Husk meg
Brukernavn
Passord

54 poeng igjen å spille for

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rødhvit

Juniorspiller
Ble medlem: 27 jan 04

Lagt til: 25 mai 04, 10:44
Åtte kamper er spilt. FFK har tatt fem poeng av 24 mulige. Statistisk sett må FFK ha ca 30 poeng for å unngå nedrykk.

Jeg HATER å være pessimistisk, men det ser unektelig mørkt ut. Mulighetene er absolutt til stede for at FFK må ta med seg omtrent halvparten av poengene som deles ut resten av sesongen.

Taper vi mot Bodø/Glimt blir jeg virkelig redd. 6 poeng på to kamper nå hadde smakt VELDIG GODT. Og da er plutselig all negativitet snudd til positivitet. La oss håpe.

---------------------------

FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 25 mai 04, 11:14
Hvis du sammenligner med i fjor, kan jeg være enig med deg. Da måtte vi hatt ca 30 poeng for å klare oss. Men dette vil etter all sansynlighet ikke gjelde i år. Serien er jevnere i år ser det ut som. FFK kan muligens klare seg med en god del færre poeng i år, siden flere av kampene ser ut til å gå til uavgjort. Blir ikke overrasket om FFK klarer seg med 25 poeng. (Tro/håp). Tror forresten FFK kan ha godt av en bortekamp nå med litt færre egne suportere på tribunen. Roe ned laget. Håper på seier mot Glimt, men er fornøyd med uavgjort + bedre spill.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914