WEBTV
Andre med samme/bedre erfaringer???
---------------------------
----------------------------------------------------------
Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen, t
Han hadde også erfart at tv2 sin WEB-Tv hakket...
bruk NRK?
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
bruker upc (chello plus) og tv2 of det har funket fint bortsett fra sist mot hamkam.
NRK tør jeg ikke prøve meg på engang, har testa ut alt gratis matrialet der men selv om jeg setter det ned til isdn hastighet så hakker det...
Signatur:
max 250 tegn
Fra spoek til alvor. Hver gang jeg har brukt tv2 webtv har det vaert noe tull, det har ikke vaert noe tull med NRK webtv en eneste gang. Det var noe tull mot Odd, men det var ikke pga webtjenesten, men pga hele satellittforbindelsen datt ut.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Jeg har 704 kb/s fra Telenor. Både tv2 og Nrk fant ut at jeg hadde over 800 kb/s. Da ble det hakkete. Så satt jeg den manuellt inne på innstillinger til 650 kb/s og da funka det dritbra. Kvaliteten er helt ok. Testet både på laptop og stasjonær pc med 19 flatskjerm. Litt firkanter blir det men ingen stopp eller hakking.
lav, medium og høy.
Den laveste går på 290kbit, neste 350-650, og den siste på 900+. Alle som har 1mbit eller høyere bør gå for høy kvalitet. Resten klarer seg nok flott med medium. Hos meg her i London har jeg ei linje som virkelig lugger litt, så jegmå ta til takke med lav kvalitet, selv om jeg har ei linje på 540kbit.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
PS! Gled dere til å besøke nye Viking stadion! Her har alle (inkl. bortesupportere) glimrende plasser under tak, med varme!! :ffk:
Kjøpte halvårskort på TV2 til foreldrene mine, men de har ikke fått sett en eneste kamp...
----------------------------------------------------------
Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen, t
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914