Sats på styrket forsvar og angrep mot Bodø/Glimt
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 25 mai 04, 17:52
Endret: 25 mai 04, 17:52
La Bodø/Glimt styre banespillet, det kommer de til å gjøre uansett..
Foreslår følgende lag:
...................Rotevatn....................
Koskela - Risholt - Helland - Vebjørn H.
......Bjørnar....Søderstjerna....Stian J....
....................Ringberg......................
............West.................Brenne........
:ffk:
---------------------------
FFK på toppen i 2005
Kosso og Roger begynte strålende når begge var sentralt på midten, og ingen av dem er forsvarsspillere. Må innrømme at jeg ikke liker den fireren der heller. Synes ikke det er verd å la midbanen lide når forsvaret ikke blir vesentlig styrket.
Hmm... hva var det andre... jo; Ringberg må på TOPP. Simen kan spille mellomledd, det er der han er god!
Også, for meg fremstår West på topp som et av de klareste valgene dersom han er skadefri.
Og dessuten: Vi vinner 2-0!!
Stoppere må føle en balanse: Når skal man rygge, og når skal man stå opp og gå mot angriperen. Her er det samhandlig som gjelder, det er lov å bli finta ut av en angrepsspiller hvis nestemann bak deg klinær ballen langt pokker i vold.
Er ikke sikker på om Ringberg *må* ligge på topp, han er skikkelig god på å stusse videre, og da hadde det vært ren himmel med en hyperrask West på godt taima løp, og Brenne med skudd i rommet bak Ringberg.
En ting vi har glemt, forresten, mht forsvaret: Hvis vi skårer flere mål enn motstanderen vinner vi. Vi har redusert antall målsjanser imot, og når vi etterhvert reduserer antall forsvarstabber også vil ting fort se annerledes ut.
Jeg er overhodet IKKE med på dommedagsstemningen her inne. FFK kan godt klare seg i TL med god margin.
Vi må bara stå sammen last og brast, guttær!
Bjørnar - Pål A. - Helland - Jørgen - Vebjørn
--- Kossi ------ Risholt ------- Stian ----
---------------Ringberg ---- West ---------
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
kosso ( rolig med ballen)-czwartek-helland-hagen ( innleggsfoten)
west ( rask som faen)-risholt-bjørnar-håkan
Ringberg ( skårer mååååååål) Brenne
Ja, han var rask. Skulle sett ham mot 10, hos Stabekk.
"Nattevakta"
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Opprinnelig postet av thomkat
Hvorfor vil alle ha med "joggern" Hagen på backplass. Jeg synes rett og slett at han stinker. Den mannen gjør mye rart. Jeg får hjerteinnfarkt hver gang han blir pressa. Hva gjør han nå????
Kan ikke se at han har spilt seg bort de gangene han har fått sjansen. Føler at folk ikke vil ha han på banen bare fordi det er han. Stian er IKKE back. Hva er da alternativet?
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
Det Hagen viste i 2 omg mot Stabæk så synes jeg faktisk han fortjener å starte kampen. Han brilijerer ikke, men spiller på det trygge. "måker" ballen vekk i pressa situasjoner istedet for å drible på egen 16 meter. Jeg skal innrømme at jeg ikke synes han er noen spesielt god spiller, men han er faktisk det beste alternativet vi har på back, så da bør han få tillitt.
Har ikke Hagen spilt for Bodø før?
Jeg har ikke så veldig mange alternativ, men kjør gjerne Jørgen ut på backen. Og Stian opp på banen. Kjør Trondsen og Helland i midten. Når Trondsen blir klar da. Før det kan vi kjøre Christian på back og jørgen i midten.
Men ikke Hagen!
Elleve røe og vite kællær
Jørgen mener jeg er det beste alternativet som FFK har for øyeblikket. MUligens kunne han og Helland ha byttet plass på banen. Bruk Stian som VV , det fungeret godt i går, han hadde fått tilbake farta si som medførte gode raid fremover med like fine innlegg som i 2. div da han hadde sin største sesong før skaden
Opprinnelig postet av Asgeir
En må tørre å gjøre dårlige ting for å kunne gjøre noe bra.
Jeg er overhodet IKKE med på dommedagsstemningen her inne. FFK kan godt klare seg i TL med god margin.
Vi må bara stå sammen last og brast, guttær!
Veldig enig!!!
Og hvis vi svekker midtbanen vil forsvaret bare få mer å gjøre. Vi må spille gjerrig, kontre og kjøre West opp for å binde opp 1-2 spillere hos BG. Dersom de ikke har en rask back må de ha markering og sikring på West, det er 2 spillere bort. Og dersom 1-2 backer ikke kan bli med så høyt opp vil BG miste innlegg fra en kant og det er på innlegg FFK sliter med klareringer. 1 poeng er gull verdt i denne kampen.
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!
Stadion på FMV!
Opprinnelig postet av Svein
Dette er vel en SUPPORTER side, er det ikke?
Det er Plankehaugen som representerer supporterklubben til FFK, ikke vi. Denne siden ble til nettopp for dette! Å kunne saklig kritisere klubben når det er behov.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Stadion på FMV!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914