Husk meg
Brukernavn
Passord

Daniel Braaten til salgs!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ketoyo

Juniorspiller

Ble medlem: 22 jan 04

Lagt til: 25 mai 04, 13:38
Skeid skal sannsynligvis selge stortalentet Daniel Braaten til sommeren. Les
Aftenposten

Må være mye bedre for Daniel å bli stjerne i en klubb på bunnen av tabellen (FFK) enn å være innbytter i en større klubb? Kanskje Daniel Braaten skal hentes inn før oppturen starter til sommeren?

:)

---------------------------

Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 25 mai 04, 15:28
Enig idet,men er ikke sikkert daniel og Skeid er enig..Blir nok alt for dyr for oss..
Er dog meget bra

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 25 mai 04, 15:33
Av alle spiller som FFK har en sjanse til å få så er dette min drømmespiller!! Daniel Braaten er etter min mening en perfekt signing for Fredrikstad! Han er ung og sulten på suksess. Han har et enormt potensiale som allerede er ganske godt utviklet! Han har fart, teknikk og styrke som vil passe perfekt i spann med Ringberg! Eller dersom det hadde blitt Braaten og West på topp så tror jeg de fleste forsvar i TL hadde blitt bra svette i løpet av 90 min!

Her syns jeg vi må være villig til å invistere mye. Braaten vil ikke bli billig, for her er det garantert mange andre klubber som er villig til å gi en del for han, blant annet Rosenborg(tror jeg) Får inderlig håpe at klubben tør å satse på denne gutten!

Daniel Braaten i Fredrikstad, a dream come true!!!:ffk:

Lenge leve "hjørnet"!

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04

Lagt til: 25 mai 04, 15:37
Daniel Bråten er "Het", han burde være mannen for :ffk:.
Hinter også fortsatt om u-landslagspilleren Jostein Grindheim, fra Haugesund.
Disse 2 unge og sultne samt 1 eller 2 erfarne rever.
Noe både for årets stall og også for framtida.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 25 mai 04, 15:40
Hvis man tenker seg litt om, i hvert fall Høili, så bør man skjønne at dette er en investering man er sikker på å få valuta for pengene.

Kanskje litt feil vinkling, men hvis Braathen forsetter sin utvikling vil han etter hvert bli attraktiv for utenlandske klubber, og da vil FFK, eller de som kjøpte han, (Høili?), tjene inn de pengene de kjøpte han for og mer til.

Vi kan sikkert beholde han i noen år, og kanskje mer, og da har vi hatt gleden av en sulten spiller som vil no. Bare se på hvordan Gashi og Fredheim Holm har gjort det så langt i VIF, og Braathen er det største talentet av de to. Så her gjelder det å smi mens jernet er varmt, og ikke stå med lua i hånda og se på at andre skaffer seg de spillerne vi kunne trengt.

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 25 mai 04, 15:54
Kjøp, løp å kjøp. Dette er som FFK1903 skriver en sikker investering, har er det snakk om en solid avkastning på sikt, samtidig som det kan være forskjellen på om FFK er i tippeligaen til året eller ikke. Høili jeg ber deg om å åpne pengesekken.

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04

Lagt til: 25 mai 04, 15:59
om han skal selges så tror jeg ikke han ønsker seg til en klubb som ligger nederst på tabellen i norge. heller utlandet eller en plass han virkelig kan utvikle seg til å bli en spiller av internasjonal klasse. og rbk er vel det mest sannsynlige alternativet i norge. nå har man gitt beskjed om å åpne pengesekken for alvor i trondheim så.....utopi at han kommer til fredrikstad

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 25 mai 04, 16:17
Jeg er ikke så sikker på at Braaten vil til RBK. En kamerat av meg kjenner Braaten og har faktisk spilt sammen med han i sine yngre dager, og han sier at Braaten er en type som ikke tar fotballen så alvorlig, han vil bare ha det morro med det han driver med. Dersom han har rett i det, så tror jeg vi har en sjanse, for det må jo være mer morro å være stjerne i Fredrikstad enn å være inn og ut av laget i RBK.

Jeg tror FFK er klubben for Braaten. Kanskje jeg skal be han kameraten min om å ta en prat med han om det.......nei, er vel best å overlate det til Eggen.:p

Lenge leve "hjørnet"!

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 25 mai 04, 16:30
Endret: 25 mai 04, 16:30
Alt i alt kommer det vel an på kontrakt og hvordan han synes klubben og medspillere kan være, hvordan trener og administrasjon jobber og selvfølgelig trivsel der han skal være, det fine er at fredrikstad ligger nærme Oslo. Vi har en trener med godt rykte og en klubb med gamle tradisjoner, iverig publikum og en steikandes fin sommerby.. Hva mer kan en fotballspiller ønske..

snæbbuss-aristokrat#44

Knøttespiller
Ble medlem: 20 jan 04

Lagt til: 25 mai 04, 16:31
Ingen tvil om at dette er en drømmesigning om det går i boks. Sånn du beskriver han er Braaten en glad gutt som sikkert også vil passe i miljøet. Her må du åpne pungen, Harry.

Oppe i hjørnet for alltid

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til: 25 mai 04, 16:35
Satt og tenkte på Braaten her om dagen, hvor bra det hadde vært og fått han. Tror han hadde passet utmerket inn hos oss. Spørsmålet er vel om han vil til et bunnlag i tippeligaen da. Gutten kan nå langt.

Ære være plankebyen!

Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03

Lagt til: 25 mai 04, 16:58
tviler MEGET STERKT på om han kommer til å velge FFK, hvis det overhodet er noe som helst i ryktene som denne tråden sier...

Penger rår i denne verden.
Nei, gutten går nok utenlands :D:

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 25 mai 04, 18:03
Skal vi ha noen sjans til å sikre oss Braathen, så må Terje Høili kjøpe ham. De pengene vi har igjen til forsterkninger holder ikke her.

Men ser faktisk ikke bort fra at T.H. vil ordne denne forsterkningen.
Tror faktisk det først og fremst beror på hvor sterkt KTE ønsker Braathen.:D:ffk:

FFK på toppen i 2005

Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03

Lagt til: 25 mai 04, 19:39
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Tror faktisk det først og fremst beror på hvor sterkt KTE ønsker Braathen.:D:ffk:

Vel, så spørs det vel på spilleren selv også :D

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**

ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 25 mai 04, 19:57
Får vi ikke litt for mange spisser da..? Er vel ikke heller der prioriteten til FFK ligger når det gjelder spillerkjøp til sommern. Men fy søren så digg det hadde vært å ha den gutten på topp :D

"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 25 mai 04, 21:42
Han er en spiller vi kan trenge...hadde vært helt suverent å fått han..men tror neppe han velger ffk...tror utlandet eller rbk frister for dette talentet

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914