Forsvaret...
Vi trenger menn med hår på brøste, måne og store ører på midten. En skikkelig arbeidsmann som er god i luften. Ikke en Hoseth type med andre ord.
Framme trenger vi fart og styrke!
VI MÅ BEGYNNE Å SKYTE MERE - HUSK BRENNE 16. MAI.
Nei, slutt med det våset. Er mye vi trenger før en ny høyreback!
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Cwartexen er ikke god nok offensivt, han har ikke en god innleggsfot. Det holder ikke mål i TL.
Har du begynt å drikke? Jørgen er den dårligste stopperen vi har pr. dags dato. TOR ER KONGE!!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Ære være plankebyen!
Kanskje er det nok med å få Kallio hvis vi spiller 3-5-2, men det forutsetter at midtbanen også styrkes.
Men vi må nok også ha en venstreback i tillegg. Stian må raskest mulig frem som venstreving.
Søderstjerna må forløpig sloss med Brenne om en sentral midtbane plass.
Både Søder og Brenne ligger tynt ann hvis vi får de rette forsterkningene.
Med dagens spillerstall bør West og Ringberg spille på topp. :ffk:
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av Jonek
Vi trenger envenstre og en høyre back, og en mann i midten sammen med JØRGEN! Jeg tror ikke Tro holder mål.
Hvis "tro" betyr tor, så kan jeg ikke skjønne hva du mener. Tor er absolutt den beste stopperen vår! Jørgen er alltid den som tabber seg ut! Inn med en ny midtstopper som kan spille i spann med tor mener nå jeg.
FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt
Tor Trondsen er p.t ffk`s beste back, kan være enig med Rødhvit i det, MEN, det hjelper ikke en skitt...
Dere skriker og skråler om at "alt" blir så meget bedre med TT på plass, vel jeg er nødt til å skuffe eder. TT er IKKE så god som alle skal ha det til...
TT eier ikke fart, og når han først får opp farta, ja så ser han ut som Bambo on ice...Teknikken til TT er som en 10 årings, den er ikke direkte velutviklet... Etter en del smeller i skolten siste tid så kommer han også, om undebevisst, til å være noge redusert i duellspillet, spes på hodet...
Så folkens, nuh har jeg sverget ferdig, og skal ikke si stort mer i denne debatten, men; FFK`s forsvar blir nok ikke så mye tettere selv med TT tilbake...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Du må være litt gal, ofre deg, krige og blø. Har ikke sett noe av det der i år jeg. Det skal gjøre vondt å spille spiss/angrep mot Fredrikstad. Lager jo knapt frispark de gutta der. Nei jeg snakker ikke om å spille styggt, men tøfft. Det virker som all aggresjon blir brukt mot dommere og medspillere. Det blir feil. Det er mange kamper til overgangsvinduet åpner, så her er det en ting som gjelder. KRIG
Jørgen er ikke noe problem ,rask og god, men litt usikker til tider. Han kan bli en veldig god midtstopper.
Helland er kansje den som har falt mest i forhold til mine forventninger, han har rutine, men er kansje litt svak når det kommer til duelene, han er litt passiv med en gang motstandern kommer innenfor 16 metern. Stin har heller ingen ting å gjøre på back plass mens Pål er KONGE..
Gang på gang ser du at spisser med ball løper i fra forsvarerne uten ball. Dette er det ikke bare jeg som ser - det er motstanderne fullstendig klar over.
De holder kort & godt ikke mål til TL, den gjengen bak.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Tor vil ikke være en frelser i forsvaret!
Slutt å drøm om at alt blir bedre med Tor Trondsen.
Roger Helland og Jørgen P. er etter min mening det beste alternativet i midtforsvaret.
Det blir bare teit med slike uttalelser som det ajg kom med om at "jeg skulle ha begynt å drikke", bare for at jeg mener noe annet en det han gjør.
Og Holters om at ting er bare vås. Ikke det at jeg ikke tåler det, men jeg tenker på saklighetsnivået!!
Hva mener dere om Cwartexen sine offensive kvaliteter?
Han er rask, men det er alt....
Jørgen kan være god, men mot visse spilletyper, som feks Daniel Braaten, faller han totalt igjennom.
I noen kamper faller også Helland igjennom, men det er på farten.
Tor Trondsen ligger en klasse over disse to og er med dagens spillerstall, nesten uerstattelig for FFK.
Derfor må vi få ham på banen frisk, så fort som mulig.
1. juli kan vi så få Kallio + en god venstre back, så blir nok forsvaret tett.
Synes forøvrig Rotevatn virket trygg og god igår, var god i feltet og god til å sette igang, og bør absolutt få flere sjanser. :ffk:
FFK på toppen i 2005
Risholt, Koskela, Stjerna.
Og kanskje Brenne/Ringberg.
Czwartek er langt ifra det svakeste punktet i årets lag, og er ofte med offensivt og har hatt _flere_ gode forseringer og innlegg i år.
Av folk jeg har snakket med som ikke er ffk-patrioter er det alltid Czwartek de trekker frem som den eneste som holder mål. Det sier litt. (Av de som har spilt bak i det siste).
Vi trenger:
1) Midtstopper
2) Venstreback
3) Spiss
4) Offensiv midtbanespiller
5) Høyre kant
6) Keeper
7) SÅ kommer høyreback.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Stian, Tore P. Trondsen, og Czwartek.
Jørgen var innbytter. orrrekt me if I`m wrong.
Etter avansement til tippeligaen er både Tore og Trondsen ute. Forsvaret vårt er med andre ord svakere nå enn det var da vi spilte i 2. divisjon! Det er ganske utrolig at det ikke ble prioritert å skaffe forsterkninger i forsvaret i løpet av vinteren. Jeg mener det var viktigere enn å skaffe to nye på midtbanen.
Det som jeg mener er en svakhet på P-A C, er det at han ikke har en god nok innleggsfot. Det har vært hans svake side i alle år på FFK. M.R. tregner noen balle å nikke inn.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914