Husk meg
Brukernavn
Passord

Nye spillere til sommeren

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 23 mai 04, 02:19
Drit i alkohol-konsumet hans! Om han har lyst til å ta seg en bayer så må han få lov til det. Han legger da for fanken mer arbeid i en fotballkamp enn de fleste her i landet. Han har høy moral. Det som bekymrer meg er selvfølgelig skaden hans. Skulle det bli aktuelt at Myggen kommer til FFK (noe jeg ikke helt tror på) må han sjekkes nøye. Men herregud for oppmerksomhet det hadde skapt, FFK hadde fått supportere utover i hver krok av landet! Nærmere kultstatus finner man ikke.

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 23 mai 04, 10:33
Myggen hadde vært en sinnsyk bra forsterkning og fått...Han hadde briljert i tippeligaen..OG si noe annet er bare tull...Håper han havner i FFK,denne spilleren trenger vi:ffk:

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 23 mai 04, 11:37
Opprinnelig postet av JJunior
Men er det noen her som vet åssen det går med Kallio? Ut fra det jeg greide å tolke på de finske sidene, så har han ikke spilt en eneste kamp. Ikke vært på benken engang.......

Enig, ser ut som han bare har vært med i stallen ikke på benken eller på banen, litt mystisk i grunn, kan det skyldes skade?????:confused:

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 23 mai 04, 11:40
Myggen må da få lov til å ta seg en øl eller fem, han er en såpass god spiller og profesjonell at han vet han driver med, om han er interisert er jo en helt annen sak........:ffk:

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 23 mai 04, 12:23
Alle spillere har da lov til å ta seg en øl eller fem. Skulle da bare mangle.
I københavn gikk ikke bare treneren ut i media og klaget på myggens alkoholkonsum, men også spillere. Det sier en hel del. Tror ikke de snakket om en øl eller fem.
Å få en spiller som Myggen ville etter min mening vært ren luksus. Lønna ville vært blandt de høyeste i TL, i tillegg til at vi ikke vet hvor lenge han vil være skadefri.
Nei, Se å få inn et par karer som kan rydde opp i forsvaret.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 23 mai 04, 14:12
Klart de skal få ta seg noen kalde... De er mennesker de folka her ævv... Tror nok det er plenty av ffk`ere som er glad i flaska forøvrig...

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 25 mai 04, 11:46
Vif vil hjelpe Myggen

Tror nok at FFK skal være mere frampå hvis de vil ha Myggen.
Har inntrykk av at han er en spiller som liker at lag viser interesse for han. Hvis han trener seg opp hos VIF, ser jeg ikke bort ifra at det er der han gjenopptar karierren sin.......

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 25 mai 04, 14:15
Dette med Myggen og alkohol er et medieskap tabloid-tull ala Risholts urinering. Forskjellen er at Myggen har tatt øl "offentlig" mens andre drikker hjemme og i andre lukkede arrangementer. Såpass vet jeg, og de fleste andre mennesker. Myggens treningsiver og kjærlighet til fotballen er suveren.

Det var ikke mange som så treningen til FC København på Lisleby i fjor sommer, men jeg var der, og den som var først ute på plenen og sist av - var Myggen. På spørsmål fra VG (tror det var dem) sa trener Hans Backe at Myggen trente mest og best av alle.
Greit å nyansere bildet en smule...

Myggen ikler seg neppe FFK-drakt. Han har jo lagt opp, som han selv har sagt.
Men i en drømmesituasjon: en skadefri Myggen er landets beste midtbanespiller. Ingen tvil om annet.
Snakk med hvilken som helst noenlunde fotballinteressert greker og "alle", uansett favorittlag, prater fortsatt om "Mikland" som magiker. Det sier også sitt. Skjønner godt at han knapt gidder å snakke med norske medier som er mer opptatt av tull og vås (les: også FB og Risholt som eksempel)

janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03

Lagt til: 25 mai 04, 14:34
ER det ingen som har tenkt å hente Ivar Rønningen til FFK? Kontrakten hans går ut til sommeren, Brann venter med å tilby han ny, og i mellomtiden har Rønningen sagt at han takker ja hvis det dukker opp tilbud fra andre. Les i Dagens Bergens Tidende.

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til: 25 mai 04, 14:51
Robbie Winters går fra Brann nå. tror FFK bør prøve seg på mange spillere. de må minst ha 3 spillere til tror jeg

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 25 mai 04, 15:29
Vi får håpe at FFK får fingern ut, (hvor enn den måtte befinne seg), nå og ikke komme diltende etter når de andre klubbene har sikret seg fløten, og vi sitter igjen med gruffen.

Leser i dagens FB at Trondsen er i daglig dialog med Enerly, og Tor beskriver han som en humørspreder, akkurat det jeg etterlyste i et eller annet innlegg for ikke lenge siden. Kanskje vi kan få en Enerly-effekt, slik som Brann fikk en Raymond-effekt når han kom tilbake til klubben?

Vi skal ikke kun tenke på hva slags ferdigheter spillerne sitter inne med på banen, det er også viktig å hente inn spillere som gjør noe mer rundt laget. Hva hadde ikke Myggen og Enerly gjort sosialt og mentalt for ei spillergruppe? Noen som ikke har gått på tap på tap, men sitter inne med en liten vinnerkultur som kan smitte over på de andre spillerne...

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 25 mai 04, 15:52
Endret: 25 mai 04, 15:58
Her er mitt drømmelag:

1. Daniel Braaten: Skeid vil selge før Braatens kontrakt går ut. Dersom FFK er villig til å invistere en del penger i han så kan han bli en stor hit i den rød-hvite drakta! Han er ung og har sine beste år forann seg. Han er rask, sterk og tekninsk. Han har et stort potensiale som allerede er ganske godt utviklet. En perfekt signing for FFK syns jeg.

2. Dagfinn Enerly: Vi handlet inn Brian West før sesongen med tanke på at han skulle bekle høyre kant rollen. Nå har han vært mye skadet og spilt mest spiss når han har vært frisk. Dagfinn er en kant spiller som har bevist i mange år at han holder et høyt TL nivå. Han er en typisk ving, som er rask, kan runde en spiller og han har en meget god innleggsfot. I tillegg så er han en humørspreder som har mye rutine å ta med seg inn i FFK-laget!

3. Dan Eggen: Dan Eggens framtid i Le Mans er høyst usikker. De rykket i helgen ned til Ligue 2 og Eggens kontrakt går snart ut. Dan Eggen er en spiller med enorm rutine, og han er en meget stødig midtstopper. Med tanke på våre defensive problemer så tror jeg dette er en spiller som kunne gitt oss defensiv trygghet i back-fireren. Eggen begynner å dra på årene, men han har nok et par gode år igjen, dog neppe på et internationalt høyt nivå.

4. Ventreback: Her er jeg usikker på hvilke gode spillere som er tilgjengelig, men vi trenger utvilsomt en forsterkning på denne plassen. Stian Johnsen er ikke trygg på backplass og dessuten vil jeg mye heller se han på venstreving! Jeg er ikke så sikker på at Kallio er den rette mannen, men det er mye som tyder på at det er han som vil ble hentet inn.

-----------------------Sørlie/Rotevatn---------------

-Czwartek------Trondsen------Eggen-----Ny spiller

West/Enerly-------Koskela-------Risholt--------Johnsen-

-----------------Braaten-----------Ringberg/West---------

Simen Brenne, Dag Frode Hornseth og Søderstjerna syns jeg ikke har vært gode nok hittils i år og de er reserver på mitt drømmelag, men hvis de hever seg litt så kan de også ble viktige spiller for "nye" FFK.

Lenge leve "hjørnet"!

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 25 mai 04, 16:27
Håper at ledelsen i FFK vil være så profesjonelle nå at de ser an hvor mange poeng man eventuellt er bak ca 1.7 før man kaster seg ut i noen innkjøp.
ER det for mange poeng frem til kvalplass eller sikker plass bør man heller bruke midlene til opprykk i 2005 sesongen. For at tribunene skal fylles til randen bør det være realistisk at man kan hente inn de foran

Man kan også begynne å la unge spillere få muligheten til å vene seg til spill på høyere nivå uten at det er så stort press på de , som vi kan ha glede av neste sesong. Tenekr på på Holberg og McDonald og eventuellt andre .

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 25 mai 04, 23:44
Ørebro risikerer nedrykk pga dårlig økonomi. Hmm. Kan det tenkes at de da har en Petter Furuseth Olsen for mye? Kan det tenkes at FFK får singnet han likevel? ikke meg imot.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 26 mai 04, 01:09
Til Snæbbussaristokrat # 78.
Tror det er litt optimistisk å tro at vi får alle disse spillerne: Braathen, Enerly, Dan Eggen og Kallio, men dersom de kommer blir det i hvertfall mye poeng til høsten.

Da blir mitt drømmelag:

.....................Rotevatn...................

Czwartek - Trondsen - Eggen - Kallio

.....Koskela..Søderstjerna..Risholt...

.......Enerly......West......Braathen....

FFK på toppen i 2005

ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 26 mai 04, 01:24
La oss gå høsten i møte med optimisme.
La de som har betalt gjøre jobben!

"Uslipte diamanter".

Talent,arbeidsmoral og troen på egen ferdighet.

Opptur kommer.

Optimisten, "Nattevakta"

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914