Eggen gir seg???
Eggen blir og han gir utrykk for misnøye i diverse ting på en fin måte, regner med de somhar ansvar ser hintet ? :p
Eggen forholder seg profesjonelt til sin kontrakt. En så dyktig trener har ikke FFK hatt siden jeg begynte å gå på stadion i 1979. Jeg håper FFK snart går i forhandlinger om å forlenge Eggens kontrakt. Det er nok ikke bare lønn og personlige betingelser det skal forhandles om der. Tror Eggen ønsker å se en klar satsing, langt større satsing en i dag for at han skal ønske å være med videre. Vi trenger kontinuitet nå, bare se på RBK det var kontinuitet som skapte den store RBK perioden med full dominans i norge og etablering i europa. Nå har RBK byttet trenere 4 ganger de siste fem åra. (Eggen-sollied-Eggen-Hareide-Rise) og glansperioden deres er over. Om de skulle vinne serien i år igjen så har de langt igjen til den europeiske posisjonen de hadde på slutten av 90 tallet.
---------------------------
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Rosenborg kjører med By Rise dette året og neste. De engasjerer ikke en ny dyr trener utenfra nå fordi det hele tida har vært at Eggen skal være i Fredrikstad dette året og neste for å få erfaring for så å ta over Rosenborg. Da er barna hans store og det passer for Eggen å forlate et etablert eliteserielag etter 5 år. Da har han lagt grunnlaget for å bli mange år i Rosenborg. Sånner det, men rykker vi ned, og By Rise fortsetter den dårlige trenden med Rosenborg ser jeg ikke bort fra at Eggen forsvinner til Trondheim allerede i høst. Men da får vi selvfølgelig en god slump med penger... Selv om det vil være trist.
Oppe i hjørnet for alltid
Opprinnelig postet av BøgeJon
Leste i dagens f-b at Eggen "..neppe vil være i klubben når ny-stadion åpnes". Det vil si at Eggen gir seg i FFK etter neste sesong.:
Hæ?? Så det er bænkers at det står klar ny stadion etter neste sesong??
Og tomroar: riktignok gjelder vel ytringsfrihet, men Eggen jr. ikke god nok?? Er det NOEN andre der ute som er enige i det??
Tror denne avisstreiken begynner å til hode på enkelte. Lite nytt å henge seg opp i skaper tydeligvis fredrikstad største symøte! Bingo`n hadde vært grønne av misunnelse over all drittslenginga og slærve.
Spesielt tråden om Constanza, men også denne.
Spesielt tråden om Constanza, men også denne.
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Det er et gammelt ordtak " Når krybba er tom bites hestene".
Overført til dette forum, hvor "mer skuffa" en blir over :ffk: ( utifra egne tidlige vurderinger) jo mer "biter man andre!
Derfor håper jeg at vi slipper flere "personangrep" her på sidene.
De sier etter min mening mest om deg sjøl.
:ffk: klarer seg etter noen fornuftige innkjøp i sommer. :cool::cool:
Sola skinner ellers alltid på "livets glade guttær".
:p
Overført til dette forum, hvor "mer skuffa" en blir over :ffk: ( utifra egne tidlige vurderinger) jo mer "biter man andre!
Derfor håper jeg at vi slipper flere "personangrep" her på sidene.
De sier etter min mening mest om deg sjøl.
:ffk: klarer seg etter noen fornuftige innkjøp i sommer. :cool::cool:
Sola skinner ellers alltid på "livets glade guttær".
:p
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914