Noen som har ideer til Klokkesvingen?
Det står jo en god del folk der, det var vel kanskje 3500 der, så hvis vi kunne fått med dem, så hadde det blitt enda mer liv.
Så det jeg lurte på var jo om noen hadde noen idéer til et tredelt slagord. En langside begynner, Klokkesvingen følger opp og den siste langsiden avslutter. Den som er nå er jo egentlig genial, men hadde vært morsomt å fått til en tredelt en.
Så kan vi jo bare tenke på hvor flott det hadde vært å hatt en firedelt på den nye stadion med 12 500 tilskuere, hvor den ene langsiden startet, motsatt side svarer. Så begynner den ene kortsiden, og motsatt kortside svarer. DET hadde blitt stemning det tenker jeg :)
Det er mange som syns det er utrolig flaut å åpne kjeftene og gaule ut, men prøv en gang, og dere vil syns det er morsomt. Nå er vel kanskje ikke akkurat den målgruppen jeg sikter til her inne men ;)
---------------------------
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
"Røde og Hvite er de beste"
"Aller, aller, aller beste"
"Heia, heia Fredriksta`a!"
Hmm, rart med det: Når du ser ditt eget forslag på trykk ser det helt læmt ut!
MEd masse folk og god stemning blir ikke det så ille gæli å høre på....
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
For å få til det, må man alliere seg med speaker-tjenesten på stadion, slik at klokkesvingen blir lært opp til det nye ropet....
Noe av verdens mest tragiske tribunesang, finnes på Lerkendal. Jeg tenker i gru på ROO - SEEN - BOORG og R - B - K. Jeg blir satt hen til begravelsesmusikk når jeg hører lerkendal stemmer i...:
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!
Men jeg har ikke noe sans for at den prateglade speakern skal dra igang. Da blir det liksom: JA JA KLOKKESVINGEN, NÅ KJØRER VI.....
Bedre at som DEKjøk sier, at en gruppe tar en tur bort og drar igang klokkesvingen. Kommer til å sitte som et skudd etter et par ganger.
FFK AND MAN UNITED 4EVER :D
Får vi i gang Klokkesvingen så skremmer vi kanskje bortesupporterne litt mer også, får det var i perioder jeg hørte litt for mye av Sogndalfolket. For mens Røde og hvite bølget frem og tilbake, så høres ikke det like godt i Klokkesvingen...
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Idag skal vi seire i Hamar!
Synes uansett vi boer finne paa noe helt nytt. Roede og hvite er innkjoert, og det kan fort blir mye kluss om man proever aa foeye til noe mer der.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Bare ikke det blir surr og forvirring, må bli godt innøvd med hjelp av speaker. Og da må isåfall den gamle versjonen droppes, ellers vet man aldri hvilken som settes i gang. Sånn sett kanskje greiere å komme med en helt ny tekst men samme opplegg? Så vet man hva som kommer.
"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004
Et siste problem er at i kamper som mot Enga vil det blir faa FFK`ere i svingen, og trykket kan fort utebli da.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Utrolig vanskelig å finne åp noe nytt, men tenker hardt på det, vært utrolig artig å fått med hele stadion på rop!
Langsiden: "Røde og Hvite er de beste"
Hovedtribunen: "Heia, heia Fredriksta`a!"
Klokkesv:"Røde og Hvite er de beste"
Hovedtribunen: "Heia, heia Fredriksta`a!"
Eller enda fetere: (Rundt og rundt)
Klokkesv: "Heia, heia Fredriksta`a!"
Hovedtrib:"Røde og Hvite er de beste"
Langsiden: "Heia, heia Fredriksta`a!"
Klokkesv:"Røde og Hvite er de beste"
Hovedtrib: "Heia, heia Fredriksta`a!"
Kan kanskje bli vanskelig å følge med på...?
Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
2....
3....
4.....
4:3, så går det rundt, veksler mellom tribunene.
Har observert at det er noen som er gode på rim.Ta utfordringen.
"Nattevakta"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914