overvurdert??
Har eggen overvurdert FFK stallen??? Nå har vi spilt 7 kamper og bare tatt 5 poeng og ligger på siste plass..... Ikke det at jeg tviler på eggen eller laget men begynner å bli litt nervøs... Roter jo bort poeng i hytt og pine og måla renner inn. Eggen og Harry Hansen burde kanskje forsterket laget bedre før sesongen??
:confused:
Men vi får trøste oss med 3 poeng til søndan i vært fall da...:ffk:
:confused:
Men vi får trøste oss med 3 poeng til søndan i vært fall da...:ffk:
---------------------------
Sommer`n er herlig i Fredrikstad!
Besøk tippeligasiden.no
"Eggen og Harry Hansen burde kanskje forsterket laget bedre før sesongen??"
Ganske enkelt å svare på: Ja.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Vi møtte fem gode lag de første kampene. Alle visste at det ville bli tøft.
Nå skulle vi møte de enkle lagene, Ham-Kam og Stabæk.
Hva skjer?
Vi tror at vi kan vinne uten å spille med hår på brøste?
Årets viktigste kamp er til søndag mot Stabæk. De slo Brann pga at de hadde tæl og vilje til å ikke rykke ned!
Hva med FFK?
Nå må alle løpe og kjempe. FFK må presse inn ballen i mål, ikke tro at de kan spille seg til noen. Her må det skytes og ofres!
Nå skulle vi møte de enkle lagene, Ham-Kam og Stabæk.
Hva skjer?
Vi tror at vi kan vinne uten å spille med hår på brøste?
Årets viktigste kamp er til søndag mot Stabæk. De slo Brann pga at de hadde tæl og vilje til å ikke rykke ned!
Hva med FFK?
Nå må alle løpe og kjempe. FFK må presse inn ballen i mål, ikke tro at de kan spille seg til noen. Her må det skytes og ofres!
Jobbet sammen med Stabæk supporter, forje år. Han hadde vel spilt der, men har et annet yrke nå.
Stabæk er ikke en kasteball.
Tror på seier.
"Nattevakta"
Stabæk er ikke en kasteball.
Tror på seier.
"Nattevakta"
Ingen lette kamper dette året og akkurat det vet spillerne, vi scorer nok mål, men så var det forsvaret da.....se annen tråd
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Opprinnelig postet av Costanza
"Eggen og Harry Hansen burde kanskje forsterket laget bedre før sesongen??"
Veldig enkelt å svare på, ja. Men treneren er "programforpliktet" til å forsvaret eget lag. Sånn er det bare. Men ledelsen kunne også vært ydmyk og sagt det alle ser: at de pengene fra Høili som ble stilt til disposisjon fremdeles er urørt og at de burde vært brukt før sesongen, ikke ved halvspilt serie. Da kan det, dessverre, være for sent.
Jeg har generelt lite til overs for TV2s fotballsendinger hvor hver eneste uttalelse stort sett går i store tabliode titler, men "Minis" kommentar i går om at det var rett og slett "naivt" av FFK å ikke forsterke laget skikkelig før opprykket er ikke feil. Spiller er kjøpt, javel, men hvor mange av dem har hevet laget? Bare en; Koskela.
For all del, jeg håper at Hornseth og West blir gode spillere for FFK utover i sesongen, men vi har allerede spilt om 21 poeng og bare fått 5.
Serien er her og nå. Ikke bare høstsesongen.
Harry med sine kontakter i Tromsø kan vel få godeste Kovacs (med tanke på hurtighet, styrke og fysikk som laget vårt mangler sårt) fra deres innbytterbenk som spissmakker til Ringberg? Han scoret jo 14 mål på 16 kamper da han ble hentet. Og nå spiller Tromsø i nytt system med bare en spiss - og Årst dunker inn mål.
Henter ledelsen Kallio (eller en annen forsvarsspiller som hever laget), samt Enerly og en virkelig god spiss (som for eksempel Kovacs), så skal jeg gi ledelsen honnør for god jobb på spillermarkedet.
Bra ffk-thomas!!! Helt enig.
Jeg har lyst til å tilføya at jeg rett og slett ikke har noen tro på Harry og co i ledelsen i Fredrikstad. De virker uproffe totalt sett.
Eggen er som du sier forpliktet til å forsvare sitt eget lag, men jeg tenker han sa (å fy faen hvordan skal dette gå, når de ikke fikk andre spillere enn de de fikk).
Jeg tror dessverre at det er for sent å hente spillere til sommeren - det er nå man må ha dette klart!!!! Selv om spillermarkedet ikke åpner før til sommeren, bør dette avklareres nå.
HENT Enerly, Kailo, Myggen, Ronny Johnsen og start operasjon overtalelse TORE PEDERSEN. Få disse inn NÅ, og sørg for at de er inne i spillesystem og system til ferien. Da har jeg tro på at det kan holde!!!
Da kan vi klare kvalikkplassen og sikre elitespill neste år, for tabellen lyver ikke 17 innslupne mål på 7 kamper = 2,42 mål imot i snitt. Dessuten har vi scoret 10, noe som er 3 best i ligaen. noen som klager på angrepet. nei her må det styrkes å trenes i forsvaret.
1. Sørlie
2.Zwartek
3.Kailo
4.Trondsen
5.Tore Pedersen(Comeback)/Ronny Johnsen
6.Risholt
7.Enerly
8.Myggen
11.Søderstjerna
9.Ringberg
10.West
Innbyttere:
Stian, Koskela, Helland, Brenne, J.Pettersen, Bjørnar, Rotevatn.
Jeg har lyst til å tilføya at jeg rett og slett ikke har noen tro på Harry og co i ledelsen i Fredrikstad. De virker uproffe totalt sett.
Eggen er som du sier forpliktet til å forsvare sitt eget lag, men jeg tenker han sa (å fy faen hvordan skal dette gå, når de ikke fikk andre spillere enn de de fikk).
Jeg tror dessverre at det er for sent å hente spillere til sommeren - det er nå man må ha dette klart!!!! Selv om spillermarkedet ikke åpner før til sommeren, bør dette avklareres nå.
HENT Enerly, Kailo, Myggen, Ronny Johnsen og start operasjon overtalelse TORE PEDERSEN. Få disse inn NÅ, og sørg for at de er inne i spillesystem og system til ferien. Da har jeg tro på at det kan holde!!!
Da kan vi klare kvalikkplassen og sikre elitespill neste år, for tabellen lyver ikke 17 innslupne mål på 7 kamper = 2,42 mål imot i snitt. Dessuten har vi scoret 10, noe som er 3 best i ligaen. noen som klager på angrepet. nei her må det styrkes å trenes i forsvaret.
1. Sørlie
2.Zwartek
3.Kailo
4.Trondsen
5.Tore Pedersen(Comeback)/Ronny Johnsen
6.Risholt
7.Enerly
8.Myggen
11.Søderstjerna
9.Ringberg
10.West
Innbyttere:
Stian, Koskela, Helland, Brenne, J.Pettersen, Bjørnar, Rotevatn.
Hyggelig at du er enig med meg, oleberg!
FFK ikke fikk spillere? Hmm..forsøkte de? At Kallio var skadet da er riktig, men han er jo frisk og spiller nå, så vidt jeg vet.
Jeg tror fortsatt at Harry gjør en god jobb. Sammen med Eggen har han gjort en god jobb, men her er det vel tydelig at man overvurderte egen spillerstall og foretok seg for lite før sesongen begynte. De gamlet, men tapte. Det er forsåvidt fair, men de er ikke udugelig av den grunn.
Apropos Tore P; før overgangsvinduet sa han jo til Demokraten at han var klar hvis FFK ville, og at han trengte bare noen uker på å komme i god nok form.
Sett fra en annen vinkel: hvilken annen klubb i Tippeligaen har en midtstopper av meget god klasse i byen, som sikkert vil spille, men som klubben ikke sier ja til?
Det er ikke for sent. Etter min mening bør denne avtalen spikres snart, la Tore trene med laget og være i fin form til han offisielt kan spille når overgangsvinduet åpner. Gjerne lønn i form av antall kamper spilt. Eventuelt som backup. For jeg er vel ikke den eneste som heller ville sett Tore P i midtforsvaret denne sesongen enn "nødløsningene"?
Javisst er Tore P ikke lenger en ungkalv, men innehar rutine og fotballkvalitet som vi sårt hadde trengt akkurat nå.
Aks:ffk:jon (s)Tore P!
FFK ikke fikk spillere? Hmm..forsøkte de? At Kallio var skadet da er riktig, men han er jo frisk og spiller nå, så vidt jeg vet.
Jeg tror fortsatt at Harry gjør en god jobb. Sammen med Eggen har han gjort en god jobb, men her er det vel tydelig at man overvurderte egen spillerstall og foretok seg for lite før sesongen begynte. De gamlet, men tapte. Det er forsåvidt fair, men de er ikke udugelig av den grunn.
Apropos Tore P; før overgangsvinduet sa han jo til Demokraten at han var klar hvis FFK ville, og at han trengte bare noen uker på å komme i god nok form.
Sett fra en annen vinkel: hvilken annen klubb i Tippeligaen har en midtstopper av meget god klasse i byen, som sikkert vil spille, men som klubben ikke sier ja til?
Det er ikke for sent. Etter min mening bør denne avtalen spikres snart, la Tore trene med laget og være i fin form til han offisielt kan spille når overgangsvinduet åpner. Gjerne lønn i form av antall kamper spilt. Eventuelt som backup. For jeg er vel ikke den eneste som heller ville sett Tore P i midtforsvaret denne sesongen enn "nødløsningene"?
Javisst er Tore P ikke lenger en ungkalv, men innehar rutine og fotballkvalitet som vi sårt hadde trengt akkurat nå.
Aks:ffk:jon (s)Tore P!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914