Inntektene på hjemmekamper.
Har akkurat hørt at FFK Eiendom som eier Fredrikstad Stadion får prosenter av billettinntektene over ett visst antall tilskuere. Kan dette stemme? Hvis så er tilfelle kommer vel ny stadion på FMV aldri til å realiseres. Blir jo stort økonomisk tap for dem.Hvor mye prosenter får de, hvis de får noe?
Jeg for min del trodde at inntektene etter hver kamp tilfalt klubben og at de betalte en fast leie. Med fullt hus flere ganger denne sesongen regnet jeg med at overskuddet så langt kom til å bli brukt til spillerkjøp når overgangsvinduet åpner igjen.
Jeg for min del trodde at inntektene etter hver kamp tilfalt klubben og at de betalte en fast leie. Med fullt hus flere ganger denne sesongen regnet jeg med at overskuddet så langt kom til å bli brukt til spillerkjøp når overgangsvinduet åpner igjen.
---------------------------
det er vel ikke så unaturlig dersom dette med bilett intektene stemmer, Forsberg er vel ikke kjent som den mest gavmilde personen i Fredrikstad
DEtte uavhengig av av han har vært sponsor i 6-8 år og ordnet så FFK solgte stadion til FFK Eiendom
DEt er også kanskje derfor det kan se ut som om han er motstander av ny Stadion på FMV, tap av fremtidige inntekter
Fredrikstad blad kan du jo ta kontakt med, de finner sikkert ut om dette stemmer
DEtte uavhengig av av han har vært sponsor i 6-8 år og ordnet så FFK solgte stadion til FFK Eiendom
DEt er også kanskje derfor det kan se ut som om han er motstander av ny Stadion på FMV, tap av fremtidige inntekter
Fredrikstad blad kan du jo ta kontakt med, de finner sikkert ut om dette stemmer
Journalister fra Fredrikstad Blad er vel inne her flere ganger daglig. Vil de grave fram noe av den møkka her så gjør de vel det. Hadde vært veldig fint å fått greie på hvordan ståa er. Jeg er ganske sikker på at det er sånn at de får prosenter, men ikke hvor mye det er snakk om.
---------------------------
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914