Husk meg
Brukernavn
Passord

Tur til Bodø

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 18 mai 04, 23:39
Hvordan er det med sponsing fra Terje Høili? Jeg har tenkt å ta fly, koster ca. 1500 kr t/r.. Stemmer det at jeg får dekket 1000 kr av reisen? Hvordan blir det gjort i praksis? Er det mange andre som skal dra nordover? Spør jeg mange spørsmål?

---------------------------

"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 18 mai 04, 23:46
Var vel sånn at de 50 første som meldte seg fikk dekka vel, vet ikke hvor mange som har meldt seg jeg...

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 18 mai 04, 23:53
1. Ja, du får dekket 1000 kroner av reisen med penger som Plankehaugen har fått av Høili.
2. Du kjøper flybillett, og drar til Aristokraten og skriver deg på en liste der. (gjelder bare de 50 første som skriver seg på) Etter at kampen er ferdig og du er hjemme igjen, tar du med deg flybilletten til Aristokraten, og får utlevert 1000 kroner. (dette fordi man må ha bevis på at man faktisk har dratt)
3. Det blir vel ca. 100 FFK-supportere i Bodø.
4. Ja, du spør mange spørsmål, men det er bare koselig og sitte her og svare sent på kvelden...

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03

Lagt til: 18 mai 04, 23:54
gleder meg til bodø jeg ;)

1 plass. 2005

ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 19 mai 04, 00:19
Takk for raske, oppklarende og hyggelige svar! Hvis det blir ca 100 FFK-supportere på Bodø-kampen bør jeg vel skynde meg å skrive meg opp på lista..

"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til: 19 mai 04, 01:12
Endret: 19 mai 04, 01:13
Det er fortsatt ledige plasser på Bodølisten, men du skriver deg ikke på listen hos Aristokraten, for der er den ikke. Send meg en e-post: lars.thoresen@plankehaugen.no. Oppgi medlemsnummeret ditt etc., så får du en tilbakemelding ganske kjapt. Er du ikke medlem: Bedre lykke en annen gang...og å melde seg inn nå for å få 1000,-...vel, tror ikke jeg liker den moralen nei. Blir det penger til overs fra Bodøturen, så overfører vi bare dem til Tromsøturen. Og blir det penger igjen da, så tar vi i styret en sydentur. Eller kanskje vi spytter i pengene i turpotten til turen til saftbygda på sensommeren slik at vi får med mange dit også:-)

Lars Thoresen, stolt aristokrat

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914