Husk meg
Brukernavn
Passord

Snakk om støtte!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 24 mai 04, 08:41
Jeg er faktisk mer skuffet over publikum som går fra stadion lenge før fløyta lyder enn spillernes prestasjoner.

Det går ikke ann!! Jeg blir skikkelig sur og gretten når jeg ser slikt. De skal vaie flaggene, gå i tog og sole seg i glansen når det går bra. MEN når det er litt motgang, da går de fra stadion slukøret! Støtt gutta for h__vete!

Håper dere holder dere vekk den kampen utpå høsten hvor vi andre skal feire fortsatt tippeligakontrakt!!!!!!

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05

JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03

Lagt til: 24 mai 04, 08:58
Vel talt, og helt enig. Vi blir til kampen slutt, uansett.

Marching on together!

Jon

Juniorspiller

Ble medlem: 26 jun 03

Lagt til: 24 mai 04, 09:06
Helt enig, Frode. Det er dårlige greier.
Ettersom jeg ikke var der i går regner meg med at "supporterene" lot være å pipe ut laget?

orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04

Lagt til: 24 mai 04, 09:26
Dette har vi diskutert før !

Går en på fotballkamp skal en stå distansen ut, men nå har vel FFK litt for mange medvindssupportere og disse går på kamp for å se "laget sitt" vinne.

Jeg går aldri før kampen er slutt !

Nå var det jo også 2000 publikummere som ikke kom på denne kampen - så de burde få en liten skrape de også.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 24 mai 04, 09:27
At noen få går hjem før slutt kan vi ikke gjøre noe med, slik vil det alltid være i noen kamper.
Plankehaugen må slutte å tro at de kan omvende hele stadion til å bli som dem selv, det vil aldri skje, selv om det hadde vært ønskelig.
Det finnes mange forskjellige kategorier mennesker på stadion. Endel er kanskje ikke engang FFK supportere, men er der kun for å se en god fotballkamp. Når så kampen viser seg å være helt ræva, så må de da for all del ha lov til å gå hjem.
Dessuten var det ikke mange som gikk hjem i går, det var bare noen få innimellom.

Værre synes jeg faktisk det var at både Plankehaugen og resten mistet både munn og mæle etter at Stabæk gikk opp til 2-0.
:ffk:

FFK på toppen i 2005

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 24 mai 04, 09:59
Enig. Men når folk står på plankehaugfeltet i fullt suporterutstyr da bør man forvente noe da. Må si det kokte inni meg når en god del av disse begynte å gå rett etter 2-0 målet. Da var det jo tross alt et kvarter igjen pluss tillegg. Det var tid nok til å snu båten. Selv håpet jeg da på et uavgjort resultat. Vi vet jo at de kan. Håper vi slipper mer av sånne ting.

orion

Juniorspiller

Lagt til: 24 mai 04, 10:38
Ikke det at jeg liker at publikum som går, men vi har vel et lag, som ikke er flinke til å takke publikum etter et tap ?

theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04

Lagt til: 24 mai 04, 17:37
Synes å huske at det alltid har vært slik. Folk har alltid gått tidligere siden de ville slippe kø, og trafikk kaoset.
Dårlige supportere eller ikke?
Vel, slik har det alltid vært på stadion.

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04

Lagt til: 24 mai 04, 18:01
Det finnes bestandig unnskyldninger, men ekte supportere & fotball- elskere blir til siste slutt.
Stuegriser, ølhunder, de med trafikk-fobi, pingler & mat-elskere går tidligere::cool::ffk::p

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"

theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04

Lagt til: 24 mai 04, 18:24
Skal ikke si deg imot jeg..
Men jeg kommenterte bare at det alltid har vært slik. Og det ikke bare skjer når FFK ligger under, eller spiller en dårlig kamp.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 24 mai 04, 20:21
Er selv en som står igjen til the bitter end men jeg syns det er greit at folk går når de ser at laget ikke gidder mer, da er det ikke mer å se. Var riktig nok ikke på kampen igår så jeg vet ikke hvor hardt FFK kjempet de siste minuttene men når folk begynnte å gå når Odd putta 5-2 målet på oss i Skien skjønte jeg døm som dro veldig godt.

ellings

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 mar 04

Lagt til: 24 mai 04, 20:29
Selv går jeg aldri før spillerne har gått av banen men på søndag synes jeg det var greit at noen viste sin misnøye med å gå før slutt. Håper det ble lagt merke til av laget og at det skaper en større glød til å prestere noe neste kamp. Virket ikke som om det var noen som hadde spesielt lyst til å vinne denne kampen bortsett fra Risholt.

Bamsefar

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 mai 04

Lagt til: 24 mai 04, 20:41
Jeg håper at FFK skjerper seg nå ellers tor jeg folk ikke mer kommer.. det tror jeg..

FFK patriot

Roy

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 24 mai 04, 21:25
Opprinnelig postet av orion
Ikke det at jeg liker at publikum som går, men vi har vel et lag, som ikke er flinke til å takke publikum etter et tap ?

kunne ikke vært mer enig,de er helt begredelige å takke publikum og da mener jeg plankehaugen etter et tap..Risholt er den jeg har sett gjøre den hver gang..dette syntes jeg er for dårlig:mad:

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

FFK-Patriot

Knøttespiller

Ble medlem: 13 feb 04

Lagt til: 24 mai 04, 21:56
Endret: 24 mai 04, 21:56
Man skal ikke gå selv om laget ditt ligger under... Man skal være litt motgangssupportere også... :ffk:

Man kan skifte bil, jobb og damer... Men man skifter aldri fotballlag... FFK i våre hjerter..

--------Stadion på FMV--------

orion

Juniorspiller

Lagt til: 25 mai 04, 10:03
Kristi Himmelfart ver jeg å så START-Sandefjord, "toppkamp" i 1.div.

Sandefjord gjorde en meget dårlig forestilling, men allikevel løp hele laget bort til sine egne supporterere etter kampen, bukket og takket for støtten. De hadde reist med 4 busser (ikke noen FFK-standard) og en rekke privatbiler, så det var en del blå/hvite der.

ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 25 mai 04, 11:27
Endret: 25 mai 04, 11:28
Nå vet ikke jeg hvordan spillerne tar det, men jeg antar at de tar det som profesjonelle spillere og ser på det som kritikk av lagets prestasjon i ettertid. Men underveis i kampen gir det et klart og tydelig bilde av at man ikke støtter laget i motgang, men regelrett "gir opp". Når det gjenstår mer enn 15 min og vi ligger under med 2 mål er ikke det et bra signal å gi spillerne utpå banen! Det er da de trenger støtten fra publikum som mest, ikke føle at også fansen gir opp.

"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914