Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva med gutta fra Costa Rica???

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFK-Patriot

Knøttespiller

Ble medlem: 13 feb 04
Innlegg: 55

Lagt til: 21 mai 04, 11:56
Jeg har lenge lurt på om de to fra Costa Rica vil heve laget når de er klare, eller ikke??? Er de for unge eller tror dere de vil ha en sjangs???

---------------------------

Man kan skifte bil, jobb og damer... Men man skifter aldri fotballlag... FFK i våre hjerter..

--------Stadion på FMV--------


ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 21 mai 04, 17:44
Endret: 21 mai 04, 17:47
Nå er kanskje jeg litt for subjektiv siden jeg kjenner de, men jeg vet at de vil vise seg fram i Tippeligaen! Og jeg tror de kommer til å kunne spille seg inn på laget. Yherland er en god spiss som scorer mange mål på juniorlaget, Jose er en midtbanespiller som fungerer bra som ballfordeler.. begge sinnsykt tekniske og raske i spillet. Gleder meg stort til å se de i FFK-drakta i Tippeligaen :D

---------------------------

"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004


FFK-Patriot

Knøttespiller

Ble medlem: 13 feb 04
Innlegg: 55

Lagt til: 21 mai 04, 19:04
Da får vi håpe på det beste når de kommer... :ffk:

---------------------------

Man kan skifte bil, jobb og damer... Men man skifter aldri fotballlag... FFK i våre hjerter..

--------Stadion på FMV--------


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 22 mai 04, 02:55
Når kan vi vente oss dette? Det var snakk om en eller annen gentlemans agreement? De skulle være så og så mye.

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 22 mai 04, 04:20
Spesielt MacDonald er en spiller jeg har blitt kjempeimponert av de gangene jeg har sett han (treningskamper mot Godset og RBK)

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 23 mai 04, 14:24
Gutta kan ikke spille før de er 18 år fordi de kommer fra et annet kontinent, men Garro fyller 18 i August og McDonald i September (såvidt jeg husker), så da må vi vente til utpå høsten ihvertfall.. imens skal de herje på juniorlaget og etter hvert rekruttlaget antar jeg.

---------------------------

"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 23 mai 04, 22:09
Dog er gutta gode, men å tro at de er FFK`s redningsmenn, det er vel å håpe på julenissen...

Men ser frem til de får sine debuter i TL...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


RødOgHvit

Knøttespiller
Ble medlem: 16 mai 04
Innlegg: 38

Lagt til: 23 mai 04, 22:13
Nei, det er nok ikke disse gutta som er redningsmenna, det må nok hele laget være, og eventuelle forsterkninger etter 1. juli.

Noen som vet om noen aktuelle forsvarsspillere har blitt nevnt? I såfall, navn?

---------------------------

Eksil i Trondheim, et svarthvitt helvete, med kun øyn for den Røde og Hvite himmel sørover.


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 23 mai 04, 22:15
Traff på Henning Berg går, holdt på å køre ned mannen faktisk... Tenkte jo mitt, hva med å la ham spella kamper og komme inn som en bauta i forsvaret de siste kampene i år, fra sommeren av selvsagt...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340