Endelig noe nytt om stadion.
Håper det løser seg til fordel for klubben og byen.
---------------------------
Opprinnelig postet av FFK1903
I en notis litt lengre ned har FB forhørt seg med Eggen, og han kommer med at dette er en sjanse FFK bare må ta, selv om jeg selv neppe er i klubben når en slik stadion står ferdig.
Var det en liten ironisk spøk fra Eggen om at ting tar mye lengre tid enn vanlig og at den aldri blir ferdig til 2006, eller var det han som ymtet om at han ikke er trener for FFK mer en denne og neste sesong? Eller er det journalisten som har vært på bærtur igjen?
Må si jeg ble litt skeptisk akkurat nå...
Reagerte også på det. Vi får håpe det var ironisk ment. Og at han mente å si at dette kommer til å ta tid..
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Værste AS bygger anlegget og leier det ut til FFK for samme leie som klubben betaler i dag. Til gjengjeld må FFK Eiendom bidra med verdien av eksisterende anlegg samt flomlys, tilskuerseter etc.
Her ser det ut som om FFK-eiendom skal sponse Værste med alt fra det gamle anlegget på Holmen inkl tomten. Værste skal stå som utleier på det nye anlegget og de har sikkert ike tenkt å dele med noen, slik jeg oppfatter det.
Det kommer nok uansett mere beregninger og fremgangsmåter for dette i nær fremtid.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
sitat f-b.no
"FFK Eiendom kan gjerne være hovedaksjonær eller minoritetseier. Det er på ingen måte avgjørende for prosjektet", sa Holth.
Er det ikke deilig å ha fasiten?
Stolt Oslo Aristokrat
klansgutt
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Gå for dette dere. :-)
klansgutt
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Før det første er det ganske trangt der fra før av selv om de gamle verkstedhallene muligens også kan komme til nytte når dem skal bygge en ny stadio.
Dessuten må man også tenke på at man må ha en større stadio med mange flere tribuneplasser enn den gamle stadioen, noe som krever at man trenger større plass å bygge på...
I tillegg må dem også regne med litt ekstra plass uten for stadioen som kan brukes til parkeringsplasser for biler. Det er sikkert en del folk som også kjører til og fra stadioen for å se på FFK-kampene.
Ut i fra det inntrykket som jeg har fått av den stadioen som er nå, så har jeg fått et inntrykk av at det er vanskelig med muligheter for å få en parkeringsplass der....
Derfor synes jeg at stadioen bør ligge i nesten i utkanten av selve Fr.stad sentrum der hvor det er også muligheter for å få et større område å bygge på.
Inne i Fredrikstad sentrum og FVM - området tror jeg nok at det blir litt for trangt å bygge en helt ny stadioen siden den nye stadioen skal ha større tribuneplass kapasitet enn den nåværende stadioen + parkeringsplasser i tillegg...
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Stolt Oslo Aristokrat
Har vært ute i FMV området i sentrum, men jeg synes dessverre ikke at det var et stort område i det hele tatt. Derfor stilte jeg meg tvilende til hvordan dem kunne ha plass til en stadio der som antagelig blir en del større enn den gamle stadioen
Der i mot er jeg enig med deg at det er viktig at det ligger sentralt slik at de fleste får en kort vei til stadioen, men det er kanskje ikke det største problemet for de som reiser langt for å se på kampen siden de har egne supporter busser som de drar med....
Svupzz:
Jeg har ikke hørt noe om at det skal bygges parkering under matta også, men det kan være et godt forslag... Spesielt hvis det er for eks . også noen eldre folk som vil se på kampen, men er for dårlig til beins å gå fra en parkeringsplass nede ved gangbrua til evt. en ny stadion. Da kan det være lurt å ha evt. parkeringsplasser under matta....
Det står at de ønsker p-plass under matta.
Stolt Oslo Aristokrat
Takk for en link til oppdatert informasjon angående p-plass under matta...
Ønsker deg en riktig god helg!
God kamp!! For desverre ikke kommet meg hjem pga eksamen
Stolt Oslo Aristokrat
Takk for det!
Håper at FFK slår Stabæk i morgen. Altså at det går bedre for FFK denne gangen enn forrige gang da dem spilte mot Hamkam.
Skal i alle fall både krysse fingrene og tærnene for FFK.
Ønsker deg også lykke til når det gjelder eksamenen som du skal ha!
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Stolt Oslo Aristokrat
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914