Endelig noe nytt om stadion.
Ser jo ikke såååå ille ut dette, ser ut som de har beholdt noen av verkstedhallene faktisk. Liker dog ikke at ikke svingene er "tette". Ser jo litt trangt ut også kanskje?
12 500 tilskuere er vel akkurat passe også vil jeg tro.
---------------------------
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Skal stadion ligge på FMV så må den trekkes lenger ut på odden. Det er store åpne plasser bare noen meter unna hallene. Hvorfor ikke bruke dette området i stedet. Forøvrig så er jeg i mot å legge stadion dit, men det er en annen skål.
1 plass. 2005
2004: Beholde plassen
2005: Stabilisere seg på midten av tabellen;)
2006: Medaljekandidat og europacupspill.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
å jeg er en opptimist hehe
jeg drar ut å begynner å grave nå jeg hehe
1 plass. 2005
Dere med bredbåndslinje kan se hele presentasjonen på video på fredrikstadfk.no (ikke i NRK-kvalitet riktignok, men det burde være mulig å få med seg det meste hvis man skrur lyden på høyttalerne litt høyere enn vanlig)
mvh
Pål Johansen
Webansvarlig FFK
DETTE ER SINNSYKT BRA NYHETER! Kom igjen nå. Nå trenger vi ikke flere forsinkelser. Ny-Stadion ferdig til seriestart 2006 og uten finansielle risiki for klubben. Det er nesten for godt til å være sant, og så er det bare 10 meter til bryggepromenaden. Nå må alle dra i samme retning, slik at dette kan gjenomføres. :D:D:D
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Disse planene må det bare bli noe av.
Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!
Snæbbuss-aristokrat #78
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 19 mai 04, 15:05
Endret: 19 mai 04, 15:06
Nå kjenner jo ikke jeg til alle detaljene og alt som kreves ved gjennomføringen av en slik stadion, men det så hvert fall helt optimalt ut! Er jo perfekt beliggenhet etter min mening! Tenk hvilken ansiktsløftning dette vil gi Fredrikstad by!! Nå får vi bare krysse fingrene for at dette går i orden.
Lenge leve "hjørnet"!
Jeg tar spaden og drar bort og begynner å grave nå med det samme :D
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av trigz
Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.
Men på den andre siden bør ordføreren se det positive i alt dette. Vi er jo mange nå som stiller opp med spade.
:D:D:D
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Tror det kan bli sinnsykt bra dersom de går for dette. Tenk deg vorspiel på brygga og bare noen meter over til Stadion etterpå.......
* Ååååå * * Riste Skjelve *
Tror jeg fikk en liten stadio-orgasme nå jeg .... :rolleyes:
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Klarer ikke å finne ord på hvor bra jeg synes dette er.
Selv Høili og Forsberg klarer rett og slett ikke å finne argumenter for å si nei takk til dette.
Gratulerer FFK!:ffk:
FFK på toppen i 2005
Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914