Husk meg
Brukernavn
Passord

16. mai - horn i svingen... BOIKOTT!!!!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til: 18 mai 04, 21:16
Jeg satt sammen med et "firma" nær russen. De hadde horn. Skal jeg si hva jeg mener om det? BOIKOTT DETTE FOR EVIG OG ALLTID!

Dette ødelegger total opplevelsen av å være på stadion.
Jeg skal la være å utdype dette enda mere.

ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03

Lagt til: 18 mai 04, 21:55
vel .. når de hadde delt ut horn til alle ungene fra byprosjektet som sto utenfor klubb huset og kt ikke fikk gitt beskjeder til spillerne og vaktene måtte gå rundt å be dem slutte å blåse da forstår de kanskje at det ikke var no :ffk:

---------------------------

1 plass. 2005

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 18 mai 04, 22:02
Det var grusomt å høre på. Heldigvis hørte jeg bare disse ulydene før kampstart. Var dette man egentlig hadde tenkt til å dele ut til mange flere på Vålerenga-kampen?

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 18 mai 04, 22:22
Ja, det var slike ja... var vel bare noen på gressviktribunen/kortsiden ved klubbhuset som hadde det, og de slutta med det før kampen begynte - heldigvis! var helt forferdelig slitsomt, og det var bare noen få! tenk hvor ille det hadde vært på VIF-kampen dersom flere tusen sånne skulle blitt utdelt!!

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til: 19 mai 04, 08:29
Det er en stor forskjell på støy og stemning!
Vi klubben ha stemning eller støy?

JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03

Lagt til: 19 mai 04, 08:56
Så det var det som lagde ulydene vi hørte på h.tribunen. Alldeles forferdelig.

Marching on together!

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 19 mai 04, 09:59
Robert Nilson ga klarsignal til å dele ut møkka. Luring det.:mad:

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 19 mai 04, 11:07
Med tanke på at den dritten kostet Torvbyen 40 000 kroner, (sikre kilder) så kan man jo jaggu si man har truffet gullspikeren. Gratulerer Herr Kvammen, der kastet du 40 000 kroner i dass.

Som et plaseter på såret gir han nå 5000 kroner på skåret mål. Det virker iallefall slik.

Vel møtt på Briskeby uten horn.

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 19 mai 04, 11:13
40 000,- vel anvendte penger. Det er jo fullstendig idioti. Tenk den goodwillen Torvbyen hadde fått bare ved å gi disse pengene til klubben eller Plankehaugen. Det er bare å gratulere Herr Kvammen. Vel blåst
:D

pss

A-lagspiller

Lagt til: 19 mai 04, 14:57
Ja, den satt!

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 19 mai 04, 16:20
Tanken var god. Ærlig talt, jeg er enig i at horn er idiotisk. Men det KAN ærlig talt ikke godeste herr kvammen vite. Så ja, han burde forhørt seg på forhånd. Men uansett er det positivt at han har lyst til å bidra for å skape stemning! Hva med å samkjøre det med plankehaugen neste gang? Bruke 40 000 på tifo? Det hadde vært noe..

Opprinnelig postet av trigz

Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.

thomkat

A-lagspiller

Lagt til: 19 mai 04, 16:37
Vi skal vel ikke skjære hodet av noen som støtter klubben 100% som det Kvammen og Torvbyen gjør?

KAnskje ikke verdens beste ide, men det var en ide. Så slutt å syt.

Pass dere så skal jeg ta dere alle sammen!!

:ffk::ffk::ffk:

Elleve røe og vite kællær

pss

A-lagspiller

Lagt til: 19 mai 04, 16:59
Kjenner frykten sprer seg rask og hardt ned i rygmargen. Jeg for frysninger på ryggen og låser døren bak meg. Neida thomkat, ider er til for å lanseres men ikke alltid til å settes ut i virklighet. Virker som en dyktig forretningsmann har hoppet over et av leddene i prosjekteringsfasen ;)

thomkat

A-lagspiller

Lagt til: 20 mai 04, 01:03
Ja fortsett med det pss. Husk å låse døren med sikkerhetslås også. Neida, men poenget mitt var at vi må ta vare på folk som vil laget vårt alt vel.

Døm er livsviktige for idrettslag rundt om i Norge, så hva gjør vel et "hønn"?

:ffk::ffk::ffk:

Elleve røe og vite kællær

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914