Husk meg
Brukernavn
Passord

Trond Fredrik Ludvigsen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 27 mai 04, 23:01
Endret: 27 mai 04, 23:04
Viser til denne artikkelen og sier bare at dette er en spiller og spillerype jeg virkelig har sansen for. Ville også passet fint inn i FFK, selv om jeg selvsagt er med på at det defensive bør være førsteprioritet.

Men dessverre er det kanskje lite sannsynlig at "Ludde" velger å gå til bunnlaget i Tippeligaen? Det blir jo Harry Hansen og KTEs største utfordring nå; å trekke til seg spillere av dette kaliberet selv om FFK for mange virker fortapte.

PS! Virker som få klubber var klar over at han er fri på markedet fra 1. juli. Kanskje ikke FFK har fått det med seg heller?

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 28 mai 04, 00:25
Endret: 28 mai 04, 00:27
Tja, hva skal vi med forsvar hvis Ringreven og Freddyen scoret 3-4-5 mål per kamp? :)

Nei da, forsvaret kan kanskje være førsteprioritet, men det skal kanskje ikke mer til enn at Trondsen kommer tilbake, vi slapp vel nesten inn færrest mål i førstedivisjon i fjor, og når resten av spillet, spesielt midtbanen, har gjort det bra, så skulle man jo tro at forsvaret skulle klare opprykket også?

Men Ludde hadde definitivt vært en attraksjon i FFK-drakta, men han velger mest sannsynlig å fortsette i Bodø/Glimt, men kanskje ikke så mange andre er så veldig opptatt av han? Han satt jo mest på benken i RBK så vidt jeg husker...

Men det er i hvert fall sjeldent at en så god spiller som samtidig er veldig ung er å få tak i gratis. Men lønna hans kan bli høy, for han tjente 4 millioner i året i Hertha Berlin. Men går han til en norsk klubb så må han fire kraftig på det tror jeg, for selv ikke RBK betaler så mye lønn til spillerne sine...

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 28 mai 04, 00:28
Nå har ihvertfall LSK og TIL fått det med seg, må nok litt til for å få han til FFK.. får håpe han liker entusiasmen vi har rundt laget, og kanskje det hjelper at HH er fra Tromsø.

Virker uansett ved første øyekast som en veldig god spiller FFK kan ha nytte av. Men som du sier bør det defensive være førsteprioritet, angrepet holder (til) mål i TL, det gjør ikke forsvaret. Gjerne kom med interessante forsvarsspillere også her på forumet ;)

"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914