Forsvaret...
er rett og slett skandale. 13 mål på fire kamper betyr nok at det er den lagdelen som først må styrkes når overgangsvinduet åpner.
Ble heller ikke imponert over HamKam. Dette er et lag vi bør slå.
Utrolig skuffa, men har likevel tro på tre poeng mot Stabæk. Taper vi den kampen, er vi virkelig ute å kjøre.
---------------------------
FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt
Skulle absolutt vunnet denne kampen, utrolig skuffa nå!!
Er det ikke deilig å ha fasiten?
Stolt Oslo Aristokrat
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Opprinnelig postet av Holters
Hvilket forsvar?
Hehe:rolleyes:
FFK spiller fotball som vi elsker.
Skibenter med vidsyn skrev at det er tøft i tippeligaen. MENER OG HUSKE HAN FIKK SÅ ØRA FLAGRA AV ENKELTE.
Nå ser vi fram mot neste kamp.
:ffk:"Nattevakta":ffk:
Alt alt for :ffk:
Er det ikke deilig å ha fasiten?
Stolt Oslo Aristokrat
2-1 - storbæk står helt alene på 5meter igjen etter corner og header enkelt i mål
3-1 - Olsen dribler hele forsvaret til ffk og setter ballen i mål, er helt utrolig at de skal gå an å gå igjennom 3 spillere...
Kan ikke skjønne hvordan vi skal klare å vinne kamper når vi slipper inn så enkle mål imot, for det ser ikke ut som det blir noe bedre, snarere tvert imot.. :eek:
2 målet til Hamkam var vel ikke mye bedre det heller. Det var ikke en FFK spiller i nærheten en gang og tok spilleren på den corneren. Det lærer du jo man på smågutt!
TRONDSEN DU MÅ BLI FRISK!!!!!!!!
Det er helt tydelig at noe må gjøres i forsvaret. Når Trondsen er tilbake så skjer det selvfølgelig noe, men hva slags andre alternativer har vi?
Nå må Eggen snart bli desperat etter gode alternativer. Jeg er ihvertall desperat til å finne noen løsninger. Jeg gremmes av å se på noe av det som presteres.
Skal vi ofre Risholt på midten for å la han forsøke seg i forsvaret igjen?
Er det noen på annet laget som har spilt noenlunde bra i forsvaret? Noen bra juniorer som kan tas opp?
Jeg vet at jeg banner i kjerka her på forumet når jeg nevner det, men er det ingen mulighet for Tore P og snøre på seg støvlene igjen? Det er mange kamper før 1 juli.....
Ikke noe vits i å starte diskusjon angående dette igjen. Er gjort til det kjedsommelige før, men jeg ser liksom ingen andre gode alternativer, så jeg drømmer litt om den muligheten. Burde sikkert da holdt kjeft, men jeg klarte ikke å dy meg.
Nå har vi bevist over 7 kamper at vi slipper inn alt for lette mål, og da mener jeg litt av tilliten er brukt opp også. Endringer må til! Jeg skal ta med Trondsen i aftenbønnen idag!
FFK har kommet for og bli..., selv om det har gått trått i starten.
:ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:
Eggen har fått oss opp og her har vi tenkt og bli.
"Nattevakta"
"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004
fra fredrikstadfk.no
"Selv er jeg nærmest i full trening igjen, og håper å kunne spille rekruttkamp om en uke, og kanskje være aktuell for 1-lagsspill om 2 uker, sa Tor Trondsen etter kampen."
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Forsvaret er direkte dårlig. Czwartek var god i de første kampene, men også han sliter nå. Jørgen er Fredrikstad, og spesielt glad i han, men han holder ikke Tippeliganivå ennå. Stian er skrekkelig, men hvilke alternativer har vi? Dessverre få eller ingen. Med mindre Jørgen får venstrebackplassen og Peters spiller stopper inntil Tor er frisk.
Vi har mer enn tre baklengs i snitt nå, og de fleste etter dødball og slett markering. Det sier sitt.
Heldigvis er Tor snart frisk
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
nå får vi sikkert snart høre fra de samme journalistene at vi lekker som en sil :p
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Å så deilig det hadde smakt med en skikkelig seier mot stabæk... 4-0 eller no. Vi vet jo at Ringberg kommer til å putte et par...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914