en artikkel som het "Tap etter Kvarme-tabbe".. men jeg har ikke inntrykk av at han har spilt dårlig i Real Sociedad. De har brukt han i et rotasjonsystem hvor han spilte 1/3 av kampene da Real Sociedad endte opp på 2. plass i den spanske ligaen i fjor.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914