Selg Søderstjerna
Eller med andre ord er mioddelmådig fotballspillere enn "egen spesiell rase på arbeidsmarkedet".
---------------------------
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
SKAL VI SELGE TRONDSEN ETTERSOM HAN IKKE HOLDER 1 KAMP OGSÅ KANSKJE????
Parker denne diskusjonen nå!!!!
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Dessuten syns jeg det er kvalmende å se hvordan enkelte henger ut enkeltspillere.
Ja, forsvaret våres er dårlig, men med tanke på at noen av de spilte 2. divisjonsfotball for et par år siden kan vi ikke forlange at de skal spille på Tippeliganivå etter 10 serierunder. Det er ikke spillernes feil at klubben ikke har hentet inn forsterkninger, de må jo gjøre sitt beste, og hvis det beste ikke er godt nok for TL, så er det klubben og ikke spillerens feil at de spiller fra start.
Dette er mer generelt og ikke rettet kun mot de som vil ha vekk Söderstierna. Se på for eksempel Solskjær, han var skada lenge han og, og har ikke akkurat imponert på United etter at han kom tilbake. Det tar med andre ord tid å komme seg opp på gammelt nivå etter en så lang skade.
Vi har allerede en for tynn stall, og så skal dere ha vekk den ene etter den andre, når det vi trenger er flere spillere?
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Noen går på kamp i Fredrikstad for å oppleve stemning, andre for å se byens fotballlag.
Noen er super patrioter, mens andre er kritikere. slik er det også i samfunnet generellt, og det er vanskelig å endre på det.
Synes det er bra at det er litt liv rundt klubben vår. Nye spillere, økonomi, styre og stell, trenerspørsmål, spillestil osv viser at folk bryr seg og at FFK er en del av mange Fredrikstadfolks liv.
Jeg tror vi skal være takknemlige at det er slik, og at vi ikke er en del av "Bærget Det Blaa" eller "Saftkokarene" som bare har 3-4000 på hjemmekamp, og ikke på langt nær så stor interesse som det er i Fredrikstad.
Oppe i hjørnet for alltid
Det er mulig klubben har et lønnsbudsjett, men hvilke ambisjoner har egentlig en klubb når en må kvitte seg med spillere fra en allerede for tynn stall til å kunne hente inn nye?
Har Leo egentlig bevist noen ting? Han er vel heller ikke så god som han var før skaden, det vil han kanskje aldri bli, så jeg skjønner ikke hvorfor du trekker han inn i bildet. Ja, han spiller for Lyn, men hva har det med saken å gjøre?
Jeg husker mye bra Söderstierna gjorde i fjor, han hadde noen flotte raid på venstresiden. Men det er mulig han kommer mer til rette når han får spilt sentralt som han gjorde i Sverige.
Har ikke Söderstierna gjort noe positivt i løpet av sesongen så kan man diskutere hvor vidt han var verdt prisen, foreløpig så er det for tidlig, i mine øyne. Dessuten, går ikke kontrakten hans ut ved sesongslutt (Leste det et sted, mulig det er feil)? Man kan vel umulig få noe for en spiller nå i sommer da? Det eneste man "sparer" på å selge han da er vel lønnsutgifter de siste 3 månedene i høst, og det burde vi vel ha råd til?
Plutselig kan formen komme, og det skal ikke mer en tre-fire gode kamper fra Söderstierna før denne tråden legges død vil jeg tro. Men da kommer det sikkert opp en ny tråd om en annen spiller som ikke har hatt en god periode.
De må gjerne komme de trådene, men da påroper jeg meg også retten til å kritisere kritikkerne, og det er vel derfor vi har et diskusjonsforum her inne? Fordi vi skal diskutere? Noen ønsker å selge Söderstierna, meg med flere, er uenig i det og det må vi få lov til å mene. Jeg har ikke sagt at de som ønsker han solgt, ikke skal skrive, jeg sier bare at jeg er veldig uenig i det.
PS: 5. beste midtbanespilleren? Han kan vel brukes som venstreving og sentral. Johannessen, Risholt, Koskela, Johnsen. Hvem er den siste? Det er vel også en av de første kampene han har blitt benket pga at andre er bedre. Senest mot Odd var han ennå ikke helt i toppform og var glad for å bli benket.
Han presterte langt under det han er god for i fjor (i følge han selv) og i år er det skaden sin skyld, det må være lov å kreve at han snart skal begynne å vise hva vi betaler for.
Må være lov å nevne enkeltspillere...
Bedreviteren
Ble medlem: 14 sep 03
Lagt til: 08 jun 04, 22:32
Endret: 08 jun 04, 22:35
Vi har for liten tropp, derfor har Håkan spilt nå i vår selv om han ikke har vært fit for fight. Med Tor ute, mpåtte man bruke de rutinerte man har på banen.
Håkan kommer til å dominere i høst...
i 1,5 år uten å imponere, det er for dårlig.
Røde og hvite kællær ut på banen tællær
Opprinnelig postet av ginola
Søderstjerna kommer til å være en av FFKs beste i høst. Skadefri og i god form er han en mann vi kommer til å få nytte av!!!
Jeg sa det samme på våren for ett år siden... Håper selvfølgelig du har rett, men det kan virke som han ikke er 100% kvitt kyssesyken ennå, og sliter med å komme i form. Kjenner ei som hadde kyssesyken for 3 år siden, og fortsatt sliter...sånt kan ta tid.
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914