Overgangsvinduet
Men hoved spørsmålet mitt er fortsatt:
"når åpner overgangsvindet"??:D
*venter i spenning på hva som kan skje med evt. nye spillere til FFK i løpet av sommeren*:D:ffk:
---------------------------
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Det er vel i såfall Kasey Werhman han sikter til. Jeg for min del skjønner virkelig ikke hva vi skal med en sånn spillertype, er vel det vi minst trenger av alt.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Og ja, vi har en del spillere utenfra EØS. To fra Costa Rica som nå briljerer på FFK2 og juniorlaget, og kan være aktuelle for a-laget i høst. Dessuten har vi Brian West og Momo fra før.
Når Wehrman i tillegg til dette spiller i den posisjonen hvor vi har best dekning fra før, ja, så blir det meningsløst å fiske etter ham.
Hvis derimot ryktene om at Risholt er på vei bort til sommeren viser seg å stemme, så skal jeg revurdere min holdning til Wehrman.
Opprinnelig postet av Costanza
Tror ikke Kasey har mulighet til å få norsk statsborgerskap. Har ikke han landskamper?
Landskamper har da ingenting med statsborgerskap å gjøre !
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Har ikke hørt Eggen på radioen, men tviler på at han har nevndt noen konkrete navn.
Tror ikke vi får noen navn før en avtale er så godt som sikker på de forsterkningene vi får, og det drøyer nok ca. 6 uker enda.:ffk:
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av Costanza
Hvis derimot ryktene om at Risholt er på vei bort til sommeren viser seg å stemme....
Hva sier ryktene, og hva er eventuelt grunnen til at han forsvinner....?
Det hentes jo hovedsaklig inn spillere som gir stallen bredde, emn hvor er de som styrker første 11`eren.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
Dessuten tror jeg Risholt blir. Han spiller med hjertet. Og de såkalte ryktene om at han forsvinner har jeg bare set omtalt som rykter..her inne.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914