Særpekampen
---------------------------
Oppe i hjørnet for alltid
Ære være plankebyen!
her er FFKs lag
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Ære være plankebyen!
Macka fra start!
Look at the size of that head!! It looks like an orange on a toothpick.
- Steinar blir nok førstekeeper igjen.
- Czwartek flyttes inn i midten for å prøve og få orden (og hurtighet) i midtforsvaret.
- Stian vil nok bli drillet som venstreving nå, mens Vebjørn vil spille back framover etter hans imponerende innsats i det siste.
- Stjerna flyttes endelig inn sentralt.
Ser for meg at dette blir laget også mot Bodø/Glimt, bortsett fra at Risholt tar plassen til Bjørnar og West tar plassen til Peters.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Er ledelsen helt historieløse, det er en plass han ikke passer til. ER det ingen som husker at han spillte i den posisjonen sammen med Hjalmar J. , det samarbeidet fungerte meget dårlig , og han`s spil generellt var dårlig i den posisjonen. Nei, Czwartek er best i den posisjonen han har hatt de to siste sesongene.
Om det fungerer med Czwartek som midtstopper? Vel... SFK-kampen er vel en bra kamp til å prøve ut nettopp dette.
FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt
Kosso kan bli en veldig god høyreback. Czwartek har spilt midtstopper i flere klubber og har klart seg ganske greit, synes jeg. Det er vel uansett bare midlertidig inntil Tor er frisk igjen
LarsVegas
Fordi om en er supporter så går det an å være uenig i disponeringer og annet.
Det jeg ikke ønsker er at vi plutselig skal havne tilbake til det nivået vi var i mange år. Det er ganske mange av oss "travere" som er rimelig skeptiske til det som har skjedd i år .
Men uanhengig av om jeg er kristisk til mye om årets disponeringer, betyr ikke det at en slutter med å holde med sitt lag.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914