SFK - FFK
Men også andre snodige resultater så tidlig i kampen: Levanger - RBK 1-1 nå.
---------------------------
www.carlberner.no
FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Lyn sliter mot Øssia (1-1 t pause)
2 ganger Hornseth
1 mål av Stian.
VG har skrevet at laget er:
Sørlie - Koskela, Svartek, Helland, Hagen - Petersen, Söderstjerna, Johnsen, Johannessen, Brenne, Ringberg.
se hvordan de skrev czwartek
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Fett at vi skåret så mange mål.
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
mye bra angrepsspill i andre omgang , en del flotte innlegg av Stian .
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Opprinnelig postet av pølse
moro!
VG har skrevet at laget er:
Sørlie - Koskela, Svartek, Helland, Hagen - Petersen, Söderstjerna, Johnsen, Johannessen, Brenne, Ringberg.
se hvordan de skrev czwartek
Og ikke minst bomma Risholt på en straffe i det 88 min.....
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
Elleve røe og vite kællær
Og hva med Helland og Hagen på den andre sida?
At Stian skal spelle på venstresida på midtbanen har vi visst lenge. Hagen bør få sjansen mot B/G, faktisk.
Opprinnelig postet av thomkat
Skremmende at en dommer greier å gi 3 stk røde kort til SFK. Jeg er FFker, men synes faktisk synd på SFK. Mister tre av sine viktige mot Østsiden til helga. Det er jo en toppkamp. Forbanna dommere, ingen vil jo at øssia skal vinne!
Må man sone karantene for røde kort i cupen, i seriespillet da? Rotevatn ble utvist mot Bøler, har spilt seriekamper etter det, men måtte stå over i dag.
Opprinnelig postet av thomkat
Jeg er lei meg, men jeg må rette deg Røvern. Risholt spilte ikke i kveld. Han er småsyk. Det var koskenkorva som bommet.
Tror nok at vår kjære Røver bare påpekte at det var nok en feil hos VG.
Det sto nemlig der at Risholt bommet i det 88.minutt....................
Opprinnelig postet av Pelle
Hvis ffk hadde blitt slått ut måtte Rote sonet seriekamp...
Må man sone karantene for røde kort i cupen, i seriespillet da? Rotevatn ble utvist mot Bøler, har spilt seriekamper etter det, men måtte stå over i dag.
Opprinnelig postet av bjorn
Opprinnelig postet av Pelle
Hvis ffk hadde blitt slått ut måtte Rote sonet seriekamp...
Tenkte på det... :) men var ikke sikker.
Kosso gjør en del bra og noe mindre bra. Han fungerte nesten mer som en ren høyreving enn back. Var hvertfall involvert mye offensivt. har en del tekniske finesser, men innlegga kan bli bedre. Skjøt en elendig straffe (alle ropte at Steinar skulle ta den, men benken vinka han tilbake. Steinar hadde garantert satt den. Sånn går det når man ikke får lov til å ha det litt morro!
Vebjørn klarte seg også bra. Har flere fine oppspill. Trår til og med til i noen (få) dueller! Egentlig vanskelig å vurdere både han og de andre forsvarerne mot et lag som egentlig ikke skapte noen ting.
Tor kom inn på slutten av kampen og lagde straffe i mot. (klønete)
De man virkelig kan trekke frem fra denne kampen er Bjørnar, Peters og Stian. Alle tre storspiller på midtbanen. Hornseth scorer 3 mål, men gjør ikke noe særlig annet (typisk goalgetter). Brenne var vel FFKs dårligste i dag.
Når det gjelder de 3 røde kortene må jeg si at SFK får ta ansvar for dette selv. De spilte som griser med stygge etterslengere gjennom hele kampen. Når man i tillegg ikke klarer å holde kjeft, men bare skal bråke med dommeren, fikk de som fortjent. De har tydeligvis problemer med disiplinen. Utover i 2.omgang ble det jo en parodi av en fotballkamp etter hvert som den ene etter den andre ble vist ut.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914