Husk meg
Brukernavn
Passord

Det nærmer seg dagen da mange skal unnskylde seg ovenfor Constanza

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 21 mai 04, 14:32
Forsvarsrekka til FFK sliter uten Trondsne. Det er klart. Likevel vil jeg bare nevne følgende fakta:

- Et lag som Lillestrøm har bare 6 poeng.
- RBK ligger bare fire poeng forann oss.

Ingenting er avgjort.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 21 mai 04, 15:21
Nei men tendensen er der, og det er tendenser og statistikk som man kan lese utfallet av fotballkamper på.
- FFK slipper inn for mange mål.
- FFK taper viktige poeng på hjemmebane.
- FFK opptrer urutinert og uerfarent på bortekamper.

Man kunne selvsagt hevdet at ffk slukke hatt 3 poeng mot både RBK, VIF og Sogndal, men det blir bare dumt. Det er historie og vi tapte 7 poeng pga liten rutine, og at det koker for mye i hodet til spillerne i viktige situasjoner.

la oss håpe at Eggen har lørt dem litt, og at første 3 poenger kommer til søndag.

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 21 mai 04, 17:03
Endret: 21 mai 04, 17:14
Kjære deg Costanza, jeg står for alt jeg skriver og det regner jeg med at du gjør også. Det er en god start for en god diskusjon. Ja, jeg respekterer at andre, dvs. deg har andre meninger en meg. Det er sånn det skal være, men hvorvit du eller jeg er den beste supporteren det velger jeg å avstå fra og svare på noe som jeg aldri har kommentert tidligere. Jeg har skjønt at du objektivt sett ser på FFK som en dumpekandidat, og ja, de var det hvis vi skal legge treningskampene som hoveddel av begrunnelsen.

Etter å ha sett de første seriekampene så er jeg faktisk av en annen oppfattning, vi er faktisk bedre en tabellsituasjonen tilsier, med det tenker jeg på de 4 poenga som jeg mener at den norske dommerstanden har tatt i fra oss. Med disse poengene så hadde vi lagt midt på tabellen og ingen ville snakket om nedrykk, og tabelltips!

Tabellsituasjonen per dags dato har heller ingenting med mitt sitat eller min mening i denne diskusjonen. Om jeg skal sitere meg selv:

Opprinnelig postet av pss
Aldri i livet om jeg gratulerer ellere unnskylder meg ovenfor en som tipper laget mitt ned i dritten. Uansett hvor mye du støtter et lag eller ei, så stiller man seg i ryggen for sitt eget. Det gjør man ikke ved å tippe de rett ned igjen. Jeg respekterer andres meninger, men jeg støtter de ikke av den grunn

Jeg kommer aldri til å være enige ditt tabelltips om at FFK kommer til å tilbringe neste år i 1. divisjon. Det blir feil av meg å si at jeg ikke er enige i dine meninger, for jeg er faktisk så håpefull og tror at du også gjerne ser at FFK spiller i tippeligaen til året. Men det vi to er unige om Costanza er: Når vi som supportere, uansett hvor gode vi skulle være (håpløst) så blir det feil å tippe laget sitt på nedrykksplass. Men som sagt tidligere respekterer jeg det, i hvor stor grad dette er snakk om dobbelmoralisme, gir jeg f.... i, og har vel ikke så stor betydning heller. Jeg synes du gjorde et feiltrinn ved en ellers så god side, da du la ut ditt tabelltips. Og jeg ønsker som bruker av ffksupporter.net å vise min avsky mot det ved hjelp av mitt sitat under. Riksmedier var raskt ute med å kommentere ditt tips, og jeg ønsker ikke å bli hånet under den samme kammen. Det blir feil å si at jeg driver dobbelmoralisme, og du bør vite forskjell på å repektere og det å være enig.

Om mitt sitat er patetisk eller ei, det er vel ikke opp til meg å vurdere, men at jeg er flau på vegne av tabelltipset er ikke til å legge skjul på. Tror ikke man finner så mange rundt om kring i supporterverdenen som tipper laget sitt ned. Min oppfatning av en supporter er at man står 100 prosent i ryggen på sine spillere, ledere eller hele laget. Man støtter det og synger i med og motgang. Det er desverre ikke å støtte laget sitt når selv egne supportere går i mot laget sitt, det skaper ingen positiv gnist foran en tøff seriestart, uten seier i treningskamper så lenge jeg kan huske. Du er for all del ingen dåligere supporter av den grunn, men jeg er altså ikke enig.

Ja, jeg var på stadion midt på 90-tallet men det har her ingen betydning. Man er ikke noen bedre supporter av den grunn. Diskusjon om ulike temaer er derfor vi har denne side, eller ikke? Det jeg ønsker å poengtere i denne sammenheng er at man ikke bør bryte ned sitt eget lag foran en vanskelig seriestart, selvfølgelig ikke andre ganger heller. Hvis jeg har klart å gi deg mitt inntrykk av denne saken er jeg fornøyd, og håper at den er litt holdningsendrende. Men uansett fortsett å skriv dine meninger, og saker du brenner for. Men jeg vil ikke alltid være enig.

For å svare stenhard, ja sitatet var ment for å provosere, men jeg står for det jeg sier. Jeg merner at det er flaut, men noe snakk om god eller dårlig supporter bør vi holde oss for gode til Costanza.

------------- Ringen er sluttet ------------

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 21 mai 04, 17:06
Endret: 21 mai 04, 17:20
Ber om unnskyldning??skjer ikke OM de hadde rykka ned engang...ekte supportere dømmer ikke laget sitt ned..det har blitt spillt 7 serierunder,mange mange igjen.....ta det med ro..ffk rykker ikke ned..

moderert pga personangrep

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 21 mai 04, 18:28
Jeg kan ikke si at jeg støtter tipset til ffksupporter.net men alikevel respekterer jeg at de ser litt med øyne som ikke er totalt rød/hvite, jeg synes det er tøft gjort å tøre å skrive slikt på denne siden, og de skal ha all honør for at de ser på det litt utenifra.

To lag MÅ rykke ned fra tippeligaen, og FFK er intet untak, det KAN skje, men jeg tviler på at det tabel tipset de kom med før seriestart er slik de HÅPER det blir!

Håper alle klarer å akseptere at costanza gjorde det han gjorde og ikke misliker han av den grunn!

Forøvrig husker jeg ikke hvilken plass jeg tippet FFK på i den tabel konkuransen, men tror ikke det var på nedrykksplass....

Håper og tror at tipset til costanza blir for allvor gjort til skamme av FFK`s prestasjoner, men respektere fult og helt at han tippet laget mitt på nedrykksplass!:ffk:

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04

Lagt til: 21 mai 04, 19:06
Hva er en klubb-patriot"?
en som lukker øya, for han/hun mener er realiteteer og kun bruker hjertet?
Eller en som ser, tolker og tør si fra?
Jeg håper vi alle kan enes om at det en klubb trenger er "ærlige-supportere" . som står bak laget i både med- og motgang!
Tror også de fleste av oss har den evnen ( håper det iallefall) at vi kan respektere hverandre selv om vi tuil tider f`eks tolker styrken på
:ffk: stallen forskjellig.
Det bør ikke på noe måte bety at vi ikke alle står
:ffk: brask og bram også i framtida.
Kanskje er det da ekstra "tøfft" og vanskelig å si fra dersom man ærlig mener at laget ikke pr.dato er godt nok for TL..
Dette er ingen forsvarstale verken for meg eller andre.
Til det har jeg for stor respekt for de som har bruk hjernen, vurdert og kommet til motsatt konklusjon som meg.
Men
:cool::rolleyes::p
uansett vi sees på Stadion i mange år framover.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 21 mai 04, 19:10
Costanza håper selvsagt ikke FFK rykker ned, må skille mellom disse tinga, han gjorde en objektiv tipping av alle lag i tippeligaen og kom fram til at det ffk hadde prestert i treningskamper + stall kunne føre til nedrykk, det har jeg ingen problemer med å forstå, selv tippa jeg ffk på kvalik.

Men for å være helt ærlig var jeg veldig skuffa over de spillerne vi skaffa og jeg viste det ville bli veldig tøft, er ikke rart man aldri vinner når man tipper med hjertet....

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 21 mai 04, 19:37
Man tipper med hodet og håper med...vel hjertet eller noe..Er med i mange tabelltipskonk og tipper ikke alltid for Man.City selv om hjertet håper de vinner...Tipping er kalkulering og intet annet..Costanza kan tippe åssen han vil og samme gjelder oss andre...Tippet oss på plassen over kvalikk enn blanding av håp og realisme...Tror vi løfter oss snart..faktisk

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"

snæbbuss-aristokrat#44

Knøttespiller
Ble medlem: 20 jan 04

Lagt til: 21 mai 04, 23:03
En supporter skal ha trua, og ikke noe annet. Man tipper ikke sine egne nord og ned på en slik side. Det er en grunn til at f-b.no som den eneste avisa i Norge ikke tippa FFK ned. Vi er supportere, patrioter og tror på laget vårt. En unnskyldning til de som tippa FFK ned er en unnskyldning for mye.

Oppe i hjørnet for alltid

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 21 mai 04, 23:08
Orket bare å lese de første fem innlegga. Blir så forbanna!!! Sesongen er ikke ferdig, og tomroar: slutt å lag kvalm!!!

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til: 21 mai 04, 23:40
Øy!!! Guttær! Og en og annen jente... :)
Vi har spilt 7 kamper. Det er 19 kamper igjen! Ingenting er avgjort enda! Klart man kan se tendenser, men tror dere tabellen vil se sånn ut i november som den gjør nå?

Vi ligger sist pr idag, fordi vi slipper inn flest mål pr i dag! Men dette kan det gjøres noe med. Vi klarte ikke score mål i de første kampene, men Eggen rettet fokus mot angrepsformasjoner og det å score mål. Det ga resultater, og det er faktisk bare to lag som har scora mer enn oss pr i dag. Jeg tror Eggen kan gjøre noe med den deffensive biten i laget også. Vi har pr i dag ikke det beste forsvaret i TL. Heller ikke det nest beste, eller det tredje beste. Men vi vet hvor skoen trykker, og det kan rettes på.

Vi har fått en tung start, men det nytter ikke å gi opp av den grunn! Vi krever vel at spillerne ikke gir opp, og da kan ikke vi gjøre det heller! Det er nå guttane trenger oss, og all den støtten de kan få! Vi må ta samling i bånn, bokstavelig talt, og se fremover! Det er tross alt ikke helsvart. Vi er spillemessig på høyde med de fleste, takler tempoet bra, scorer mange mål, og vi har masse folk og trøkk på kampene. Greit vi er for dårlig bakover pr i dag, men det kan rettes opp i kampene som kommer! Spillerne må ta med det positive og bygge videre på det, så vil resultatene komme også! Vi supportere må stå sammen, For Fredrikstad står vi en for alle.... Er det bare ord? Eller mener vi det? Vi må stå sammen og støtte de spillerne vi har pr i dag! Hjelper ikke å snakke om de vi burde hatt, kunne hatt, eller kan få. Vi må støtte de spillerne som til enhver tid er på banen i rødt og hvitt!

Husk at for to år siden var vi i 2. divisjon. Fremgangen har kommet kjapt. Vi trenger litt tid for å bli vant med å spille i TL. Syns guttane har prestert bra jeg, og klarer vi nå å tette igjen bakover, vil vi begynne å plukke poeng i flere kamper. Men vi kan ikke ha helt urealistiske forhåpninger til laget, og tro på en plass blant de 5-6 beste. Vi må regne med å slite på nedre halvdel, og målet i år må være å overleve i TL. Har et realistisk håp om at det fortsatt er mulig! Håper på årets første hjemmeseier mot Stabæk på søndag!

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 21 mai 04, 23:43
Endret: 21 mai 04, 23:45
Det er vel det samme hva de har tippet vel? Er ikke vits i å lage så stor sak ut av det nå.. vi har diskutert det der tidligere.. tydelig at folk bare er ute etter å lage kvalme.

Drit i hva som er tippet! det har jo ingenting å si det nå! nå er det guttænes prestasjoner på banen som teller! og hvis noen skal klage til Holters eller Costanza, så si det til døm ansikt til ansikt i steden for å gjemme dere bak et nick her. Jeg har tidligere i år gått bort til holters og snakket om/diskutert tabelltipset, og det var så koselig så!

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 22 mai 04, 00:07
Har du, ajg?

Noe jeg ikke har fått med meg? he, he. ;)

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 22 mai 04, 00:08

Costanza greier seg. Han skiver flotte referater uten "skylapper"

Er man supppter så er man ikke "hjernedød".????

Guttane og Eggen får FFK i tippeligaen neste år også!!!!

M.v.h. "Nattevakta"

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 22 mai 04, 00:11
Opprinnelig postet av Holters
Har du, ajg?

Noe jeg ikke har fått med meg? he, he. ;)

Jepp, på brygga rett før avreise til Lillestrøm.

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 22 mai 04, 00:12
Opprinnelig postet av ajg
Jepp, på brygga rett før avreise til Lillestrøm.

Hvem av dem er du? :D

Ansvarlig redaktør

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 22 mai 04, 00:23
Endret: 22 mai 04, 00:23
Jeg er ikke Per Egil!

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 22 mai 04, 00:39
Så det er du som er han ajg... ;)

Ansvarlig redaktør

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 22 mai 04, 00:48
Endret: 22 mai 04, 04:13
Ja, verden er ikke så stor serru...

Nå vet du vel hvertfall hvem du kan gå og vri hodet av neste gang du er sur på meg/uenig med meg her på forumet... ;)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914