Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny spiller ???

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til: 26 mai 04, 12:42
Geert den Ouden
Geert den Ouden lämnar Djurgården

Geert den Ouden har bett att få lämna Djurgården i sommar, skriver fotbollsmagasinet Offside enligt SVT text.

Geert den Ouden
27 år, anfallare
Målsnittet imponerar - en fullträff per match sen han gjorde entré i Dif i somras. Men "Stjärten" hade svårare att få till det mot internationellt motstånd.
10/10 0/0
Kom från: RBK Roosendaal -03.

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 26 mai 04, 13:15
Trond Fredrik Ludvigsen ser også ut til å bli fristilt fra Hertha Berlin, han er jo på utlån i Glimt nå, men kan altså gå gratis til andre klubber.

Bra at det finnes spillere der ute i hvert fall.

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 26 mai 04, 13:16
Han er på utkikk etter en ny klubb, enten for salg eller utleie:
http://www.geertdenouden.nl/algemeen/php4/content.news.php
http://www.dif.se/sidor/nyheter/nyheter.asp?action=view&id=5137&typ=1

"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 26 mai 04, 14:52
Endret: 26 mai 04, 14:54
Han har sikkert steget i pris på det halve året han nå har vært i Sverige. Tror Harry gjorde en stor tabbe da han ikke signerte denne mannen. Dette kan være mannen som redder oss fra nedrykk i år. Han har dunket inn mål på bestilling i Alsvenskan, og 3 mill, er vel en prislapp som er overkommelig. Furuseth Olsens lønskrav skal ligge i underkant av det FFK betaler Søderstjerna i dag, så det skal vel være overkommelig. Løp og kjøp.

Furuseth Olsen

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914