nettavisen ga rotevatn 4
spillerbørs nettavisen
FFK spilte en forferdelig dårlig kamp, men jeg synes ikke rotevatn sto dårlig...
4 er vel litt for strengt?
FFK spilte en forferdelig dårlig kamp, men jeg synes ikke rotevatn sto dårlig...
4 er vel litt for strengt?
---------------------------
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Han fikk 4 hos FFKSupporter.net også :)
Men det betyr ikke at han spilte dårlig. Kommer jo an på hvilken linje man legger seg på.
Men det betyr ikke at han spilte dårlig. Kommer jo an på hvilken linje man legger seg på.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
jeg synes han var ganske god jeg. hadde et par dårlige klareringer, men ellers var det bra
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Synes han burde være mer aktiv i feltet. Flere baller som han burde vært utepå, men forsvaret tok seg av og avklarerte. Ble minst en unødvendig corner pga det. Virket ikke som kommunikasjonen med utespillerne var helt på topp.
Ellers en solid kamp. Kan ikke lastes for målene. Var dog veldig inaktiv på skuddet som duppet i tverliggeren tidlig i kampen. Bare flaks at den ikke gikk inn. Der var han litt uoppmerksom.
Ellers løste han en del vriene tilbakespill på en dårlig bane bra. Er også ganske god til å sette igang spillet - mer ro over seg i den fasen enn Sørlie.
Ellers en solid kamp. Kan ikke lastes for målene. Var dog veldig inaktiv på skuddet som duppet i tverliggeren tidlig i kampen. Bare flaks at den ikke gikk inn. Der var han litt uoppmerksom.
Ellers løste han en del vriene tilbakespill på en dårlig bane bra. Er også ganske god til å sette igang spillet - mer ro over seg i den fasen enn Sørlie.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Stabæk hadde 3 skudd på mål, 2 gikk inn, han hadde noen dårlige utkast og utspill.
Vel,ikke noen av de han kan belastes for...Er vel dårlig forsvarspill som må ta skylde..syntes han gjorde det helt greit i dag
Det første målet kan har han ikke sjans på,i hvertfall ikke fra den posisjonen jeg så det fra..Var fart i skuddet og var ikke så lang i fra mål han på stabæk fikk lov til å fyre av skuddet
Det første målet kan har han ikke sjans på,i hvertfall ikke fra den posisjonen jeg så det fra..Var fart i skuddet og var ikke så lang i fra mål han på stabæk fikk lov til å fyre av skuddet
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Laster han ikke, men om ffk skal vinne sånne kamper må han redde sånne skudd som på 1 målet.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914