Daniel Braaten til salgs!
Aftenposten
Må være mye bedre for Daniel å bli stjerne i en klubb på bunnen av tabellen (FFK) enn å være innbytter i en større klubb? Kanskje Daniel Braaten skal hentes inn før oppturen starter til sommeren?
:)
---------------------------
Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?
Er dog meget bra
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Her syns jeg vi må være villig til å invistere mye. Braaten vil ikke bli billig, for her er det garantert mange andre klubber som er villig til å gi en del for han, blant annet Rosenborg(tror jeg) Får inderlig håpe at klubben tør å satse på denne gutten!
Daniel Braaten i Fredrikstad, a dream come true!!!:ffk:
Lenge leve "hjørnet"!
Hinter også fortsatt om u-landslagspilleren Jostein Grindheim, fra Haugesund.
Disse 2 unge og sultne samt 1 eller 2 erfarne rever.
Noe både for årets stall og også for framtida.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Kanskje litt feil vinkling, men hvis Braathen forsetter sin utvikling vil han etter hvert bli attraktiv for utenlandske klubber, og da vil FFK, eller de som kjøpte han, (Høili?), tjene inn de pengene de kjøpte han for og mer til.
Vi kan sikkert beholde han i noen år, og kanskje mer, og da har vi hatt gleden av en sulten spiller som vil no. Bare se på hvordan Gashi og Fredheim Holm har gjort det så langt i VIF, og Braathen er det største talentet av de to. Så her gjelder det å smi mens jernet er varmt, og ikke stå med lua i hånda og se på at andre skaffer seg de spillerne vi kunne trengt.
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Jeg tror FFK er klubben for Braaten. Kanskje jeg skal be han kameraten min om å ta en prat med han om det.......nei, er vel best å overlate det til Eggen.:p
Lenge leve "hjørnet"!
Oppe i hjørnet for alltid
Ære være plankebyen!
Penger rår i denne verden.
Nei, gutten går nok utenlands :D:
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Men ser faktisk ikke bort fra at T.H. vil ordne denne forsterkningen.
Tror faktisk det først og fremst beror på hvor sterkt KTE ønsker Braathen.:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Tror faktisk det først og fremst beror på hvor sterkt KTE ønsker Braathen.:D:ffk:
Vel, så spørs det vel på spilleren selv også :D
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914