Sørlie er syk!!
Og dermed konkluderer jeg med at vi har et problem i dag!
Håper jeg tar feil...
Håper jeg tar feil...
Etter det vi så på Hamar er det vel ingen geunn til at Rotevatn skal benke mot Stabæk?? Synd for Steinar, men synes ikke Rotevatn spilte seg ut av laget. Men Steinar spiller seg vel inn igjen på onsdag...
---------------------------
Oppe i hjørnet for alltid
Syntes Rotevatn hadde god kontroll på utspark og ellers i feltet, virket totalt sett som et godt alternativ. Men jeg synes begge keeperne våre holder litt lavt nivå. Mulig de har mye å gjøre når forsvaret fungerer dårlig, men jeg har hatt hjertet i halsen en god del ganger når Sørlie har stått i mål.
"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004
Må si jeg følte meg tryggere med Rotevatn i mål. Han var god i feltet, god til å sette igang, både med kast og spark.
Han hadde jo ikke sjans på noen av målene, men det jeg har hørt er at han er god på strek.
Uansett om Sørlie er frisk eller ikke, bør Rotevatn stå i mål på søndag.:ffk:
Han hadde jo ikke sjans på noen av målene, men det jeg har hørt er at han er god på strek.
Uansett om Sørlie er frisk eller ikke, bør Rotevatn stå i mål på søndag.:ffk:
FFK på toppen i 2005
Etter kampen mot Bøler trodde jeg vi aldri ville få se Rotevatn stå i mål, men der tok jeg heldigvis feil. Jeg ble veldig positivt overrasket på Hamar. Jeg synes Rotevatn er bedre til å sette igang spillet og har mer ro i igangsettelsesfasen enn Sørlie. Så for min del kan han gjerne stå mot Stabæk.
Enig. Synes også Rotevatn gjorde en ganske god kamp mot Ham Kam. Kunne ikke lastes for noen av målene egentlig. Det var forsvaret som lastes for målene. Men Sørlie er jo mer rutinert da, så siden det er en så pass viktig kamp synes jeg Sørli bør stå.
Rotevaten er også gamel Stabæk keeper, kansje dette kan hjelpe litt posistivt bakerst?
Har tenkt på det samme. Han kjenner sikkert Stabæks spillestil ut og inn. Synes han bør starte.
FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt
sørlie bør stå, laget er best tjent med det.
Nå er det vel sånn at Stabæk kjenner Rotevatn ut og inn også da... de vet sikkert mye om hvor svakhetene hans ligger...
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Det er hipp som happ, men et viktig poeng er at Rotevatn er mer i rolig i gangsetting. Synes dette er Sørlie svakeste side. Viktig å ikke miste ballen i slike situasjoner. Ikke at jeg sitter på noen oversikt, men synes jeg har sett dette flere ganger. Sørlie virker stressa. Synes derimot han har kommet seg betraktlig i feltarbeidet.
La Sørlie starte, det er fremdeles i makeringsspillet vi har mest å vinne, ikke i keeperbytte
La Sørlie starte, det er fremdeles i makeringsspillet vi har mest å vinne, ikke i keeperbytte
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914