Ronny Johnsen
Jeg tar ikke noe for gitt når det gjelder RJ. Var det ikke noen som nevnte Myggen her inne også?? :rolleyes::D
"siste rykte er at ronny skal være på treninga til i dag.
så hvis det er noen som kan bekrete om dette er sant eller ikke er jeg glad for nyheter"
Er det noen som så ronny på treninga i går? Regner ikke med det, for avisa nevnte ingenting.
så hvis det er noen som kan bekrete om dette er sant eller ikke er jeg glad for nyheter"
Er det noen som så ronny på treninga i går? Regner ikke med det, for avisa nevnte ingenting.
---------------------------
La oss selge hele laget!!
Tror det er en bløff, Carlsberg.:|
Uff - ryktebørsen går.
Hørte at Zlatan ikke ville tilbake til Nederland, etter straffe blemma. Ville bli mobba. Postmann hadde sett han på :ffk: treninga sammen med Henke som vel også er klubbløs :rolleyes::cool::rolleyes.
I går sa foresten Postmann at grunnen til at ikke Thomas Pereira & Trygve Nygård spilte på Viking var at de var på vei til :ffk:. :rolleyes::rolleyes:
Hørte at Zlatan ikke ville tilbake til Nederland, etter straffe blemma. Ville bli mobba. Postmann hadde sett han på :ffk: treninga sammen med Henke som vel også er klubbløs :rolleyes::cool::rolleyes.
I går sa foresten Postmann at grunnen til at ikke Thomas Pereira & Trygve Nygård spilte på Viking var at de var på vei til :ffk:. :rolleyes::rolleyes:
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av thomkat
Glem Ronny, det er Henning vi vil ha. Tenk deg Henning sammen med Tore P bak der!
Hallo? Har du ikke fått med deg at kroppen til TP ikke tåler mer spill på dette nivået?
:confused:
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Opprinnelig postet av Mustang
Hallo? Har du ikke fått med deg at kroppen til TP ikke tåler mer spill på dette nivået?
:confused:
Tror kanskje `thomkat` skrev innlegget sitt før dette var avgjort ;)
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Henning Berg er mannen for framtiden.
Høres idiotisk ut?
begrunnelse tenk dere henning Berrg som Direktør/manager i :ffk:.
Mannen har det ikke bare i beina, men også i hodet.
Hadde helt sikker også gjort en bra trener jobb, når KTE vandrer videre.
Utopi javel, men en bra tanke synes jeg.
Høres idiotisk ut?
begrunnelse tenk dere henning Berrg som Direktør/manager i :ffk:.
Mannen har det ikke bare i beina, men også i hodet.
Hadde helt sikker også gjort en bra trener jobb, når KTE vandrer videre.
Utopi javel, men en bra tanke synes jeg.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Gi Ronny gullsko og gullkantet lønnsavtale. Han er verd det! Redder FFK plassen i tippeligaen er det verd langt mer penger enn en Johnsen-lønn.
Enig med Funk 1!
Selv om vi skulle gi Ronny Johnsen 2 mill. kr., bare for å spille ut sesongen, så tror jeg mesteparten av de pengene vil bli tjent hjem i økte publikumsinntekter bare nå i høst.
Jeg tør ikke tenke på publikumstallene dersom vi kommer til å ligge fortapt i bunnen av tabellen pr. 1. september.
Men den tanken har sikkert også streifet ledelsen i FFK.:D:ffk:
Selv om vi skulle gi Ronny Johnsen 2 mill. kr., bare for å spille ut sesongen, så tror jeg mesteparten av de pengene vil bli tjent hjem i økte publikumsinntekter bare nå i høst.
Jeg tør ikke tenke på publikumstallene dersom vi kommer til å ligge fortapt i bunnen av tabellen pr. 1. september.
Men den tanken har sikkert også streifet ledelsen i FFK.:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Så var det det om Ronny selv vil da.:rolleyes:
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914