Husk meg
Brukernavn
Passord

Det nærmer seg dagen da mange skal unnskylde seg ovenfor Constanza

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 21 mai 04, 11:26
DEt er nå snart D-dag i forhold til hvordan denne sesongen vil utarte seg.

Fordi om det nå skal forsterkes kan det være forsent.
Håper alle dere som skjelte ut tabelltipset til Constansa beklager dette da og gjerne med fullt navn.

DEt kan jo hende det er på sin plass også med unnskyldninger til alle de andre dere også har skellt ut pga at vi har vær resalister
og sagt hvor skoen trykker. Man måtte ikke være fotball professor for å se hvor det bar.
Forsvaret vårt var egentlig ikke bra nok til opprykk til eliten, det er bare å gå tilbake og se forige sesongs referater på hvordan enkle mål ble sluppet inn.

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 21 mai 04, 11:30
Hva skal beklages? Kommer aldri noengang til å tippe at FFK taper en kamp eller rykker ned. Sånn er det for meg og de fleste inne på her også virker det som.

---------------------------

tomroar

Landslagsspiller

Lagt til: 21 mai 04, 11:36
Endret: 21 mai 04, 11:38
har du så dårlig hukommelse. DEt skal beklages all dritten han fikk for at han var realist og tippet FFK ned

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 21 mai 04, 11:41
Litt tidlig enda å snakke om nedrykk, selv om jeg også begynner å bli nervøs. Sånn som laget spilte i går, har Eggen en stor jobb foran seg i å rette opp feil. Møter vi et kynisk spillende Stabæk lag på søndag med det spillet de viste i går taper vi denne kampen også. På tide å spille på det sikre for ikke å henge etter de andre laga. Blir nok to dager med terping på forsvar nå.
En seier nå på søndag vil roe ned byen og laget.

stenhard

A-lagspiller

Lagt til: 21 mai 04, 11:45
Hva er du for en supporter æ? Tror du serien er avgjordt? Det har vært marginer hele veien, mot oss. Dette kan snu når som helst. Her skal det ikke beklages en dritt.

theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04

Lagt til: 21 mai 04, 11:46
tomroar:
Er sesongen slutt????
Det er det eneste jeg har å si!

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 21 mai 04, 11:54
Har ikke noe imot Costanza, men at FFK rykker ned tror jeg ikke ennå. Vi var nær mot VIF og Sogndal. Etter en læringsrik åpning vil vi begynne å ta fler 3 poengere. Og med skikkelige forsterkninger i sommer, vil det bli riktig så hyggelig utover høsten.

Ingen nedrykksplasser blir delt ut i MAI. Dette er nesten fornærmende. Jeg KREVER en unnskyldning av tomroar!!!!

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 21 mai 04, 11:55
Sesongen er ikke slutt, men tomroar har noen gode poenger.
Hjertet sier selvsagt at FFK ikke rykker ned, men hjernen har sagt det ganske lenge - fra før sesongstart uten gode forsterkninger (minus Koskela).

Stenhard: vi er som oftest enige her, men jeg er ikke enig i at det har vært marginer hele veien mot oss. Baklengsmålene forteller at vi rett og slett ikke er gode nok. En enkelt kamp, javel, men 17 baklengs på 7 kamper er ikke marginer imot.

Håper at tabelltipset gjøres til skamme, men foreløpig "leder" Costanza.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 21 mai 04, 11:56
Endret: 21 mai 04, 11:57
Man skal vel ikke unnskylde seg for at man mener at det er dårlig supporterkultur å tippe nedrykk for laget sitt? Det folk klaga på var jo at det er litt pinglete å gjøre som "alle" andre og tippe nedrykk.....

Tråden skulle het "Det nærmer seg dagen hvor Harry Hansen skal si unnskyld til byen og klubben" for at han skulle være så inne i ****** grisk og gamble på at spillerstallen fra i fjor ville holde i TL.
Takket være han spiller vi med en backlinje som i fjor ikke ville være god nok for 1.div, faktisk hadde vi bedre backlinje i 2.div!!!
Ingen av innkjøpene du han faktisk har gjort har slått til som solide forsterkninger! Takk Harry!
Fint at du tok deg en lang og god ferie da overgangsmarkedet ennå var åpent.
Fint at du ikke skaffa en eneste forsvarspiller. Nå nyter vi fruktene av ditt flotte arbeid!

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 21 mai 04, 11:57
Vi har også scoret 3.de mest i tippeligaen.

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04

Lagt til: 21 mai 04, 11:59
Hva skal til "Frode", for en "ørliten" inrømmelse om at noen ganger er ikke hjerne helt i takt med hjertet.

Håper derfor fortsatt på at :ffk: får de nødvendige forsterkningene, før løpet er kjørt.
Ps. lever også fortsatt godt med å ha blitt utskjelt, for å ha hevda at hjernen og hjertet ikke har snakket samme språk ang. :ffk:

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"

stenhard

A-lagspiller

Lagt til: 21 mai 04, 12:00
ffk-thomas: Siste angrepet til FFK i første omgang i går. Keeper fa.. får fistet ballen over ved en feberredning. Det er marginer, en av mange.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 21 mai 04, 12:02
Vet nesten ikke om jeg vil senke meg ned på ditt nivå, tomroar, men pytt!

Det eneste man må lure på er at enten så er du dum eller så er du ikke fra Fredrikstad.

Si unnskyld til Constanza, tomroar og andre "realister". Hørt noe så dumt!!!
Vi har spillt 7 serierunder, da er det 19 igjen, har blitt fradømt 4 poeng av dårlige dommere og ligger 3 poeng fra en 8. plass.

Jeg kommer ikke engang til å gi noen unnskyldning selv om vi skulle rykke ned i november, fordi dere "realister" har ikke skønnt hva dette egentlig dreier seg om.:ffk:

FFK på toppen i 2005

tomroar

Landslagsspiller

Lagt til: 21 mai 04, 12:05
DEt kan snu, men da må noen grave uhyggelig dypt i pungen og skaffe de forsterkningene vi realister har snakket
om hele førsesongen.
SOm det blir hevdet her at tråden kunne
hete HArry hansen ...... er jeg enig i ,
får håpe at han har sin siste sesong
sammen med oss. Han var jo redd for å gjøre feil, uten å gjøe noe får han rett !!! ganske komisk, er det farlig å ha et par spillere ekstra

stenhard

A-lagspiller

Lagt til: 21 mai 04, 12:05
Deilig sagt Snæbbussaristokrat 1. Der skal skapet stå ja. Les og lær tomroar.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til: 21 mai 04, 12:07
FFK på nedrykk var jo det realistiske tipset og har ingenting med ønsker å gjøre. Derfor er det dumt om Costanza skal ha fått masse dritt mot seg.

Men ingen grunn til å krisemaksimere ennå. Det er bare Tromsø(15) og ODD(15) som har scoret mer mål enn FFK(10), men vi sliter fryktelig i forsvar, har tapt 4 poeng (mot Enga og Sogndal) grunnet litt lite rutine (ikke marginer) og til dels feil dommeravgjørelser. Vi vet hva vi sliter med, dette kan vi gjøre noe med. Vi er tross alt spillemessig på høyde med de bedre lagene. Jeg tror også det er enklere å styrke et forsvar enn å styrke et angrep. Og nå er kanskje Ringberg igang. Synes forresten Rotevatn brakte mer trygghet i feltet igår hva keeper gjelder igår og han setter igang spillet bedre enn Sørlie. Han kan ikke lastes for noen av målene, men vi trenger en duellvinner av type Trondsen i tillegg.

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!

tomroar

Landslagsspiller

Lagt til: 21 mai 04, 12:08
vi kan være hektet av i løpet av tre kamper, er det så vanskelig å skjønne

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 21 mai 04, 12:10
Jeg sa det også før seriestart. Men alle sa slapp av, det går bra. På tide at man våkner fra drømmen om e-cup spill i 2006 eller 07 eller hva det var.

Har hele tiden sagt at styre og stell i FFK er så naive og lite proffe at det ikke går ann.

Jeg fatter bare ikke hvor dan det går ann å argumenter for saker som spillerlønninger, når man risikerer å rykke ned.

Jeg skal love at det blir meget kostbart for FFK å rykke ned sammenlignet med hva det ville koste å hentet 2-3 spillere av bra kalliber.

Eks 1: Petter Furuseth Olsen - neida han var for dyr i forhold til kvalitet. Bladi,bladi bladi. mannen herjer i Svensk Eliteserie på et lag som er middels. tenk hva han kunne utrettet på FFK.

Eks 2: Rikhardur dadason - neida han hadde ikke de riktige holdningene klubben etterlyste. Svada fra ende til annen. Mannen var en direkte årsak til at FFK rykket opp, og kunne vært en av dem som hadde bidratt med rutine og mål i årets tippeliga.

Eks 3: Toni Kailo - var skadet og man turte ikke gamble med en skadet spiller. Mannen spiller vel fortiden i Finsk eliteserie om jeg ikke tar feil. Heller en skadet Kailo en en frisk Vebjørn Hagen.

Eks 4: Dagfinn Enerly - vil til FFK, og kan kjøpes fri. Hva gjør FFK: Joda snakker om sesongen 2005 isteden. det koster for spillere som Enerly!!!!!

Kan vel sikkert ramse opp utallige eksempler, men gidder bare ikke. Trløsten for være at det er underholdende på stadion.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 21 mai 04, 12:39
Det var aldri noen garanti for at PFO ville komme til FFK og gjøre det bra, Allsvenskan er også dårligere en TL.

Rikki er gammel han har dårlige knær, han ville hjem fordi ungene hans begynte å komme i skolealder.
Ingen garanti for at han skulle slått igjennomi TL på nytt.

Lyske skader kan sette spillere ut i flere månder se på RBJ.

RBK ville ikke selge Enerly pga de ville ha kontinuitet i stallen før årets sesong, pluss at vis de skulle selge han ville han være dyr, nå kan vi sannsynelig kjøpe han for veksle penger til sommern da RBK skal forsterke stallen med yngre spillere.

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 21 mai 04, 12:46
Dette går jo ikke på om Costanza får rett eller galt med sine tips, men om supporterne på en slags "lederplass" går ut og roper nedrykk. De fleste av oss mente at det ikke var særlig "supporteraktig".

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914