SFK-FFK ,tips.
Tipper ffk tar kampen skikkelig seriøst. Er det noe dem trenger så er det en seier og å holde nullen! Mitt tips blir 0-3
---------------------------
Ære være plankebyen!
FFK skal spille på seg selvtillit, så vi får ikke noen ny Bølerkamp.
Tipper Sarpsborg holder følge en stund, men at FFK tilslutt vinner 6-0.:ffk:
Tipper Sarpsborg holder følge en stund, men at FFK tilslutt vinner 6-0.:ffk:
FFK på toppen i 2005
0-1 til FFK er mitt tips ..litt forsiktig kanskje :)
Realistisk tips:
Knepen seier til FFK i dag: 1-2 eller 2-3.
Alternativt tips:
FFK knuser SFK 0-10 etter to glitrende omganger, får tilbake selvtilliten og cruiser gjennom resten av tippeligaen for så å tape bronseplassen i siste serierunde. Vi ender altså på 4. plass i tippeligaen. Det er ihvertfall et tips.
Knepen seier til FFK i dag: 1-2 eller 2-3.
Alternativt tips:
FFK knuser SFK 0-10 etter to glitrende omganger, får tilbake selvtilliten og cruiser gjennom resten av tippeligaen for så å tape bronseplassen i siste serierunde. Vi ender altså på 4. plass i tippeligaen. Det er ihvertfall et tips.
www.carlberner.no
3-2
Tror gutta tar for lett paa denne kampen mot overivrige ex-FFKere. Utproeving av spillere i nye posisjoner og lignende vil skape usikkerhet, og et agressivt Sparta-lag fullt av entusiasme vil gaa seirende av banen..
(Foeler for aa vaere litt negativ etter de siste kampene)
Tror gutta tar for lett paa denne kampen mot overivrige ex-FFKere. Utproeving av spillere i nye posisjoner og lignende vil skape usikkerhet, og et agressivt Sparta-lag fullt av entusiasme vil gaa seirende av banen..
(Foeler for aa vaere litt negativ etter de siste kampene)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
For sent å tippe?
Tipper at FFK vinner 9-2, det siste på straffe, nei, vent, vi bommer på den, så det blir 8-2.
Tipper at FFK vinner 9-2, det siste på straffe, nei, vent, vi bommer på den, så det blir 8-2.
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Hiver meg på tipset ditt. Føler også på meg at dette kommer til å bli en tøff kamp med mange røde og gul kort.
Opprinnelig postet av trigz
Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.
Helt enig. Tipper FFK viser disse ufyselige sarpingene hvor skapet skal stå.
er du full eller holters? først tipper du at vi taper 3-2, også sier du at vi gjør det mot SPARTA???
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914