Moss borte i cupen!!
---------------------------
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Opprinnelig postet av Costanza
Da blir det revansje fra i fjorDenne gangen vinner vi slaget om Østfold :ffk:
Man kan skifte bil, jobb og damer... Men man skifter aldri fotballlag... FFK i våre hjerter..
--------Stadion på FMV--------
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Men Moss virker ikke helt 100 % i år, som de var i fjor. Så vi har muligheten, og FFK er et bedre lag i år enn i fjor, selv om Moss også har forsterket en del...
EDIT: Blingset helt, så glem det første jeg skrev, som jeg nå har tatt bort ;)
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Stadion på FMV!
- Egil Drillo Olsen.
Det er klart,en revansje fra i fjor hadde ikke gjort noe.
Men frykter att lillebror komplekset til moss gjør at de yter over evne.
Uansett er ikke dette en kamp jeg kommer til å gå på da jeg liker å SE kampene jeg betaler for.
håper det ikke på langt nær blir så mange fredrikstadfolk på melløs denne gangen, for jeg vil se noe. regner med at vi får det vanlige bortesupporterfeltet på langsiden denne gangen siden vi ikke blir så mange som sist?!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
At vi får borte kamp IGJEN blir litt for dumt av NFF, har de ikke orden på det de driver med der eller???:mad:
Men håper på revansje fra i fjor! La oss vise lillebror moss hvem som er sjef i østfold fotballen en gang for alle!!! KNUSE MOSS 5-0 på melløs hadde vært sinsykt deilig! Da BLIR jeg breial mot mossinger ihvertfall!!!!!:D:ffk::D
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
liker ikke det her ..
Nei vi får ta med klapperne å komme oss av sted
1 plass. 2005
Det skal renne blod på meløs den 9 juni..
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Og plasseringen: Kom tidlig davel så slipper dere å stå bak mål men på enden av ståtribunen.. Kan jo ikke plassere dere i midten. Har det skjedd på noen av bortekampene dere har vært at dere har stått på midten??
Mossing Til Jeg Dør
De har tatt 4 poeng hjemme(4 kamper) men 10 borte(4 kamper)
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
Tror også det hadde vært ønske i Halden i steden for " Bleike Stabæk".
Derfor kan en tolke dette oppsettet må mange måter :
Uansett er ikke :ffk: gode nok til å slå Moss på Melløs i år, så greit nok at de forsvinner iCupen.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
En kompis av meg fikk krampe i begge leggane etter 15 min av kampen i nedoverbakkene på Melløs..
Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!
Velkommen til Melløs 9.juni!!
:ffk: :D HAHAHAHAHAHA
Østfolds kuleste A3!!
Men først må vi vinne på Melløs, og det tror jeg blir en skikkelig krigekamp, hvor det laget som vil mest og som klarer å utnytte de sjansene som byr seg, vil vinne! Vi er vel favoritter, men det er hårfint syns jeg, her må vi spille opp mot vårt beste for å vinne!
Lenge leve "hjørnet"!
Muligheten til å vinne slaget om østfold skal ikke missbrukes igjen. Løkke tell!
ære være plankeb........
- Egil Drillo Olsen.
1 plass. 2005
Velkommen til Melløs forresten. Håper vi får et verdig oppgjør både på banen og tribunen. :)
Opprinnelig postet av Bjørn Holm
:)Inngangspengene fra cuprundene går ikke direkte til klubbene. Disse pengene går til NFF, som igjen fordeler pengesummene ut på de forskjellige cup-rundene. Dvs. jo lenger i cupen man kommer jo mer kroner i kassa blir det, uavhengig av hvor mange tilskuere man har.
Velkommen til Melløs forresten. Håper vi får et verdig oppgjør både på banen og tribunen. :)
Kan jo bli bra, dersom arrangøren klarer å slutte å selge billetter når det ikke er plass til fler, i motsetning til ifjor da et hundretalls FFK-supportere ikke så annet enn bakhodet til kællen foran, for ikke å snakke om at de til og med solgte ut presse-tribuna...
Banker svarte-gule mossekråker på tribunen og på banen gjør vi, så kan vi jo være venner etterpå likevel ;)
- Egil Drillo Olsen.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Det jeg imidlertid reagerer mest på er at jeg må tilbake til det "hølet" av en fotballbane. Er vel kanskje litt pretansiøst og kalle det fotballbane men det får stå sin prøve. Banen er ikke lagd for mer enn en 5-6000 mennesker og når de som ifjor presset inn nesten dobbelt så mange, blir det helt håpløst. I tillegg så er det nesten 200 meter fra svingen vi stod i og ned til banen. Det føltes ihvertfall slik. Men dum som jeg er, så møter jeg nok opp i år igjen.
Tror forresten at forbundet har forregnet seg litt angående publikumsfremmøte. Tviler sterkt på at det blir mer enn en 5-6000 tilskuere på den kampen og da tror jeg faktisk jeg har tatt litt hardt i. Hadde nok kommet atskillig flere hvis kampen hadde gått i Fredrikstad.
Opprinnelig postet av jashin
bake til det "hølet" av en fotballbane. Er vel kanskje litt pretansiøst og kalle det fotballbane men det får stå sin prøve. Banen er ikke lagd for mer enn en 5-6000 .
Banen er lagd for å huse 22 fotballspillere, samt 3 dommere, hvorav to av disse løper på linjen.
Velkommmen skal du være til hølet hvor det arrangeres eliteidrett annenhver søndag, jashin!
- Egil Drillo Olsen.
Østfolds kuleste A3!!
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Plasseringa hos dere er ikke så jævli mye å skryte av den heller!
Opprinnelig postet av Hjælmen
Den er sikkert ikke allverden, men det sier vel litt om hvordan det er for oss på melløs, skal ha med radio i år for å få med meg det som skjer... :p
- Egil Drillo Olsen.
-exit body, exit mind-
Alle mossinger husker 1-0 kampen på Melløs, men det virker jo som om alle har glemt kampen på stadion som FFK vant 3-1. Treningskampen i vinter er det ikke vits å snakke om en gang. Hvem bryr seg om treningskamper? Ingen andre enn Mossinger.
FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt
hey.. FFK For alltid.. jeg som alle andre ønsker at FFK skal vise mer enn dem gjør nå.. FFK kan mer enn dette har.. Vi skal være i tippeligaen neste år..
Østfolds kuleste A3!!
Opprinnelig postet av Hjælmen
Var litt spydig den! Men sett fra våre øyne så skal jo ikke bortesupportere ha noen fordeler i den forstand som kan virke i negativ rettning på vårt lag!
Kanskje ikke så mye å skryte av i forhold til resten av tribunen, men i forhold til det hølet vi fikk i Moss er det ihvertfall noe å skryte av !!!!!
Røde og hvite kællær ut på banen tællær
Opprinnelig postet av Costanza
Hvor i Moss selges billetter?
Kan også kjøpe på Moss Varm Mat! Resturanten på stadion! Den er oppe tell 2200!
Vi får håpe at ikke MFK går amok iår igjen når de selger billetter. Det var helt j.... ifjor. Men skal ikke repetere det mer nå. Tror nok MFk får kjørt seg noe inni gamperæva.
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Opprinnelig postet av thomkat
Moss Varm Mat, originalt navn på en restaurant. Det er vel MFK som driver den vel? Skulle ikke forundre meg om det selges varm mat der.
Vi får håpe at ikke MFK går amok iår igjen når de selger billetter. Det var helt j.... ifjor. Men skal ikke repetere det mer nå. Tror nok MFk får kjørt seg noe inni gamperæva.
:ffk::ffk::ffk:
Orginalt ja! Kopierer ikke vi vettu,som andre gjør.....
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Uansett så er cupeventyret slutt for Måss 9 juni.
han får konvertere til ffk, så får han oppleve god stemning og toppfotball også!!:ffk:
drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg
Opprinnelig postet av stenhard
Nei, Hjælmen dere kråkene er jo best. Det er noe alle vet. Behøver ikke gni det inn hele tiden. Plankehaugen har nok en del å lære der. Herlig stemning sist vi besøkte dere, også så orginalt med klapperne. Tok helt av det der. Nå har alle klappere nå.
Gjett hva dere har i vente tell Onsdag...
*KlappKlapp*:mad::mad::mad::mad::(:(:mad::mad::confused::o:o
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Billetter kan kjøpes på klubbhuset fra 9-15 og på Moss Varm Mat fra 15-22!
Eller du kan bestille pr mail: mfk@mossfk.no
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914